quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
nog 1 dagje werken, vrijdagmiddag richting de Weerterbergen, ff weekendje er uit
Lekker!quote:Op woensdag 9 april 2014 23:57 schreef Koen66 het volgende:
nog 1 dagje werken, vrijdagmiddag richting de Weerterbergen, ff weekendje er uit
Ja, ben ik blij omquote:
yepquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
was wel weer eens tijd, niet weggeweest sinds herfstvakantie
kloptquote:
Ach, ik heb ook nog wel mijn positieve kantenquote:
Wintersport is juist tof man! Mijn favoriete wintersport is Apres-ski, zou je ook eens moeten proberenquote:Op donderdag 10 april 2014 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
maar wintersport dat hoeft niet voor ons
3 mei weekje Turkije
dat lijkt mij ook de enige toffequote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wintersport is juist tof man! Mijn favoriete wintersport is Apres-ski, zou je ook eens moeten proberen...
quote:
Knutselmuckiequote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Muck het volgende:
Vanmiddag creatief bezig geweest:
[ afbeelding ]
Jaquote:
leukquote:Op donderdag 10 april 2014 00:06 schreef Muck het volgende:
Vanmiddag creatief bezig geweest:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2014 00:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
MaMuckie heeft het huis gesausd![]()
Dus ze heeft wel een cadeautje verdiend
Dat bedoel ik!quote:
quote:
quote:
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef crv het volgende:
[..]NEE natuurlijk niet, mijn werkster, die kut belt nu al voor de zoveelste keer op de dag zelf dat ze ipv 's morgens 's middags komt
en dat maakt wat uit omdat??quote:Op donderdag 10 april 2014 08:46 schreef crv het volgende:
[..]NEE natuurlijk niet, mijn werkster, die kut belt nu al voor de zoveelste keer op de dag zelf dat ze ipv 's morgens 's middags komt
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...quote:Op donderdag 10 april 2014 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en jij zat als half naakt voor dr klaar zeker?
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:48 schreef crv het volgende:
[..]
ze kan zonder jou toch ook wel aan het werk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik voor vanmiddag afspraken heb, en ik er een hekel aan heb dat als je afspraken maakt dat je daar dan ook van op aan kunt.life goes on.. be proud of yourself!
jaja, ik ben de enige hier zekerquote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...
Ze heeft geen sleutel en krijgt die ook nietquote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ze kan zonder jou toch ook wel aan het werk ?
ik ben ook altijd zeer netjesquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 08:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gi gedraag je... dat doet ie alleen voor mij... naja voor zn vrouw ook hoop ik voor dr...
uhh ok... maar toen je gewoon werkte was je toch ook niet thuis?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:50 schreef crv het volgende:
[..]
Ze heeft geen sleutel en krijgt die ook niet
toen had ik er nog niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 08:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh ok... maar toen je gewoon werkte was je toch ook niet thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |