Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel sneaky, open en bloot op de bank.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Jibba het volgende:
Volgens mij zijn het condooms.
Zou kunnen dat de FEBO dat regelt omdat ze toch liever niet hebben dat Billy zwanger raakt van Ruud.
Weet ik het lul ook maar end in de ruimte mee.:-)quote:
Wacht effe, dit klopt niet, in het filmpje heeft Laura een rode broek aanquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, heb het nog een keer bekeken, het is Laura die het aan hem geeft met de woorden : Hou het bij je, ziet er niet uit als een zakje.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey over zijn vriendin : Ze verdient het ook wel om zich even zo te voelen
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef sjampoeh het volgende:
Ergenissen:
1. STREAMLOCKS
2. te donker in de graftakkenloods
2.Billy en Ruud
2.VANAS
Nou echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Joey over zijn vriendin : Ze verdient het ook wel om zich even zo te voelen
it's God in a boxquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?
Billy heeft het graag over verdienen. Zij verdient altijd het beste.quote:
Ho ik zeg wat Hobby mij heeft verteld. Heb niet eens gekeken wat die persoon aan heeft. Ging mij om hetgene wat Ruud kreeg.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iemand van het koor, die waren allemaal in lange zwarte gewaden dit is een grijs vest
En waarom verdient ze dat?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk. Daar schakelt productie gasten voor in. Ik denk dat het een olifant in een doosje was.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Voxs het volgende:
Misschien gewoon zijn anti-depressiva? Die door het gospelkoor zijn afgegeven?
Waarschijnlijk heeft ze zich gauw verkleed om niet verdacht over te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wacht effe, dit klopt niet, in het filmpje heeft Laura een rode broek aan
Wat zei ze? Laat je uitwonen en kwijl alle kanten op?quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:04 schreef Persefoneia het volgende:
Billy weer relatieadviezen, fijne binnenkomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |