De meeste NSB'ers wouden gewoon werk hebben en wisten niet dat de joden vermoord werden, en dat is wat anders dan uit geilheid een kind verkrachten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NSB'ersVind ik erger dan een kindje verkrachten.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dat pedofielen hetzelfde behandeld moeten worden als homofielen.
Dus óf beide toestaan óf beide doodmartelen, maar niet het ene wel toestaan en het andere niet.
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe zelf sowieso niet aan seks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Nee.
Met homoseksualiteit doe je niemand kwaad. Een kind wat je op 4 jarige leeftijd in der reet neukt is voor het leven getekend.
De meeste kankerdomme post van 2014.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind dat pedofielen hetzelfde behandeld moeten worden als homofielen.
Dus óf beide toestaan óf beide doodmartelen, maar niet het ene wel toestaan en het andere niet.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe sowieso niet aan seks met wat dan ook.
Lijkt me een vrij normale vraag. Als je zo'n uitspraak doet heb je daar ook wel redenen voor toch?quote:
En om een machtsbalans in stand te houden (of juist te verschuiven). Wat indirect ook weer invloed op de economie heeft inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is niet waar. Iemand die een kind verkracht is erger dan iemand die tientallen mensen de dood in jaagt.
volgens de gemiddelde pedohater
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom pleit je voor iets waarvan al lang aangetoond is dat het geen positief effect heeft op het doel wat je wil bereiken?
Intelligente man.quote:
Wil je zeggen van niet dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.
Idiootquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het kind toestemming geeft is het prima toch? Zo deed pedo Ad het volgens mij, al heb ik er zelf geen verstand van. Doe zelf sowieso niet aan seks.
In Scandinavië hebben ze een veel opener en vrijer systeem dat een positieve invloed heeft op recidiven. Tevens zijn de straffen daar minder langdurig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.
Tuurlijk niet, het aangeven van die buurman met joden op zolder heeft voor die buurman geen gevolgen gehadquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde NSB'er ook maar één iemand vermoord heeft.
Zoals ze het in Noorwegen doen met de Bastøy gevangenis, vind ik eigenlijk prima. Zouden ze op meer plekken moeten doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als jij een idee hebt over hoe je wél het doel wil bereiken kom je in aanmerking voor een Nobelprijs.
Eens degene die het meest anti zijn, zijn het gewoon stiekem zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij zelf de grootste pedo van allemaal.
Net als Armstrong die heel veel geld uitgaf aan dopingbestrijding en onderzoek.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef appelepent het volgende:
Daar denk je vast anders over zodra je eigen kinderen zijn misbruikt. Mensen zijn nou eenmaal wraakzuchtig.
De beste oplossing is een genezend medicijn, alleen moet dat nog worden uitgevonden.
Natuurlijk denk je daar dan anders over, maar gelukkig hebben de ouders van de slachtoffers vrij weinig te zeggen over de straf die de dader krijgt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef appelepent het volgende:
Daar denk je vast anders over zodra je eigen kinderen zijn misbruikt. Mensen zijn nou eenmaal wraakzuchtig.
De beste oplossing is een genezend medicijn, alleen moet dat nog worden uitgevonden.
Jij wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind niet dat de wet harder moet gaan straffen (langere gevangenisstraffen wellicht), maar als iemand aan mijn (hypothetische) kind komt knuppel ik diegene zelf wel dood.
Jammer dat werkende systemen niet overgenomen worden omdat het niet binnen de achterhaalde politieke ideeën van regeringen pastquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals ze het in Noorwegen doen met de Bastøy gevangenis, vind ik eigenlijk prima. Zouden ze op meer plekken moeten doen.
En omdat de hele tokkiebevolking van een land dan uit hun dak gaat, omdat ze hun wraakgevoelens niet kwijt kunnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer dat werkende systemen niet overgenomen worden omdat het niet binnen de achterhaalde politieke ideeën van regeringen past.
Helaas is hierin ook verandering gekomen met het spreekrecht van slachtoffers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je daar dan anders over, maar gelukkig hebben de ouders van de slachtoffers vrij weinig te zeggen over de straf die de dader krijgt.
Heb je ooit wel eens onderzoek gedaan naar de gemiddelde NSB'er? Of ben je zo'n dwaas die maar wat roept?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het aangeven van die buurman met joden op zolder heeft voor die buurman geen gevolgen gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |