Flikker op stuk verdriet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Goh een reactie van Guus geluk .... my no 1 fan .... lang leve jouw autisme
Waarom zou kortzichtig denken enkel voor Amerikanen en Nederlanders weggelegd zijn dan?quote:
De hele wereld wil dus zeggen dat alle andere 2 miljard moslims tegen zichzelf zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom zou kortzichtig denken enkel voor Amerikanen en Nederlanders weggelegd zijn dan?
Kijk hem letten op het woordje 'jouw' Infantiele asielzoeker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Daar hebben we die andere klapmongool weer ... ga lekker bij jouw moeder gefrustreerd doen
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef voederbietel het volgende:
Denken dat er oorlogen gevoerd worden voor vrijheid en mensenrechten is wel echt heel erg naïef.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kijk hem letten op het woordje 'jouw' Infantiele asielzoeker.
NSB'ersquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.
Ik bedoel dat het pleiten voor belachelijke straffen niet iets is wat enkel in VS of Nederland gebeurd. En ook het moslim bashen is niet iets wat enkel hier plaatsvindt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De hele wereld wil dus zeggen dat alle andere 2 miljard moslims tegen zichzelf zijn?Of bedoel je wat anders dan ik?
Waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NSB'ersVind ik erger dan een kindje verkrachten.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom zijn moeder straffen voor het feit dat de jouwe alleen maar downies op de wereld heeft gezet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Daar hebben we die andere klapmongool weer ... ga lekker bij jouw moeder gefrustreerd doen
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. TS vergeet ook even hoe de NSB'ers na de oorlog behandeld werden. Verder heeft ze wel gelijk tho'.
Of godsdienst..quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oorlogen worden enkel om economische motieven gevoerd.
Is niet waar. Iemand die een kind verkracht is erger dan iemand die tientallen mensen de dood in jaagt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zijn moeder straffen voor het feit dat de jouwe alleen maar downies op de wereld heeft gezet?
Vanuit ons perspectief is de NSB inderdaad een rare club geweest. In de tijdsgeest was het helemaal niet zo vreemd. In Europa was nationalisme doodnormaal, net als antisemitisme.quote:
Mocht je willen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Je haalt jouw en mijn moeder door elkaar ...
Waarom vind je dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Vliegbaard het volgende:
TS verteld hoe hij het niet wil hebben maar stelt daar niks tegenover. Persoonlijk vindt ik de celstraffen vaak wel heel erg aan de lage kant. Al betwijfel ik in eerste plaats al of een celstraf wel het beoogde effect heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |