Ja maar geld is niet belangrijkquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Billy heeft het graag over verdienen. Zij verdient altijd het beste.
Ja. Niet de.quote:
ow en vandaar dat billy het inpikte die heeft immers ook ADHDquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Poolhond39 het volgende:
Misschien heeft Ruud de redactie weer om Ritalin gevraagd.. en werd dit via via doorgegeven?
ik durfde het niet te zeggen, maar zoiets zie ik dan weer welquote:
Joey heeft nu het witte zakje?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey: Dit hier zal je leven zo veranderen![]()
![]()
Ik ben normaal ook wel een taalnazi hahaha..quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggen, maar zoiets zie ik dan weer wel
Nee een witte oude heks die tegen hem lult.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
ow en vandaar dat billy het inpikte die heeft immers ook ADHD
1. Billyquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
Ergenissen:
1. STREAMLOCKS
2. te donker in de graftakkenloods
2.Billy en Ruud
2.VANAS
Ooooow? Want???quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey over zijn vriendin : Ze verdient het ook wel om zich even zo te voelen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Jibba het volgende:
Billy is echt de laatste waar ik relatieadvies van zou aannemen.
trip je net zo hard van...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee een witte oude heks die tegen hem lult.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Dit is spannender dan Midsomer Murders, Sherlock en CSI bij elkaar!
Wit zakje leggen, niemand zeggen!quote:
Maar ook allemaal hè.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef kaya39 het volgende:
Dat is altyd wel mooi hier iemand geeft its aan ruud en voor je het weet zijn leden van gospelkoor heroin coke dealers .
Als de koeien konden pratenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:06 schreef Poolhond39 het volgende:
Dit is spannender dan Midsomer Murders, Sherlock en CSI bij elkaar!
Zoiets, vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat zei ze? Laat je uitwonen en kwijl alle kanten op?
nah, ik zie ze vaak wel, maar zeg er nooit iets van. Ik ga er van uit dat ik zelf ook wel eens iets fout zeg of schrijfquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook wel een taalnazi hahaha..![]()
![]()
Ze kwamen uit de Bijlmer, hè?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef kaya39 het volgende:
Dat is altyd wel mooi hier iemand geeft its aan ruud en voor je het weet zijn leden van gospelkoor heroin coke dealers .
Er gingen er zeker een paar eerst naar het toilet?quote:
Basen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Ik zag net rook uit de B&B komen dacht ik.... Ruud aan de waterpijp?
1 streamlocks/streamwisselsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
1. Billy
2. Streamlocks/Ruud/Vanessa
3. Lot/Andrea
4. Robin
5. Gio/Joey
6. Wissel van streams/donkere streams
Ik kan er wel om lachen .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |