Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik weet dat ze optreden. Vooral in duitsland valt er nog wel eens een concert te scoren. Maar de gloriedagen zijn voorbij. De dagen dat deze artiesten in de top 10 stonden en dat ze platgedraaid werden op de radio. Dat heb ik wel gemist.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor guns'n'roses ben je te laat idd maar die anderen treden nog regelmatig op en niet hun minste concerten....
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Pantera heb ik nog op Dynamo '98 gezien. Ik had graag Coil nog een keertje gezien, maar aangezien beide heren nu eens op natuurlijk ipv chemische wijze aan het spacen zijn geslagen zit dat er niet meer inquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik baal er bijvoorbeeld wel van dat ik pantera nooit live heb gezien en dimebag is dood nu.... zelfde met throbbing gristle (en daar had ik een kaartje voor gaat cristofferson dood een week voor het concert)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:58 schreef awiebo het volgende:
ik ben veel te laat
geboren in 1991 en liefhebber van oa iron maiden, acdc, guns n roses.
Bon jovi en kornuiten, U2, etc.
Niet specifiek, maar dat zijn wel bands waarvoor ik een concert zou bezoeken.
Ik mag graag veronica luisteren, veelal muziek voordat ik überhaupt geboren was.
Kan de hedendaagse popcultuur a la beyonce, miley cyrus enzovoort niet echt waarderen.
Ik ben nog nét op tijd bij de Stones geweest, begin jaren tachtig. Toen Keith nog iets klaarspeelde op z'n gitaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Wel naar de Stones geweest maar dat is ook alleen maar omdat ze wonder boven wonder nog in leven zijn
quote:
Heb je niet veel aan gemist hoorquote:
Dat was al een jaar eerder. Plus de laatste tour was in 1998, dit was de reunie tour.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:40 schreef Kerftminister het volgende:
Refused kwam afgelopen najaar in Tilburg, laatste tour.
quote:Op woensdag 9 april 2014 11:03 schreef Gehenna het volgende:
Ik was net te laat voor de opkomst van de Delta Blues, had graag Robert Johnson horen pingelen in een stille knip op het platteland van Mississippi..
Ach was ik maar 60 jaar eerder geborenKon ik daarna ook nog even The Beatles en Jimi Hendrix mee pikken
Ik had het ooit nog eens mijn opa over delta blues gehad, hij hield namelijk ook altijd veel van muziek (maar dan wel vooral schlagerquote:Op woensdag 9 april 2014 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..](ruime definitie van net trouwens
)
Ah de scatman die heb ik dan weer heel bewust meegemaakt, mijn broer had zelfs zijn hele cdquote:Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik was nog maar 9 toen hij doodging
toen hadden ze ook al EVOL en Bad Moon Rising en Confusion Is Sexquote:Op woensdag 9 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook iets te jong om Sonic Youth alleen maar nummers van Sister te hebben zien spelen.
Dit, ik zat thuis uren aan de radio gekluisterd tegen de tijd dat ik kon gaan was het 1995 en was het allemaal euro house...quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de wat we nu old school house noemen uit begin jaren '90. Ik heb het allemaal wel meegemaakt, nog redelijk bewust ook, maar had het ook graag in de clubs mee willen maken.
Noem het dan hoofdzakelijk. EVOL is trouwens ook briljant.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:00 schreef ranja het volgende:
[..]
toen hadden ze ook al EVOL en Bad Moon Rising en Confusion Is Sex
Dus alleen Sister spelen zullen ze nooit gedaan hebben.
Eerste keer dat ik ze zag was tijdens de Dirty-tour (in eindhoven, als voorprogramma's Cell en Pavement).
Confusion Is Sex vind ik nog iets beter dan EVOLquote:Op woensdag 9 april 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem het dan hoofdzakelijk. EVOL is trouwens ook briljant.
En voor bowie, zeker voor bowiequote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef MidnightShow_ het volgende:
Best veel ben ik te laat voor. te laat geboren eigenlijk.
Had graag Bowie live willen zien.ben bang dat nooit meer gaat gebeuren.
Laatste keer dat hij hier was was in 2003/2004. ik was toen pas 8/9 jaar oud.
En ja zoveel andere dingen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |