Dat soort voorspellingen komen nooit uitquote:
Grapjasquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Robin nog op het land geweest met Nico?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze vergoeilijken elkaar afwijkingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:20 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
billy en ruud......ze hebben geen goede invloed op elkaar (denk ik echt)
Gozujjjj, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het viel me op. En je hebt gelijk, je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef kaya39 het volgende:
[..]
O zech al niks meer hoor dalijk breek ik je tere zieltje. ja ben ook de enigste hier die dat doet tsss:-)
Sjees Lau, had dan ook ff een lijntje gehakt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef Mirjam152 het volgende:
Laura tegen Dre: "Dré, je hebt wat in je linker neusgat."
Het zakje .......
Niemand is op het land geweest, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog mooier dat dat nummer niet eens 'put the oil in the lamp heet maar 'Give me oil in my lamp'...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik verstond leg... Het Engels van Laura is net zo slecht als haar Nederlands.
je vergeet billy en ruud....die zouden er ook staan om 12 uur vanmiddag....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was te nat om op het land te werken, althans zo begreep ik het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand is op het land geweest, volgens mij.
Morgen gaan ze voetballen om 9 uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand is op het land geweest, volgens mij.
ja relax..... hoe meer ergernis daar, hoe meer feestvreugde hierquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Lenoire het volgende:
Willen ze nog steeds verder met iedereen zn eigen prakje maken 's avonds? Dat gaat toch nooit werken, iedereen wil op een bepaald moment eten maar moeten wachten voor elkaar in de keuken. Plus het kost ook veel meer. Waarom maken ze niet gewoon een schema dat er elke dag iemand anders kookt. Zijn ze echt zo dom daar? Waarom maak ik me hier zo druk om.
Ook al had vandaag de zon geschenen, Robin had niet op het land gewerktquote:
wat weer een goed voorbeeld van ze.....beetje regen en dan maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Het was te nat om op het land te werken, althans zo begreep ik het.
Ik heb het netjes over een dop ,quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het viel me op. En je hebt gelijk, je bent zeker niet de enige.
Maar ik word een beetje flauw van al dat gesmijt met sperma etc. Sue me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |