Ruud moet een lollie hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Ruud meer een heroïnetype, dus dat is het dan. Omdat!
Heel sneaky, open en bloot op de bank.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef sjampoeh het volgende:
tis wel iets wat niet mag blijkbaar, why so sneaky
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef sjampoeh het volgende:
Lot heeft t over chocola, mozarella, knoflooksaus .. ik wil afvallennnnn zei ze toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
En Nico is zijn dealer, zaak opgelost m'n beste Watsonquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Ruud meer een heroïnetype, dus dat is het dan. Omdat!
'Ik leef voor jou, ik blijf je altijd trouw'quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist! Goeie cover als naïeve muts.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Jian het volgende:
En Nico is zijn dealer, zaak opgelost m'n beste Watson
maar wat moet billy er dan mee...?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef kaya39 het volgende:
Doosje medicijnen nic helpt hem onthouden op tyd in te nemen?
Iemand van het koor, die waren allemaal in lange zwarte gewaden dit is een grijs vestquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
Hier krijgt Ruud een wit doosje van iemand van het koor en zegt, O, dank je en stopt het achter zijn rug
[ link | afbeelding ]
Hier heeft hij het net aan Bil gegeven, de rechter witte balk zijn de kaarten die ze in haar hand heeft het minder witte gedeelte is het pakje wat ze van Ruud kreeg. Had hij achter zijn rug.
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet of het speelkaarten zijn. Maar volgens mij hoor ik inderdaad de stem van Nico die zegt: "Hou bij je."quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Volgens mij gaf Nico hem een pak speelkaarten. O nee, dat is is niet spannend natuurlijk
Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel sneaky, open en bloot op de bank.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Jibba het volgende:
Volgens mij zijn het condooms.
Zou kunnen dat de FEBO dat regelt omdat ze toch liever niet hebben dat Billy zwanger raakt van Ruud.
Weet ik het lul ook maar end in de ruimte mee.:-)quote:
Wacht effe, dit klopt niet, in het filmpje heeft Laura een rode broek aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, heb het nog een keer bekeken, het is Laura die het aan hem geeft met de woorden : Hou het bij je, ziet er niet uit als een zakje.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey over zijn vriendin : Ze verdient het ook wel om zich even zo te voelen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
Ergenissen:
1. STREAMLOCKS
2. te donker in de graftakkenloods
2.Billy en Ruud
2.VANAS
Nou echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey over zijn vriendin : Ze verdient het ook wel om zich even zo te voelen
it's God in a boxquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?
Billy heeft het graag over verdienen. Zij verdient altijd het beste.quote:
Ho ik zeg wat Hobby mij heeft verteld. Heb niet eens gekeken wat die persoon aan heeft. Ging mij om hetgene wat Ruud kreeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand van het koor, die waren allemaal in lange zwarte gewaden dit is een grijs vest
En waarom verdient ze dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk. Daar schakelt productie gasten voor in. Ik denk dat het een olifant in een doosje was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Voxs het volgende:
Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?
Waarschijnlijk heeft ze zich gauw verkleed om niet verdacht over te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wacht effe, dit klopt niet, in het filmpje heeft Laura een rode broek aan
Wat zei ze? Laat je uitwonen en kwijl alle kanten op?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Billy weer relatieadviezen, fijne binnenkomer
Ja maar geld is niet belangrijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy heeft het graag over verdienen. Zij verdient altijd het beste.
Ja. Niet de.quote:
ow en vandaar dat billy het inpikte die heeft immers ook ADHDquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Poolhond39 het volgende:
Misschien heeft Ruud de redactie weer om Ritalin gevraagd.. en werd dit via via doorgegeven?
ik durfde het niet te zeggen, maar zoiets zie ik dan weer welquote:
Joey heeft nu het witte zakje?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey: Dit hier zal je leven zo veranderen![]()
![]()
Ik ben normaal ook wel een taalnazi hahaha..quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggen, maar zoiets zie ik dan weer wel
Nee een witte oude heks die tegen hem lult.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
ow en vandaar dat billy het inpikte die heeft immers ook ADHD
1. Billyquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
Ergenissen:
1. STREAMLOCKS
2. te donker in de graftakkenloods
2.Billy en Ruud
2.VANAS
Ooooow? Want???quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Jibba het volgende:
Billy is echt de laatste waar ik relatieadvies van zou aannemen.
trip je net zo hard van...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee een witte oude heks die tegen hem lult.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Dit is spannender dan Midsomer Murders, Sherlock en CSI bij elkaar!
Wit zakje leggen, niemand zeggen!quote:
Maar ook allemaal hè.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef kaya39 het volgende:
Dat is altyd wel mooi hier iemand geeft its aan ruud en voor je het weet zijn leden van gospelkoor heroin coke dealers .
Als de koeien konden pratenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Dit is spannender dan Midsomer Murders, Sherlock en CSI bij elkaar!
Zoiets, vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat zei ze? Laat je uitwonen en kwijl alle kanten op?
nah, ik zie ze vaak wel, maar zeg er nooit iets van. Ik ga er van uit dat ik zelf ook wel eens iets fout zeg of schrijfquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook wel een taalnazi hahaha..![]()
![]()
Ze kwamen uit de Bijlmer, hè?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef kaya39 het volgende:
Dat is altyd wel mooi hier iemand geeft its aan ruud en voor je het weet zijn leden van gospelkoor heroin coke dealers .
Er gingen er zeker een paar eerst naar het toilet?quote:
Basen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Ik zag net rook uit de B&B komen dacht ik.... Ruud aan de waterpijp?
1 streamlocks/streamwisselsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
1. Billy
2. Streamlocks/Ruud/Vanessa
3. Lot/Andrea
4. Robin
5. Gio/Joey
6. Wissel van streams/donkere streams
Ik kan er wel om lachen .quote:
Ja nou heb je het al btj goeie dealer woont in wassenaar ofzo:-)quote:
Kapotte hostiequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
Oooh het witte zakje coke, wat ineens een doosje is, stiekem gegeven door een koorlid, wat opeens Nicolien bleek.
En de halve cos over de zeik.
Zul je zien dat ze morgen allemaal zonnebrillen dragen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
Oooh het witte zakje coke, wat ineens een doosje is, stiekem gegeven door een koorlid, wat opeens Nicolien bleek.
Dan kan ze niet rekenen. Ze was om 12 u begonnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef Jibba het volgende:
Vanessa wil nu wel eens tijd voor zichzelf.
Ze heeft vandaag 12 uur in de keuken gestaan.
Tja...
Eet die überhaupt wel eens dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil super goeiekoop gaan eten zodat ze ook geld overhoudt voor een t-shirtje.
Daar hebben we toch echt beelden van hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen .
Sjowie wast achter de rand en gelijk zit ie zich af te jurken in bad .
Iedereen is topchef hier etcetc ,
Begint ze dat zelf te merken, of is haar dat ingefluisterd door iemand in de zenderkamerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa begint aan haar zelf te merken dat ze niet meer leuk is. Daarom wil ze minder in de keuken staan.
Ik zou gaan ruilen met kipquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa wil super goeiekoop gaan eten zodat ze ook geld overhoudt voor een t-shirtje.
Tegenwoordig eet ze met betalende gasten mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef Urb het volgende:
Vanes tetter door de loods "TIS 10 UUR GEWEEST"
Emil "Dus? Is er dan iets wat we niet meer mogen?"
Meer bewijs heb ik niet nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze morgen allemaal zonnebrillen dragen.
Oh dan moet ze nog 2 uur.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan kan ze niet rekenen. Ze was om 12 u begonnen.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef kaya39 het volgende:
Doosje medicijnen nic helpt hem onthouden op tyd in te nemen?
Zoveel zonnebrillen passen er niet in zo'n klein doosje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze morgen allemaal zonnebrillen dragen.
Dat is niet zo moeilijk, ze eet gewoon mee met dr gasten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
ja klopt....en volgens mij geeft ze een pakje sigaretten.....( kan wat in zitten natuurlijk) en billy pakt het wel sneaky van de bank en stopt het gauw in haar zakquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef DeKenau het volgende:
Volgens mij was het Nicoline die dat zakje aan Ruud gaf .
Als het maar geen maar isquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, het is pas een keer of 5 gepost. Ken beuren.
Ja zach zo een gif .volgens mij poetste die gewoon netjes achter de dop hoor:-)quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Daar hebben we toch echt beelden van hoor.
Dan was het vast basterdsuiker voor op de pannenkoeken van Vanesquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:10 schreef Toverheks het volgende:
Geloof er geen drol van, en het pakje was ook te groot nee hoor als ze sommige bewoners zoet houden met wit poeder krijgen ze het achter wel.
Die zijn voor het restaurant...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Urb het volgende:
Ruud kaart het vele drinken aan, Emil en Rienk zijn het er mee eens.
Staan 12-15 flessen rode wijn in de kast, Emil word er moedeloos van, "Niemand houd stoppen met roken vo...." *streamlock*
Ja, zo gaat ze het doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
Vanessa: "Ik super goeiekoop gaon ete. Dan hou je meer gelt over for een truitje ofso."
Vanessa eet gewoon met het restaurant mee.
Moet je echt altijd zo plat zijn? Word er een beetje kriegel van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ja zach zo een gif .volgens mij poetste die gewoon netjes achter de dop hoor:-)
Niemand het gaat peuken worden en brood eten gratiesquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
Wie gaat voortaan groente en fruit van Willem en Drees betalen?
Geeft niet hoor.. ik typ ook altijd snel als ik een nieuwe COS openquote:
Die hebben hun medewerking opgezegd begreep ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar want als Vanessa een drankprobleem heeft word ik heel boos op de medewerkers van Talpa.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Poolhond39 het volgende:
Gaat weer over het drankprobleem van Vaness en.... SL
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar want als Vanessa een drankprobleem heeft word ik heel boos op de medewerkers van Talpa.
Nop, Nico wilde nog een rood wijntje en Vanes zei pak maar uit de kast en toen zag Rienk er 12-15 flessen staan.quote:
Dat zal wel in het restaurantbudget zitten. Vanessa wilde toch biobio gaan doen voor het 'restaurant'?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef Copycat het volgende:
COS gaat soms zo snel.. ik lees wel eens over wat heenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach, het is pas een keer of 5 gepost. Ken beuren.
En er gaat meer dan 1000 euro per maand meer uit de kas.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand het gaat peuken worden en brood eten graties
Ja... Maar Billy doet ook haar best...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Lenoire het volgende:
Ben wel benieuwd naar de elitestemmen, die komen lekker hard aan. Zit er wel dik in dat Vanessa een stem krijgt.
Ze zullen wel besteld zijn uit mom voor evenement.... Concert of diner watefferquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Nop, Nico wilde nog een rood wijntje en Vanes zei pak maar uit de kast.
Ik verstond leg... Het Engels van Laura is net zo slecht als haar Nederlands.quote:
O zech al niks meer hoor dalijk breek ik je tere zieltje. ja ben ook de enigste hier die dat doet tsss:-)quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je echt altijd zo plat zijn? Word er een beetje kriegel van.
Oh ja, dat zou kunnen. Dat budget zou ik ook wel eens willen weten. Vooralsnog kan dat niet hoog zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef mootie het volgende:
Dat zal wel in het restaurantbudget zitten. Vanessa wilde toch biobio gaan doen voor het 'restaurant'?
Volgens mij heb ik daar niks over gehoord trouwens, 40 pp en 100 voor brood etc. Niks over het budget voor die smaktoko.
Lot, Robin en Andrea ook. Komen zowieso 3 van die dames op de schopstoel lijkt me.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja... Maar Billy doet ook haar best...
Het gejat laat ik maar evenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]
En er gaat meer dan 1000 euro per maand meer uit de kas.
Goed plan van Vanaaaass
En de broodmaaltijden zullen dubbel zo veel gaan kosten.![]()
Lijkt mij ook bijna zeker dat er een vrouw uitgaatquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot, Robin en Andrea ook. Komen zowieso 3 van die dames op de schopstoel lijkt me.
Of Refusal.. dan wordt ze doodziek wanneer ze toch gaat drinkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Copycat het volgende:
Misschien was het wel Baclofen voor Vanessa!!!
billy en ruud......ze hebben geen goede invloed op elkaar (denk ik echt)quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Olga het volgende:
Zo zonder Bil kan ik Ruud veel beter 'behappen'
Zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef kaya39 het volgende:
O zech al niks meer hoor dalijk breek ik je tere zieltje. ja ben ook de enigste hier die dat doet tsss:-)
Yep en 2 mannen erin.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Olga het volgende:
[..]
Lijkt mij ook bijna zeker dat er een vrouw uitgaat
Nopequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
billy en ruud......ze hebben geen goede invloed op elkaar (denk ik echt)
Ik sta al 3 uur droog hier, kunnen jullie even wachten dan ren ik snel naar de koelkast.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:18 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
COS gaat soms zo snel.. ik lees wel eens over wat heen
Ja tis al goed joh .ben al weg :-)quote:
Des te minder Bil op de stream des te beter...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Olga het volgende:
Zo zonder Bil kan ik Ruud veel beter 'behappen'
Dat soort voorspellingen komen nooit uitquote:
Grapjasquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Robin nog op het land geweest met Nico?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vergoeilijken elkaar afwijkingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
billy en ruud......ze hebben geen goede invloed op elkaar (denk ik echt)
Gozujjjj, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het viel me op. En je hebt gelijk, je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef kaya39 het volgende:
[..]
O zech al niks meer hoor dalijk breek ik je tere zieltje. ja ben ook de enigste hier die dat doet tsss:-)
Sjees Lau, had dan ook ff een lijntje gehakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Mirjam152 het volgende:
Laura tegen Dre: "Dré, je hebt wat in je linker neusgat."
Het zakje .......
Niemand is op het land geweest, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog mooier dat dat nummer niet eens 'put the oil in the lamp heet maar 'Give me oil in my lamp'...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verstond leg... Het Engels van Laura is net zo slecht als haar Nederlands.
je vergeet billy en ruud....die zouden er ook staan om 12 uur vanmiddag....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was te nat om op het land te werken, althans zo begreep ik het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand is op het land geweest, volgens mij.
Morgen gaan ze voetballen om 9 uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand is op het land geweest, volgens mij.
ja relax..... hoe meer ergernis daar, hoe meer feestvreugde hierquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Lenoire het volgende:
Willen ze nog steeds verder met iedereen zn eigen prakje maken 's avonds? Dat gaat toch nooit werken, iedereen wil op een bepaald moment eten maar moeten wachten voor elkaar in de keuken. Plus het kost ook veel meer. Waarom maken ze niet gewoon een schema dat er elke dag iemand anders kookt. Zijn ze echt zo dom daar? Waarom maak ik me hier zo druk om.
Ook al had vandaag de zon geschenen, Robin had niet op het land gewerktquote:
wat weer een goed voorbeeld van ze.....beetje regen en dan maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het was te nat om op het land te werken, althans zo begreep ik het.
Ik heb het netjes over een dop ,quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het viel me op. En je hebt gelijk, je bent zeker niet de enige.
Maar ik word een beetje flauw van al dat gesmijt met sperma etc. Sue me.
Allemaal? En dan echt buiten, met een voetbal?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Lenoire het volgende:
Willen ze nog steeds verder met iedereen zn eigen prakje maken 's avonds?
Ja.quote:Dat gaat toch nooit werken, iedereen wil op een bepaald moment eten maar moeten wachten voor elkaar in de keuken.
Ja.quote:Plus het kost ook veel meer.
Ja.quote:Waarom maken ze niet gewoon een schema dat er elke dag iemand anders kookt. Zijn ze echt zo dom daar?
Tja?quote:Waarom maak ik me hier zo druk om.
Ze zou toch moeten beseffen dat op handen en knietje kruipend op het land.... goed is voor haar kijkcijfers...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Ook al had vandaag de zon geschenen, Robin had niet op het land gewerkt
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Lenoire het volgende:
Willen ze nog steeds verder met iedereen zn eigen prakje maken 's avonds? Dat gaat toch nooit werken, iedereen wil op een bepaald moment eten maar moeten wachten voor elkaar in de keuken. Plus het kost ook veel meer. Waarom maken ze niet gewoon een schema dat er elke dag iemand anders kookt. Zijn ze echt zo dom daar? Waarom maak ik me hier zo druk om.
een natte akker is niet prettig...dat weet je toch...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
wat weer een goed voorbeeld van ze.....beetje regen en dan maar niet gaan werken
Ik zou bijna de streams ervoor aandoen danquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal? En dan echt buiten, met een voetbal?
Staad smiley hoor:-) :-) :-) :-) :-)quote:
Ze moeten de keuken ook nog gepoetst achter laten. Gaat dus echt niet werken nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.
Maar blijkbaar vinden ze het zelf prima. (Tot ze het in praktijk gaan brengen)
Ze had om de vijf minuten haar make-up moeten bijwerkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zou toch moeten beseffen dat op handen en knietje kruipend op het land.... goed is voor haar kijkcijfers...
Ach, als iets je stoort kun je iemand er toch op aanspreken. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ik heb het netjes over een dop ,
Ja dat krijg je zoveel mensen zoveel karakters etc .
Zie ook wel dingen dat ik denk mierenvrijer dat jjbent maar zeG niks want ieder zijn ding :-) :-)
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Vlopje het volgende:
[..]
een natte akker is niet prettig...dat weet je toch...
Ja 15 minuten als het al gaat gebeuren en dan zijn ze zooooooo moequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal? En dan echt buiten, met een voetbal?
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Robin showt Gio haar naaktfoto's
En ik zie meer dan de helft van die mensen er voor aan dat ze niet kunnen koken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.
Maar blijkbaar vinden ze het zelf prima. (Tot ze het in praktijk gaan brengen)
Ze ligt nu geknield naast Gio... genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze had om de vijf minuten haar make-up moeten bijwerken
Meteen weer terug het bed in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
Ja 15 minuten als het al gaat gebeuren en dan zijn ze zooooooo moe
Op de laptopquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?
Ja ik geef het op hoor von dak aardig redde as dislect maar ben ff roken .quote:
In het halfdonkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ligt nu geknield naast Gio... genoeg toch?
Ja doe maar! Vanas mag dan wat mij betreft wieberenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Een echte kok erin! En een leukert voor Ies.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Werk. Elke dag dat koken van 12 tot 5
Laura: Dat is nu over lieverd
Vanesa: ja, gelukkig
Ik zou het ook niet doen, brengt geen geld opquote:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1680&bih=965quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?
Wat voor een halve zool staat er ook vijf uur in de keuken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Koude dildo's. FTWquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik sta al 3 uur droog hier, kunnen jullie even wachten dan ren ik snel naar de koelkast.
Ongetwijfeld, dat allemaal apart koken gaat een drama worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef mamakarina het volgende:
.... en dat dan de eerste lekkere draadjesvlees gaat maken...
vanassa is een beetje overspannen aan het worden....die trekt het niet zonder pa paulquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
Die laptop die alleen zakelijk gebruikt mocht worden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de laptop![]()
Overigens zit Robin er lekker bruikbaar bij
Zul je zien dat die plezierboot Ruud morgenvroeg in zijn nest blijft liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
Ik zou het ook niet doen, brengt geen geld op
Open een topicquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Het gemiddeld aantal dyslectische mensen is op Fok enorm hoog .......
Tot dat Gio zijn ex 'ook wel een brief schrijft'quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ze is nu al op Gio geklommen.
Hoelang gaat dit gegeil nog door?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die laptop die alleen zakelijk gebruikt mocht worden?
Kijkers zijn er nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat die plezierboot Ruud morgenvroeg in zijn nest blijft liggen.
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Het gemiddeld aantal dyslectische mensen is op Fok enorm hoog .......
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
vanassa is een beetje overspannen aan het worden....die trekt het niet zonder pa paul
daar komen we niet achter denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef Fozzzz het volgende:
veel plezier nog...ik lees wel wat het mysterieuze pakje nou werkelijk is...![]()
![]()
Afkick verschijnselen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Zoals ze doet en haar gezicht staat, lijkt het er wel op
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
ik meen het serieus...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Ze ziet er erg slecht uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Een beetje net als koken .....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.
Ik denk eerder analfabeet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
vergeet fatsoen niet ... heeft ze ook geen kaas piepers, van gegetenquote:
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:33 schreef Urb het volgende:
Lot "Maar eigenlijk als je je elke avond hier volplempt is het hier best gezellig!"![]()
Ze kwam toch om te leren.
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.quote:
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.
Ik had het idee dat het stukje bij de verkeerde persoon stond.
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...quote:
Daar werd mijn ijskast ook leeg gejat Emil is een heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef misssnapshot het volgende:
"Het wordt gewoon een studentenhuis nu, x 10" zegt Emil.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
De tranen springen je gewoon in de ogen als je het leest. Van het lachen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.![]()
streamlock vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
Nico "Rienk heeft al gepraat met de produktie of daar iets.. kon"
Over hun hemelse neukbed
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, Rienk heeft al met de productie gepraat hoe het moet gaan op 07/07
Kroket of nassischijf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
En ze maakt boodschappenlijstjes. En houdt de zakgelduitgaven bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ze willen niet zoals die ransapen in beeld worden gebracht wsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.
Zenderkamer is er alleen voor calamiteitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat maken ze zich toch druk op iemand die stopt roken en weer rookt, laat ze lekker is hun eigen ding toch?
Ik heb haar wel zien lezen. Ze lispelt wel mee tijdens het lezen, ze kan niet lezen zonder te spreken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!quote:
Oh ik weet niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!
Ik neem aan dat Rienk zijn wensen heeft doorgegeven. Het lijkt me vrij sterk dat de redactie hem opdrachten geeft voor 7/7.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |