Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik weet dat ze optreden. Vooral in duitsland valt er nog wel eens een concert te scoren. Maar de gloriedagen zijn voorbij. De dagen dat deze artiesten in de top 10 stonden en dat ze platgedraaid werden op de radio. Dat heb ik wel gemist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Pantera heb ik nog op Dynamo '98 gezien. Ik had graag Coil nog een keertje gezien, maar aangezien beide heren nu eens op natuurlijk ipv chemische wijze aan het spacen zijn geslagen zit dat er niet meer inquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik mag graag veronica luisteren, veelal muziek voordat ik überhaupt geboren was.
Kan de hedendaagse popcultuur a la beyonce, miley cyrus enzovoort niet echt waarderen.
Ik ben nog nét op tijd bij de Stones geweest, begin jaren tachtig. Toen Keith nog iets klaarspeelde op z'n gitaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Wel naar de Stones geweest maar dat is ook alleen maar omdat ze wonder boven wonder nog in leven zijn
quote:
Heb je niet veel aan gemist hoorquote:
Dat was al een jaar eerder. Plus de laatste tour was in 1998, dit was de reunie tour.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef Kerftminister het volgende:
Refused kwam afgelopen najaar in Tilburg, laatste tour.
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:03 schreef Gehenna het volgende:
Ik was net te laat voor de opkomst van de Delta Blues, had graag Robert Johnson horen pingelen in een stille knip op het platteland van Mississippi..
Ach was ik maar 60 jaar eerder geborenKon ik daarna ook nog even The Beatles en Jimi Hendrix mee pikken
Ik had het ooit nog eens mijn opa over delta blues gehad, hij hield namelijk ook altijd veel van muziek (maar dan wel vooral schlagerquote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..](ruime definitie van net trouwens
)
Ah de scatman die heb ik dan weer heel bewust meegemaakt, mijn broer had zelfs zijn hele cdquote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik was nog maar 9 toen hij doodging
toen hadden ze ook al EVOL en Bad Moon Rising en Confusion Is Sexquote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook iets te jong om Sonic Youth alleen maar nummers van Sister te hebben zien spelen.
Dit, ik zat thuis uren aan de radio gekluisterd tegen de tijd dat ik kon gaan was het 1995 en was het allemaal euro house...quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de wat we nu old school house noemen uit begin jaren '90. Ik heb het allemaal wel meegemaakt, nog redelijk bewust ook, maar had het ook graag in de clubs mee willen maken.
Noem het dan hoofdzakelijk. EVOL is trouwens ook briljant.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:00 schreef ranja het volgende:
[..]
toen hadden ze ook al EVOL en Bad Moon Rising en Confusion Is Sex
Dus alleen Sister spelen zullen ze nooit gedaan hebben.
Eerste keer dat ik ze zag was tijdens de Dirty-tour (in eindhoven, als voorprogramma's Cell en Pavement).
Confusion Is Sex vind ik nog iets beter dan EVOLquote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem het dan hoofdzakelijk. EVOL is trouwens ook briljant.
En voor bowie, zeker voor bowiequote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef MidnightShow_ het volgende:
Best veel ben ik te laat voor. te laat geboren eigenlijk.
Had graag Bowie live willen zien.ben bang dat nooit meer gaat gebeuren.
Laatste keer dat hij hier was was in 2003/2004. ik was toen pas 8/9 jaar oud.
En ja zoveel andere dingen eigenlijk.
Hee Atze!quote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem het dan hoofdzakelijk. EVOL is trouwens ook briljant.
ik heb hem nogquote:Op woensdag 9 april 2014 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah de scatman die heb ik dan weer heel bewust meegemaakt, mijn broer had zelfs zijn hele cd![]()
scapiddidumbum.
zo'n beetje elke single stond op 1 in de Verrukkelijke 15quote:Op donderdag 10 april 2014 15:55 schreef IAmKloot het volgende:
ik was net te laat geboren om The Smiths bewust mee te maken. Hoewel ik mij afvraag wat ik in Nederland zou hebben mee gekregen van The Smiths 'gekte' had ik het toch graag meegemaakt
ze hadden dan ook weinig concurrentiequote:Op donderdag 10 april 2014 16:15 schreef ranja het volgende:
[..]
zo'n beetje elke single stond op 1 in de Verrukkelijke 15
(lijstje van de vara, gebaseerd op stemmen van luisteraars)
Mwa, The Cure, Depeche Mode, Simple Minds, U2, Talking Heads en Talk Talk deden het ook niet echt slecht.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:35 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ze hadden dan ook weinig concurrentie
The Curequote:Op donderdag 10 april 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, The Cure, Depeche Mode, Simple Minds, U2, Talking Heads en Talk Talk deden het ook niet echt slecht.
Ooit gezien op No Nukes (Utrecht) en het heeft geen enkele indruk achtergelaten.quote:
Heb ze (helaas) maar 1 keer gezien. Waar ik zelf net te laat voor was en graag eens live had willen zien zijn The Sex Pistols. Ook The Clash nooit live kunnen aanschouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:13 schreef Ulx het volgende:
Ik hoor verhalen over absolute kutconcerten en absoluut geniale optredens.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:21 schreef Ulx het volgende:
Ja, de eerste punkgolf. The Saints had ik wel willen meemaken. Maar ja. Ik was vier. En woonde niet in Australië.
Nirvana had ik ook wel willen zien idd.quote:Op zondag 13 april 2014 04:09 schreef remlof het volgende:
Ik ontdekte Nirvana eigenlijk pas bij de unplugged cd. En vlak daarna trok Kurt Cobain de stekker er bij zichzelf uit.
The Gun Club live nog wel gezien....was top!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:30 schreef richolio het volgende:
Ik ben ook te laat geboren. Het had geweldig geweest als ik Queen, Nirvana of Led Zep nog live kon zien. Maar helaas..
Dan weet ik niet over welke stroming van de muziek die vent het heeft want eerlijkheidshalve op misschien Woodstock na waren de beste concertreeksen na 1973. Ja..ik was er toen al bij voor de goede orde en ken dus die tijd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Bijna elke muziek liefhebber gaat dit herkennen, het net te laat zijn voor een bepaalde gebeurtenis. Net niet de beste periode van een band meegemaakt hebben. Recent hoorde ik iemand zeggen dat hij net een paar jaar te laat was met naar concerten gaan, hij begon in 1973 naar concerten te gaan en vond de periode 69-73 eigenlijk een stuk beter.
Hij was/is nogal fan van magmaquote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan weet ik niet over welke stroming van de muziek die vent het heeft want eerlijkheidshalve op misschien Woodstock na waren de beste concertreeksen na 1973. Ja..ik was er toen al bij voor de goede orde en ken dus die tijd.
Ja maar voor de fans was blijkbaar begin jaren 70 dé periodequote:Op dinsdag 15 april 2014 07:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Maar die waren afgelopen weekend nog steeds erg tof
Ik denk dat ik een uurtje te laat was voor het concert van Nirvana in Vera, elders iets te lang aan de bar blijven hangen.quote:Op zondag 13 april 2014 04:10 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Nirvana had ik ook wel willen zien idd.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een uurtje te laat was voor het concert van Nirvana in Vera, elders iets te lang aan de bar blijven hangen.
TAD nog wel gezien?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een uurtje te laat was voor het concert van Nirvana in Vera, elders iets te lang aan de bar blijven hangen.
Ik ben helemaal niet meer meegeweest. Het is ook allemaal in reconstructie, ik ging toen vaak met 2 vrienden. 1 daarvan is er wel bijgeweest, die hield ook altijd het best in de gaten wat er kwam, ik vond het te vaak kutbands en bleef steeds vaker wat langer aan de bar plakken na de wedstrijd. Het sneue is alleen, die andere vriend die ook dat optreden heeft gemist is later wel een enorme Nirvanafan geworden. Mij had het slechts lollig geleken om erbij geweest te zijn en dan aan iedereen te vertellen dat het maar een matig bandje was.quote:
Coil gelukkig in 2001 nog gezien in Paradiso, daar ben ik nog steeds erg blij om. Fad Gadget als opener voor Depeche Mode gezien een maand voordat hij overleed of zo..quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Van '79, en had graag Throbbing Gristle / Coil / Test Dept / Cabaret Voltaire / Joy Division gezien.
Gelukkig nog wel Fad Gadget 2 x live gezien net voordat hij overleed.
Fad 2 x gezien als headliner op eurorock in 2001/2002, erg erg tof.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
Coil gelukkig in 2001 nog gezien in Paradiso, daar ben ik nog steeds erg blij om. Fad Gadget als opener voor Depeche Mode gezien een maand voordat hij overleed of zo..
Ja heel jammer. Gelukkig heb ik in LaLaLand nog een bootleg van dat concert in Amsterdam gevonden..quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Fad 2 x gezien als headliner op eurorock in 2001/2002, erg erg tof.
Coil is heel jammer dat dat niet meer gaat gebeuren
Tofquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Gelukkig heb ik in LaLaLand nog een bootleg van dat concert in Amsterdam gevonden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |