Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Kom maar, dan maak ik cappuccinoquote:
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Muck het volgende:
Hehehe, opa-ratje vond mijn gieter erg interessant... nou, kijk dan maar van ddichtbij
Slaap lekkerquote:
trusten DMquote:
Meneer zit nu in mijn vestzak te mokkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe
Where's a camera when you need one?
quote:
LoLaquote:
En heerquote:
Slaap lekkerquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-04-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 gianni61
02. 035 --Sam
03. 018 MPG
04. 016 DaMart
05. 010 littledrummergirl
06. 010 crv
07. 010 Muck
08. 009 Nikkie_86
09. 008 wel.o.k
10. 006 goldfinger1963
11. 005 Symphonic
12. 005 NBT
13. 004 Miniem
14. 003 JJH
15. 003 Bos81
16. 002 LovelyLady
17. 001 Lolsmurf12
18. 001 roos85
19. 001 Barreltje
Reeks-statistieken!
mooie relevante foto ook er bijquote:Op woensdag 9 april 2014 08:51 schreef crv het volgende:
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)weer_gesloopt__.html
Kruisverhoor?quote:Op woensdag 9 april 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt door het indringende vraaggesprek met sam gisteravond
jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verplaats eens wat koffie mijn kant uit
quote:
Klinkt goed Bos!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:12 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Laatste werkdag van de week en 's avonds naar de Effenaar voor een van mijn favo-bands ; Sonata Arctica![]()
Zeker. Ik ga deze Noord-Finnen voor de tweede keer live zien, De eerste keer, 3 jaar terug, was geweldigquote:
Flammkuchen?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:12 schreef crv het volgende:
Vanmiddag iets wat lijkt op pizza op de Weber gegooid
Waar bende geweest dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
Het blijft toch bijzonder... in totaal een half uur in een metro zitten, zonder ook maar één seconde onder de grond te rijden. Noem het dan gewoon een tram.
Cursus in Amsterdam. Tram van Duivendrecht tot uiteindelijk Sloterdijk (met tussenstop voor cursusquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar bende geweest dan?
In de metro's waar ik wel eens kom (Rdam CS naar cafe Henk, of ArenA naar Adam CS) gaat ie wel degelijk een stukkie onder de grond.
En toen ie na een half uur vertrok?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
Het blijft toch bijzonder... in totaal een half uur in een metro zitten, zonder ook maar één seconde onder de grond te rijden. Noem het dan gewoon een tram.
Whehehe. Met je rollator!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cursus in Amsterdam. Tram van Duivendrecht tot uiteindelijk Sloterdijk (met tussenstop voor cursus).
Overigens snapt die reisplanner van 9292 er ook niks van... die dacht dat ik 3 minuten nodig had om op Duivendrecht van trein naar tram te lopen... aan de andere kant van het perron.
nee pizza, maar dan de misvormde versiequote:
hondaquote:
Gutenabend!quote:
Smaakt nog steeds hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Slaapmuckquote:
Gauw onder de wol danquote:
Nah, ik zit nu in pyjama mijn blog bij te werken. Nog even wat drinken en dan weer in mijn (hopelijk nog een beetje warme) bedquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik zit nu in pyjama mijn blog bij te werken. Nog even wat drinken en dan weer in mijn (hopelijk nog een beetje warme) bed
Koenquote:
Tijd lang geen zandmannetje voorbij zien komenquote:
Haha, ik ben verre van vrolijk, maar wel blij jou te zienquote:
ik ben vaak te laat, als ik Fok eens start dan is KSC doodquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd lang geen zandmannetje voorbij zien komen
ik leef nogquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ik ben verre van vrolijk, maar wel blij jou te zien
Dat is lang geleden man
Ja, de tijden van het nachtbraken zijn hier wel voorbij ja...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak te laat, als ik Fok eens start dan is KSC dood
dus dan schuif ik aan in andere topicsquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de tijden van het nachtbraken zijn hier wel voorbij ja...
Ik zit thuis met een burn out.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik leef nog
maar waarom niet vrolijk?
damn, da's niet leukquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit thuis met een burn out.
Maar je leeft nog
Nope.quote:
Hmm, dat klinkt ook niet fijn. Als je het niet naar je zin hebt op je werk, kan dat er behoorlijk inhakken!quote:met mij gaat het prive aardig, qua werk ff in een minder leuke fase ook, als ik geen gezin had om te vreten te geven dan was ik wat anders gaan zoeken
klinkt positiefquote:Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik heb een schat van een therapeute die heel goed haar vinger achter pijnplekken kan wurmen
Dus alles komt goed.
Prima welquote:
topquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima wel.
Druk met vanalles, maar nu geeft t me ook positieve energie.
Dat dacht ikquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima wel.
Druk met vanalles, maar nu geeft t me ook positieve energie.
Ja, wel he?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
nog 1 dagje werken, vrijdagmiddag richting de Weerterbergen, ff weekendje er uit
Lekker!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
nog 1 dagje werken, vrijdagmiddag richting de Weerterbergen, ff weekendje er uit
Ja, ben ik blij omquote:
yepquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
was wel weer eens tijd, niet weggeweest sinds herfstvakantie
kloptquote:
Ach, ik heb ook nog wel mijn positieve kantenquote:
Wintersport is juist tof man! Mijn favoriete wintersport is Apres-ski, zou je ook eens moeten proberenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar wintersport dat hoeft niet voor ons
3 mei weekje Turkije
dat lijkt mij ook de enige toffequote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wintersport is juist tof man! Mijn favoriete wintersport is Apres-ski, zou je ook eens moeten proberen...
quote:
Knutselmuckiequote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Muck het volgende:
Vanmiddag creatief bezig geweest:
[ afbeelding ]
Jaquote:
leukquote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Muck het volgende:
Vanmiddag creatief bezig geweest:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
MaMuckie heeft het huis gesausd![]()
Dus ze heeft wel een cadeautje verdiend
Dat bedoel ik!quote:
quote:
quote:
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef crv het volgende:
[..]NEE natuurlijk niet, mijn werkster, die kut belt nu al voor de zoveelste keer op de dag zelf dat ze ipv 's morgens 's middags komt
en dat maakt wat uit omdat??quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef crv het volgende:
[..]NEE natuurlijk niet, mijn werkster, die kut belt nu al voor de zoveelste keer op de dag zelf dat ze ipv 's morgens 's middags komt
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
ze kan zonder jou toch ook wel aan het werk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.life goes on.. be proud of yourself!
jaja, ik ben de enige hier zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...
Ze heeft geen sleutel en krijgt die ook nietquote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ze kan zonder jou toch ook wel aan het werk ?
ik ben ook altijd zeer netjesquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...
uhh ok... maar toen je gewoon werkte was je toch ook niet thuis?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ze heeft geen sleutel en krijgt die ook niet
toen had ik er nog niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh ok... maar toen je gewoon werkte was je toch ook niet thuis?
omdat het nodig is en ik het niet alleen kan naast ALLE andere taken jeweets.....quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is echt een van de eerste dingen die ik wil zodra de meneer en ik allebei werkenheb n grafhekel aan huishouden
Mogguh ldgquote:
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kuntquote:Op donderdag 10 april 2014 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.
bedoel ik ook...in mijn woede geschreven.....quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kunt
dacht ik alquote:Op donderdag 10 april 2014 08:56 schreef crv het volgende:
[..]
bedoel ik ook...in mijn woede geschreven.....
hmm oke..quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
omdat het nodig is en ik het niet alleen kan naast ALLE andere taken jeweets.....
lol....quote:Op donderdag 10 april 2014 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er juist een hekel aan als je er NIET van op aan kunt
quote:
tis een duitse, en voor je het weet ben je je fiets kwijtquote:
nou der zijn toch dozen die zo oud zijn dat ze uitgescheurd zijn, weet niet of dat went hoorquote:
dat is het nadeel van dozen, als ze nat worden, worden ze slap...quote:Op donderdag 10 april 2014 09:08 schreef crv het volgende:
[..]
nou der zijn toch dozen die zo oud zijn dat ze uitgescheurd zijn, weet niet of dat went hoor
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het nadeel van dozen, als ze nat worden, worden ze slap...
zoiets jaquote:
wil je der over praten ?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch wat, is zomaar de bodem onder je bestaan weg...
ik heb het nog steeds over die doos, en niet over mijn bestaanquote:
* jaloers isquote:Op donderdag 10 april 2014 09:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
Vandaag lekker lui dagje denk ik.. mn enige vrije dag voorlopig
ik ook maar aangezien je de link zelf legt vermoed ik nu toch andersquote:Op donderdag 10 april 2014 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het nog steeds over die doos, en niet over mijn bestaan
jij begint over uitgescheurde dozen, dus vertel!quote:Op donderdag 10 april 2014 09:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook maar aangezien je de link zelf legt vermoed ik nu toch anders
beidequote:Op donderdag 10 april 2014 09:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jalours op mn enige vrije dag of dak een lui dagje heb??
eigenlijk is het WOK's schuld, die begon over dozenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij begint over uitgescheurde dozen, dus vertel!
dacht dat er iemand dood was ofzoquote:Op donderdag 10 april 2014 09:17 schreef Symphonic het volgende:
Het is toch wat, is zomaar de bodem onder je bestaan weg...
voor jouw misschien nietquote:Op donderdag 10 april 2014 09:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach niet jalours op zijn... stelt geen kut voor...
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenquote:
nope want iedereen is aan het werk terwijl ik alleen thuis zit te koekeloeren en dus in principe geen reet aan mn vrije dag heb...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope want iedereen is aan het werk terwijl ik alleen thuis zit te koekeloeren en dus in principe geen reet aan mn vrije dag heb...
en ik zou het wel weten, niks mis met af en toe "alleen" zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenkomt vanzelf wel weer
quote:Op donderdag 10 april 2014 09:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
natuurlijk wil je het liefste gewoon weer werken en dan voldoening halen uit je vrije dagenkomt vanzelf wel weer
voor een leuke functie?quote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef crv het volgende:
[..]dat dus idd
krijg waarschijnlijk volgende week of de week erop interview
klopt maar ik ben altijd alleen... altijd het 5e wiel aan de wagen enzo ik zit precies andersom in t pakket dan jij.... maya shit happens komt wel goedquote:Op donderdag 10 april 2014 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
en ik zou het wel weten, niks mis met af en toe "alleen" zijn
eigenlijk nietquote:Op donderdag 10 april 2014 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor een leuke functie?
Zie je het alweer zitten om aan de bak te gaan? Omdat je natuurlijk nogal n knauw hebt gehad van dat vorige gedoe
voorbijquote:
zeg dat welquote:
een heleboel ssl servers zijn denk ik lekquote:
een kusje van jouw helpt altijdquote:
misschien schakelt hij dan uitquote:
okeeeeequote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien schakelt hij dan uitdan is ie wel weer veilig
stekker der uit halen een optie ?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien schakelt hij dan uitdan is ie wel weer veilig
mja, certificaat moet vernieuwd worden. maar dat heeft pas zin als het lek verholpen is.quote:
sure ?quote:Op donderdag 10 april 2014 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, certificaat moet vernieuwd worden. maar dat heeft pas zin als het lek verholpen is.
nu kunnen ze dus mijn encryptie decrypten. gelukkig niet inloggen
ik dacht dat ze als ze konden decrypten alles konden "registreren en daardoor ook mailadressen unames en pwd's konden achterhalenquote:
tja, ik ben niet eenkennigquote:Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
grblzblbjaslfdglkajglkjfanjbaflgjreogijr![]()
![]()
![]()
![]()
nou ja enzo.
Wakker, wakker.... das een groot woord hoor!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah nog eentje wakker
Goedemorgen
Haiquote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef crv het volgende:
[..]Muck
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Muck
oef, gelukkig, dacht al dat ik in elkaar geramt werdquote:
Nope..jij bent lief...quote:Op donderdag 10 april 2014 12:22 schreef crv het volgende:
[..]
oef, gelukkig, dacht al dat ik in elkaar geramt werd
Nee, we zitten al aan de borrel hierquote:
Geen zin in, dan drink ik wel water. Nee dankje, ik vind het nog te vroeg voor een koekje.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope is op moet je ff nieuwe zetten... koekje erbij??
nou proost dan maar!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen zin in, dan drink ik wel water. Nee dankje, ik vind het nog te vroeg voor een koekje.
Thé?quote:
hangt ervan afquote:
Waarom is het nodig vandaag dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op een dag als deze mag dat en is t nodig!
Omdat ik vandaag een officiele KUT dag heb en niemand vrij is om me op te beuren of op te vrolijkenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom is het nodig vandaag dan?
hoe lang je al bezig bent, ik heb er al een dag opzittenquote:
Lau?quote:
quote:
Wacht wat, zit jij ook al aan de borrel, samen met crv?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
op een dag als deze mag dat en is t nodig!
ik proef enige jaloezie hierquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht wat, zit jij ook al aan de borrel, samen met crv?
is geen borrel meer dit is gewoon drank....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht wat, zit jij ook al aan de borrel, samen met crv?
Zit je weer in de spiegel te kijkenquote:
Dat is best wel kut dan. Ik woon helaas niet in de buurt, anders was ik wel even gekomen.quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een officiele KUT dag heb en niemand vrij is om me op te beuren of op te vrolijken
we geven elkaar kopstootjes he Nikkiequote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
is geen borrel meer dit is gewoon drank....
Die was vorige week nog bij RTL Late Night...quote:
hoe kooooom je erbijquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is best wel kut dan. Ik woon helaas niet in de buurt, anders was ik wel even "gekomen".
Ja, en ik zit hier mijn tijd te verdoen terwijl ik nog van alles doen moet vandaag...quote:Op donderdag 10 april 2014 12:28 schreef crv het volgende:
[..]
hoe lang je al bezig bent, ik heb er al een dag opzitten
doen we dat niet allenquote:
Huphup aan de slag danquote:Op donderdag 10 april 2014 12:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en ik zit hier mijn tijd te verdoen terwijl ik nog van alles doen moet vandaag....
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor knapperd jij komt ook aan de beurt !
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hoeft niet hoor knapperd jij krijgt ook een beurt !
dirty mindquote:
niks mis mee toch ?quote:
"Drink met maten, geen liters maar vaten" was het tochquote:
ik wou dat we het konden testen ... of misschien toch nietquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
"Drink met maten, geen liters maar vaten" was het toch?
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
hangt ervanaf van welke kant je het bekijktquote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar het gesprek gaat nu wel een beetje de verkeerde kant op.
hele flessen.... ik drink geen bier schat...quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
but a joy foreverquote:
Jeetje... jij .....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
hangt ervanaf van welke kant je het bekijkt
kijk uit, je lektquote:
zit nu aan mn 6e borrel.....quote:Op donderdag 10 april 2014 12:34 schreef crv het volgende:
[..]
ik wou dat we het konden testen ... of misschien toch niet
* denkt aan zijn vorige hangover
Wijn, rum, whisky, cognac, port, sherry, etc. zit ook allemaal in vatenquote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hele flessen.... ik drink geen bier schat...
wie bepaalt nou wat de verkeerde kant is ?quote:
De meest preutse persoon?quote:Op donderdag 10 april 2014 12:37 schreef crv het volgende:
[..]
wie bepaalt nou wat de verkeerde kant is ?
vaten kunnen ook wijn zijnquote:Op donderdag 10 april 2014 12:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hele flessen.... ik drink geen bier schat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |