Kneusquote:
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef deadprez het volgende:
En vervolgens wel de grootste bek over hoe barbaars de sharia is
Ja uiteraard, maar je mist mijn punt een beetje volgens mij.quote:
Nee, ik snap je wel... vind het wel twee verschillende werelden. Desalniettemin kan je niet VOOR het ene zijn en TEGEN het ander. Denk dat je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar je mist mijn punt een beetje volgens mij.
Nja, het is gewoon nogal hypocriet. Wat deze tokkies willen is namelijk even barbaars. Maar goed, als het om moslims gaat dan wordt er opeens keihard op gebashed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ik snap je wel... vind het wel twee verschillende werelden. Desalniettemin kan je niet VOOR het ene zijn en TEGEN het ander. Denk dat je dat bedoeld?
Ja true. Vooral in Nederland gok ik zo .. en natuurlijk Amerika.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon nogal hypocriet. Wat deze tokkies willen is namelijk even barbaars. Maar goed, als het om moslims gaat dan wordt er opeens keihard op gebashed.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef SimplyAlex het volgende:
TS is pro pedo .... het gedachtegoed van MARTIJN is nog steeds levend.
Een kleurplaat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:52 schreef xzaz het volgende:
Die straffen die mensen verzinnen voor Pedoseksuelen doet mij altijd denken aan:
[ afbeelding ]
Heel de wereld wel denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja true. Vooral in Nederland gok ik zo .. en natuurlijk Amerika.
Flikker op stuk verdriet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Goh een reactie van Guus geluk .... my no 1 fan .... lang leve jouw autisme
Waarom zou kortzichtig denken enkel voor Amerikanen en Nederlanders weggelegd zijn dan?quote:
De hele wereld wil dus zeggen dat alle andere 2 miljard moslims tegen zichzelf zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou kortzichtig denken enkel voor Amerikanen en Nederlanders weggelegd zijn dan?
Kijk hem letten op het woordje 'jouw' Infantiele asielzoeker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Daar hebben we die andere klapmongool weer ... ga lekker bij jouw moeder gefrustreerd doen
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef voederbietel het volgende:
Denken dat er oorlogen gevoerd worden voor vrijheid en mensenrechten is wel echt heel erg naïef.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kijk hem letten op het woordje 'jouw' Infantiele asielzoeker.
NSB'ersquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.
Ik bedoel dat het pleiten voor belachelijke straffen niet iets is wat enkel in VS of Nederland gebeurd. En ook het moslim bashen is niet iets wat enkel hier plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De hele wereld wil dus zeggen dat alle andere 2 miljard moslims tegen zichzelf zijn?Of bedoel je wat anders dan ik?
Waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NSB'ersVind ik erger dan een kindje verkrachten.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom zijn moeder straffen voor het feit dat de jouwe alleen maar downies op de wereld heeft gezet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Daar hebben we die andere klapmongool weer ... ga lekker bij jouw moeder gefrustreerd doen
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.
Of godsdienst..quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.
Is niet waar. Iemand die een kind verkracht is erger dan iemand die tientallen mensen de dood in jaagt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zijn moeder straffen voor het feit dat de jouwe alleen maar downies op de wereld heeft gezet?
Vanuit ons perspectief is de NSB inderdaad een rare club geweest. In de tijdsgeest was het helemaal niet zo vreemd. In Europa was nationalisme doodnormaal, net als antisemitisme.quote:
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar ...
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Vliegbaard het volgende:
TS verteld hoe hij het niet wil hebben maar stelt daar niks tegenover. Persoonlijk vindt ik de celstraffen vaak wel heel erg aan de lage kant. Al betwijfel ik in eerste plaats al of een celstraf wel het beoogde effect heeft.
Niet dat het persé met pedofiele delicenten te maken heeft, straffen in Nederland mogen wat mij betreft sowieso een stuk zwaarder.quote:
Ja maar waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Niet dat het persé met pedofiele delicenten te maken heeft, straffen in Nederland mogen wat mij betreft sowieso een stuk zwaarder.
Waarschijnlijk is hij zelf de grootste pedo van allemaal.quote:
Waarom pleit je voor iets waarvan al lang aangetoond is dat het geen positief effect heeft op het doel wat je wil bereiken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
Niet dat het persé met pedofiele delicenten te maken heeft, straffen in Nederland mogen wat mij betreft sowieso een stuk zwaarder.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dat pedofielen hetzelfde behandeld moeten worden als homofielen.
Dus óf beide toestaan óf beide doodmartelen, maar niet het ene wel toestaan en het andere niet.
De meeste NSB'ers wouden gewoon werk hebben en wisten niet dat de joden vermoord werden, en dat is wat anders dan uit geilheid een kind verkrachten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus óf beide toestaan óf beide doodmartelen, maar niet het ene wel toestaan en het andere niet.
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe zelf sowieso niet aan seks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Nee.
Met homoseksualiteit doe je niemand kwaad. Een kind wat je op 4 jarige leeftijd in der reet neukt is voor het leven getekend.
De meeste kankerdomme post van 2014.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe sowieso niet aan seks met wat dan ook.
Lijkt me een vrij normale vraag. Als je zo'n uitspraak doet heb je daar ook wel redenen voor toch?quote:
En om een machtsbalans in stand te houden (of juist te verschuiven). Wat indirect ook weer invloed op de economie heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is niet waar. Iemand die een kind verkracht is erger dan iemand die tientallen mensen de dood in jaagt.
volgens de gemiddelde pedohater
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom pleit je voor iets waarvan al lang aangetoond is dat het geen positief effect heeft op het doel wat je wil bereiken?
Intelligente man.quote:
Wil je zeggen van niet dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.
Idiootquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe zelf sowieso niet aan seks.
In Scandinavië hebben ze een veel opener en vrijer systeem dat een positieve invloed heeft op recidiven. Tevens zijn de straffen daar minder langdurig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.
Tuurlijk niet, het aangeven van die buurman met joden op zolder heeft voor die buurman geen gevolgen gehadquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.
Zoals ze het in Noorwegen doen met de Bastøy gevangenis, vind ik eigenlijk prima. Zouden ze op meer plekken moeten doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.
Eens degene die het meest anti zijn, zijn het gewoon stiekem zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zelf de grootste pedo van allemaal.
Net als Armstrong die heel veel geld uitgaf aan dopingbestrijding en onderzoek.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef appelepent het volgende:
Daar denk je vast anders over zodra je eigen kinderen zijn misbruikt. Mensen zijn nou eenmaal wraakzuchtig.
De beste oplossing is een genezend medicijn, alleen moet dat nog worden uitgevonden.
Natuurlijk denk je daar dan anders over, maar gelukkig hebben de ouders van de slachtoffers vrij weinig te zeggen over de straf die de dader krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef appelepent het volgende:
Daar denk je vast anders over zodra je eigen kinderen zijn misbruikt. Mensen zijn nou eenmaal wraakzuchtig.
De beste oplossing is een genezend medicijn, alleen moet dat nog worden uitgevonden.
Jij wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind niet dat de wet harder moet gaan straffen (langere gevangenisstraffen wellicht), maar als iemand aan mijn (hypothetische) kind komt knuppel ik diegene zelf wel dood.
Jammer dat werkende systemen niet overgenomen worden omdat het niet binnen de achterhaalde politieke ideeën van regeringen pastquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ze het in Noorwegen doen met de Bastøy gevangenis, vind ik eigenlijk prima. Zouden ze op meer plekken moeten doen.
En omdat de hele tokkiebevolking van een land dan uit hun dak gaat, omdat ze hun wraakgevoelens niet kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer dat werkende systemen niet overgenomen worden omdat het niet binnen de achterhaalde politieke ideeën van regeringen past.
Helaas is hierin ook verandering gekomen met het spreekrecht van slachtoffers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je daar dan anders over, maar gelukkig hebben de ouders van de slachtoffers vrij weinig te zeggen over de straf die de dader krijgt.
Heb je ooit wel eens onderzoek gedaan naar de gemiddelde NSB'er? Of ben je zo'n dwaas die maar wat roept?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het aangeven van die buurman met joden op zolder heeft voor die buurman geen gevolgen gehad
Hopelijk bedoel je dit sarcastisch.quote:
Dat heeft nu nog geen invloed op de straf. Helaas willen ze dat wel nog wat gaan uitbreiden, zodat de slachtoffers advies kunnen geven en aan kunnen geven wat volgens hen een gepaste straf is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Helaas is hierin ook verandering gekomen met het spreekrecht van slachtoffers.
Hypothetisch dan. Wat ik bedoel is dat persoonlijke wraak iets persoonlijks is en niet een taak van de overheid. Ik vind pedoseksualiteit zo'n lastig onderwerp omdat het van de ene kant geen keuze is, maar van de andere kant wel schade toebrengt aan onschuldige kinderen.quote:
Jij wel dan? Het was gewoon algemeen bekend dat de joden niet onbetaald op vakantie gingen of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens onderzoek gedaan naar de gemiddelde NSB'er? Of ben je zo'n dwaas die maar wat roept?
Daar is in Noorwegen (en Scandinavië) ook meer geld voor beschikbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ze het in Noorwegen doen met de Bastøy gevangenis, vind ik eigenlijk prima. Zouden ze op meer plekken moeten doen.
Eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hypothetisch dan. Wat ik bedoel is dat persoonlijke wraak iets persoonlijks is en niet een taak van de overheid. Ik vind pedoseksualiteit zo'n lastig onderwerp omdat het van de ene kant geen keuze is, maar van de andere kant wel schade toebrengt aan onschuldige kinderen.
Vooral meer ruimte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar is in Noorwegen (en Scandinavië) ook meer geld voor beschikbaar.
De NSB was een walgelijke club, ook in die tijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanuit ons perspectief is de NSB inderdaad een rare club geweest. In de tijdsgeest was het helemaal niet zo vreemd. In Europa was nationalisme doodnormaal, net als antisemitisme.
De volksberechtingen van NSB'ers of andere collaborateurs was een dwaze bezigheid, zeker als je in het achterhoofd houdt dat er, afgaande op mondelinge overlevering, meer mensen in het verzet zaten dan Nederland inwoners rijk was.
Ik denk dat het wel degelijk invloed heeft op de straf. Objectiviteit van een rechter is een utopie, daar is niks mis mee, maar dat is wel hoe het werkt. Een zaak beoordelen op enkel de feiten is iets anders dan een zaak beoordelen op de feiten met de emotie van een slechtoffer in het achterhoofd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:15 schreef deadprez het volgende:
Dat heeft nu nog geen invloed op de straf. Helaas willen ze dat wel nog wat gaan uitbreiden, zodat de slachtoffers advies kunnen geven en aan kunnen geven wat volgens hen een gepaste straf is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |