quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die laptop die alleen zakelijk gebruikt mocht worden?
Kijkers zijn er nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zul je zien dat die plezierboot Ruud morgenvroeg in zijn nest blijft liggen.
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
Het gemiddeld aantal dyslectische mensen is op Fok enorm hoog .......
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:29 schreef Fozzzz het volgende:
[..]
vanassa is een beetje overspannen aan het worden....die trekt het niet zonder pa paul
daar komen we niet achter denk ikquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:30 schreef Fozzzz het volgende:
veel plezier nog...ik lees wel wat het mysterieuze pakje nou werkelijk is...![]()
![]()
Afkick verschijnselen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Zoals ze doet en haar gezicht staat, lijkt het er wel op
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
ik meen het serieus...quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bedoelt het misschien cynisch, maar ik zat daar eerder vandaag echt aan te denken.
Ze ziet er erg slecht uit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Een beetje net als koken .....quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat taal niet zo haar ding is.
Ik denk eerder analfabeet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Vanessa ook dyslectisch is.
vergeet fatsoen niet ... heeft ze ook geen kaas piepers, van gegetenquote:
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:33 schreef Urb het volgende:
Lot "Maar eigenlijk als je je elke avond hier volplempt is het hier best gezellig!"![]()
Ze kwam toch om te leren.
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.quote:
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lees voor de grap het stukje over haar nog eens door. Met wat voor idee ze hier zit.
Ik had het idee dat het stukje bij de verkeerde persoon stond.
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...quote:
Daar werd mijn ijskast ook leeg gejat Emil is een heldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:34 schreef misssnapshot het volgende:
"Het wordt gewoon een studentenhuis nu, x 10" zegt Emil.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
De tranen springen je gewoon in de ogen als je het leest. Van het lachen dan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ik weet, ze wilde schema's opstellen voor iedereen enzo.![]()
streamlock vergetenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Urb het volgende:
Nico "Rienk heeft al gepraat met de produktie of daar iets.. kon"
Over hun hemelse neukbed
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, Rienk heeft al met de productie gepraat hoe het moet gaan op 07/07
Kroket of nassischijf.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat vast vaak uit eten. Gelukkig hoeft ze daarvoor niet te kunnen lezen, ze hoeft alleen maar het juiste vakje te openen.
En ze maakt boodschappenlijstjes. En houdt de zakgelduitgaven bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ze willen niet zoals die ransapen in beeld worden gebracht wsquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.
Zenderkamer is er alleen voor calamiteitenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Das toch erg, gelukkig word er niet gestuurd.
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:38 schreef Dotteke het volgende:
Wat maken ze zich toch druk op iemand die stopt roken en weer rookt, laat ze lekker is hun eigen ding toch?
Ik heb haar wel zien lezen. Ze lispelt wel mee tijdens het lezen, ze kan niet lezen zonder te spreken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedacht.... Vandaar dat ze die boeken niet opent...
Maar het schijnt dat ze gemailed heeft..
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!quote:
Oh ik weet niet wat je bedoeldquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet die persoon zelf weten toch, is een volwassen kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |