Ze zou toch moeten beseffen dat op handen en knietje kruipend op het land.... goed is voor haar kijkcijfers...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Olga het volgende:
[..]
Ook al had vandaag de zon geschenen, Robin had niet op het land gewerkt
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:23 schreef Lenoire het volgende:
Willen ze nog steeds verder met iedereen zn eigen prakje maken 's avonds? Dat gaat toch nooit werken, iedereen wil op een bepaald moment eten maar moeten wachten voor elkaar in de keuken. Plus het kost ook veel meer. Waarom maken ze niet gewoon een schema dat er elke dag iemand anders kookt. Zijn ze echt zo dom daar? Waarom maak ik me hier zo druk om.
een natte akker is niet prettig...dat weet je toch...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:24 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
wat weer een goed voorbeeld van ze.....beetje regen en dan maar niet gaan werken
Ik zou bijna de streams ervoor aandoen danquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal? En dan echt buiten, met een voetbal?
Staad smiley hoor:-) :-) :-) :-) :-)quote:
Ze moeten de keuken ook nog gepoetst achter laten. Gaat dus echt niet werken nee.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.
Maar blijkbaar vinden ze het zelf prima. (Tot ze het in praktijk gaan brengen)
Ze had om de vijf minuten haar make-up moeten bijwerkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zou toch moeten beseffen dat op handen en knietje kruipend op het land.... goed is voor haar kijkcijfers...
Ach, als iets je stoort kun je iemand er toch op aanspreken. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ik heb het netjes over een dop ,
Ja dat krijg je zoveel mensen zoveel karakters etc .
Zie ook wel dingen dat ik denk mierenvrijer dat jjbent maar zeG niks want ieder zijn ding :-) :-)
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Vlopje het volgende:
[..]
een natte akker is niet prettig...dat weet je toch...
Ja 15 minuten als het al gaat gebeuren en dan zijn ze zooooooo moequote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal? En dan echt buiten, met een voetbal?
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Robin showt Gio haar naaktfoto's
En ik zie meer dan de helft van die mensen er voor aan dat ze niet kunnen koken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Het idiootste is dat de keuken om 5 uur sluit. Dus voor 5 uur moeten 14 mensen hun warme eten klaar hebben.
Maar blijkbaar vinden ze het zelf prima. (Tot ze het in praktijk gaan brengen)
Ze ligt nu geknield naast Gio... genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Olga het volgende:
[..]
Ze had om de vijf minuten haar make-up moeten bijwerken
Meteen weer terug het bed in.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
Ja 15 minuten als het al gaat gebeuren en dan zijn ze zooooooo moe
Op de laptopquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?
Ja ik geef het op hoor von dak aardig redde as dislect maar ben ff roken .quote:
In het halfdonkerquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ligt nu geknield naast Gio... genoeg toch?
Ja doe maar! Vanas mag dan wat mij betreft wieberenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:26 schreef Kimmetje2014 het volgende:
Een echte kok erin! En een leukert voor Ies.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Werk. Elke dag dat koken van 12 tot 5
Laura: Dat is nu over lieverd
Vanesa: ja, gelukkig
Ik zou het ook niet doen, brengt geen geld opquote:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1680&bih=965quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft ze haar naaktfoto's meegenomen?
Wat voor een halve zool staat er ook vijf uur in de keuken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Koude dildo's. FTWquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik sta al 3 uur droog hier, kunnen jullie even wachten dan ren ik snel naar de koelkast.
Ongetwijfeld, dat allemaal apart koken gaat een drama worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef mamakarina het volgende:
.... en dat dan de eerste lekkere draadjesvlees gaat maken...
vanassa is een beetje overspannen aan het worden....die trekt het niet zonder pa paulquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:11 schreef mootie het volgende:
Oooh het witte zakje coke, wat ineens een doosje is, stiekem gegeven door een koorlid, wat opeens Nicolien bleek.
En de halve cos over de zeik.
Die laptop die alleen zakelijk gebruikt mocht worden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op de laptop![]()
Overigens zit Robin er lekker bruikbaar bij
Zul je zien dat die plezierboot Ruud morgenvroeg in zijn nest blijft liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
Ik zou het ook niet doen, brengt geen geld op
Open een topicquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Het gemiddeld aantal dyslectische mensen is op Fok enorm hoog .......
Tot dat Gio zijn ex 'ook wel een brief schrijft'quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ze is nu al op Gio geklommen.
Hoelang gaat dit gegeil nog door?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die laptop die alleen zakelijk gebruikt mocht worden?
Kijkers zijn er nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat die plezierboot Ruud morgenvroeg in zijn nest blijft liggen.
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Het gemiddeld aantal dyslectische mensen is op Fok enorm hoog .......
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
vanassa is een beetje overspannen aan het worden....die trekt het niet zonder pa paul
daar komen we niet achter denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef Fozzzz het volgende:
veel plezier nog...ik lees wel wat het mysterieuze pakje nou werkelijk is...![]()
![]()
Afkick verschijnselen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Zoals ze doet en haar gezicht staat, lijkt het er wel op
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
ik meen het serieus...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Ze ziet er erg slecht uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Een beetje net als koken .....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.
Ik denk eerder analfabeet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
vergeet fatsoen niet ... heeft ze ook geen kaas piepers, van gegetenquote:
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:33 schreef Urb het volgende:
Lot "Maar eigenlijk als je je elke avond hier volplempt is het hier best gezellig!"![]()
Ze kwam toch om te leren.
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.quote:
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.
Ik had het idee dat het stukje bij de verkeerde persoon stond.
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...quote:
Daar werd mijn ijskast ook leeg gejat Emil is een heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef misssnapshot het volgende:
"Het wordt gewoon een studentenhuis nu, x 10" zegt Emil.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
De tranen springen je gewoon in de ogen als je het leest. Van het lachen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.![]()
streamlock vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
Nico "Rienk heeft al gepraat met de produktie of daar iets.. kon"
Over hun hemelse neukbed
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, Rienk heeft al met de productie gepraat hoe het moet gaan op 07/07
Kroket of nassischijf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
En ze maakt boodschappenlijstjes. En houdt de zakgelduitgaven bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ze willen niet zoals die ransapen in beeld worden gebracht wsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.
Zenderkamer is er alleen voor calamiteitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat maken ze zich toch druk op iemand die stopt roken en weer rookt, laat ze lekker is hun eigen ding toch?
Ik heb haar wel zien lezen. Ze lispelt wel mee tijdens het lezen, ze kan niet lezen zonder te spreken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!quote:
Oh ik weet niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!
Ik neem aan dat Rienk zijn wensen heeft doorgegeven. Het lijkt me vrij sterk dat de redactie hem opdrachten geeft voor 7/7.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |