quote:
Klinkt goed Bos!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:12 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen. Laatste werkdag van de week en 's avonds naar de Effenaar voor een van mijn favo-bands ; Sonata Arctica![]()
Zeker. Ik ga deze Noord-Finnen voor de tweede keer live zien, De eerste keer, 3 jaar terug, was geweldigquote:
Flammkuchen?quote:Op woensdag 9 april 2014 18:12 schreef crv het volgende:
Vanmiddag iets wat lijkt op pizza op de Weber gegooid
Waar bende geweest dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
Het blijft toch bijzonder... in totaal een half uur in een metro zitten, zonder ook maar één seconde onder de grond te rijden. Noem het dan gewoon een tram.
Cursus in Amsterdam. Tram van Duivendrecht tot uiteindelijk Sloterdijk (met tussenstop voor cursusquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar bende geweest dan?
In de metro's waar ik wel eens kom (Rdam CS naar cafe Henk, of ArenA naar Adam CS) gaat ie wel degelijk een stukkie onder de grond.
En toen ie na een half uur vertrok?quote:Op woensdag 9 april 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
Het blijft toch bijzonder... in totaal een half uur in een metro zitten, zonder ook maar één seconde onder de grond te rijden. Noem het dan gewoon een tram.
Whehehe. Met je rollator!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cursus in Amsterdam. Tram van Duivendrecht tot uiteindelijk Sloterdijk (met tussenstop voor cursus).
Overigens snapt die reisplanner van 9292 er ook niks van... die dacht dat ik 3 minuten nodig had om op Duivendrecht van trein naar tram te lopen... aan de andere kant van het perron.
nee pizza, maar dan de misvormde versiequote:
hondaquote:
Gutenabend!quote:
Smaakt nog steeds hoorquote:
Slaap lekkerquote:
Slaapmuckquote:
Gauw onder de wol danquote:
Nah, ik zit nu in pyjama mijn blog bij te werken. Nog even wat drinken en dan weer in mijn (hopelijk nog een beetje warme) bedquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik zit nu in pyjama mijn blog bij te werken. Nog even wat drinken en dan weer in mijn (hopelijk nog een beetje warme) bed
Koenquote:
Tijd lang geen zandmannetje voorbij zien komenquote:
Haha, ik ben verre van vrolijk, maar wel blij jou te zienquote:
ik ben vaak te laat, als ik Fok eens start dan is KSC doodquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd lang geen zandmannetje voorbij zien komen
ik leef nogquote:Op woensdag 9 april 2014 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, ik ben verre van vrolijk, maar wel blij jou te zien
Dat is lang geleden man
Ja, de tijden van het nachtbraken zijn hier wel voorbij ja...quote:Op woensdag 9 april 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak te laat, als ik Fok eens start dan is KSC dood
dus dan schuif ik aan in andere topicsquote:Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de tijden van het nachtbraken zijn hier wel voorbij ja...
Ik zit thuis met een burn out.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik leef nog
maar waarom niet vrolijk?
damn, da's niet leukquote:Op woensdag 9 april 2014 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit thuis met een burn out.
Maar je leeft nog
Nope.quote:
Hmm, dat klinkt ook niet fijn. Als je het niet naar je zin hebt op je werk, kan dat er behoorlijk inhakken!quote:met mij gaat het prive aardig, qua werk ff in een minder leuke fase ook, als ik geen gezin had om te vreten te geven dan was ik wat anders gaan zoeken
klinkt positiefquote:Op woensdag 9 april 2014 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik heb een schat van een therapeute die heel goed haar vinger achter pijnplekken kan wurmen
Dus alles komt goed.
Prima welquote:
topquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima wel.
Druk met vanalles, maar nu geeft t me ook positieve energie.
Dat dacht ikquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 9 april 2014 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima wel.
Druk met vanalles, maar nu geeft t me ook positieve energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |