SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat niemand er nadeel van heeft. Behalve types als jij die geloven dat dit cruciaal zal zijn voor de eredivisie, want nu wint PSV natuurlijk sowieso, dat is duidelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus als de betrokken partijen het met elkaar eens zijn, heeft niemand voordeel? Oke man
Eens een keer wat anders inderdaad, normaal heb je een aantal supporters die willen dat Feyenoord verliest om ons dwars te zitten, en nu moeten jullie wel winnen. Spannend zeg.quote:Op maandag 7 april 2014 20:42 schreef gelezwembroek het volgende:
Hopelijk is dit gewoon een goede motivatie voor Ado en Feyenoord om te winnen. Gewoon alleen maar om te laten zien dat het allemaal voor niets is geweest en het feestje wat wordt verwacht te verpesten. En Feyenoord kan de 3 punten goed gebruiken.
Zien jullie maar eerst eens te winnen van Ado den Haag.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens een keer wat anders inderdaad, normaal heb je een aantal supporters die willen dat Feyenoord verliest om ons dwars te zitten, en nu moeten jullie wel winnen. Spannend zeg.
Zou fijn zijn, mag toch geen probleem zijnquote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Zien jullie maar eerst eens te winnen van Ado den Haag.
Mwah, het is het einde van het seizoen dan gebeuren er wel vaker rare dingen. Het spel van Ajax is dit jaar niet altijd geweldig geweest en Ado doet het de laatste tijd goed.quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, mag toch geen probleem zijn
Ajax zou zomaar punten kunnen verspelen tegen ADO inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Mwah, het is het einde van het seizoen dan gebeuren er wel vaker rare dingen. Het spel van Ajax is dit jaar niet altijd geweldig geweest en Ado doet het de laatste tijd goed.
Iedereen gaat gelijk op de feiten voor uit lopen, maar er is een grote kans dat er zaterdag nog geen officiële beslissing valt.quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax zou zomaar punten kunnen verspelen tegen ADO inderdaad.
Maar veel uitmaken doet het toch niet meer. Of ze nu deze week of volgende week kampioen worden, kampioen worden ze toch wel.
Klopt, maar zondag misschien wel.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Iedereen gaat gelijk op de feiten voor uit lopen, maar er is een grote kans dat er zaterdag nog geen officiële beslissing valt.
Zegt de jood die hier komt posten over het verplaatsen van het tijdstip.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar zondag misschien wel.
Nee even zonder gein, gezien de laatste wedstrijden zal het vast geen makkie worden maar ik verwacht toch wel een winst.
Volgens mij hoort het hier over Feyenoord te gaan overigens.
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met julliequote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de jood die hier komt posten over het verplaatsen van het tijdstip.
bedankt hoorquote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met jullie
Tieft maar lekker op naar je ajaks-topic als je niet normaal kan doen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met jullie
Ja ik wou graag reageren op iemand, dat is lastig als het topic al een kwartier dicht is. Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt, en anders bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Vasion het volgende:
Wat een inspiratieloze TT.
Als je al zo schijtlollig wilt zijn om de TT te pakken, verzin dan iig eentje die 12 pagina's mee kan.
Je had godverredomme een pleuris kwartier om een TT te bedenken man!quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja ik wou graag reageren op iemand, dat is lastig als het topic al een kwartier dicht is. Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt, en anders bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan.
Ja, zo moet ik misschien niet reageren, maar als ik normaal post en ik krijg zo'n reactie kan ik er vrij weinig aan doen toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tieft maar lekker op naar je ajaks-topic als je niet normaal kan doen.
Nee hoor, het duurde slechts een minuut voordat ik hierop kwamquote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je had godverredomme een pleuris kwartier om een TT te bedenken man!
Hoezo heeft hij een ban?quote:Op maandag 7 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Jezus, HMF heeft een ban en dit hele topic gaat naar de tering.
Ik begrijp wel dat hij het raar vindt dat hij nog niets gehoord heeft.quote:
Hij heeft gelukkig via de DM nog wel zijn mening kunnen geven over de mogelijke verplaatsingen van de aanvangstijden van zondagquote:Op maandag 7 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Jezus, HMF heeft een ban en dit hele topic gaat naar de tering.
Dat is geheimquote:
quote:Elvis Manu doorliep diverse Nederlandse vertegenwoordigende jeugdelftallen, maar toch wil de aanvaller die door Feyenoord verhuurd is aan Cambuur Leeuwarden uitkomen voor Ghana, het land waar zijn ouders vandaan komen. De buitenspeler, zelf gewoon geboren in Dordrecht, ziet zijn toekomst bij het nationale elftal van het Afrikaanse land liggen. Met dat bericht komt het Algemeen Dagblad vandaag.
Begrijpelijke keuze. Misschien kan hij dan wel ooit in zijn leven met een beetje geluk debuteren. Want zelfs dat gaat lastig genoeg worden voor hem.quote:
Inderdaad. Voorlopig mag hij blij zijn als hij komend seizoen een paar wedstrijdjes mag beginnen in de basis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijpelijke keuze. Misschien kan hij dan wel ooit in zijn leven met een beetje geluk debuteren. Want zelfs dat gaat lastig genoeg worden voor hem.
Blind paard, en dan alsnog een van de betere buitenspelers zijn in de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 8 april 2014 07:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Voorlopig mag hij blij zijn als hij komend seizoen een paar wedstrijdjes mag beginnen in de basis.
Dat sowieso. De Spaanse inquisitie was er niks bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geheim
GGMM zal er wel achter zitten.
Het ging over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geheim
Uiteraard, ik ban al die feyenoorders.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geheim
Hij heeft een doorlopend contract bij ons, dus hij kan prima wachten tot het seizoen is afgelopen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 03:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat hij het raar vindt dat hij nog niets gehoord heeft.
What about it?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het ging over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam.
quote:Binnen Feyenoord heersen grote twijfels over de door het verkennerstrio naar voren geschoven plannen van BAM en Red de Kuip. De omzetgroei van de vernieuwbouwvarianten zou onvoldoende zijn om in de buurt te komen van de begrotingen van PSV en Ajax. Dat schrijft de Telegraaf vandaag.
Een aantal partijen is momenteel bezig om de cases van BAM en Red de Kuip door te rekenen, waardoor duidelijk zal worden of de twijfels terecht zijn. Mocht inderdaad blijken dat de plannen onvoldoende extra voetbalomzet genereren dan rijst te vraag wat de Rotterdamse club dan wel moet gaan doen met De Kuip.
Deeltje 18 uit de reeks "Ik kom echt terug". Al heb ik liever Kuijt dan Havenaar.quote:Dirk Kuyt sluit een terugkeer bij Feyenoord nog steeds niet uit. De speler van het Turkse Fenerbahçe hoopt ergens nog steeds in het rood-wit te spelen in de toekomst. "Hopelijk ligt de weg in de toekomst nog open, maar dat ligt niet alleen aan mij natuurlijk," aldus de ex-Feyenoorder.
Twee jaar geleden flirtte Kuyt ook al even met Feyenoord, toen hij vertrok bij het Engelse Liverpool. Destijds koos de aanvaller uiteindelijk voor een avontuur bij Fenerbahçe. Kuyt denkt niet dat de supporters hem dat nog kwalijk nemen. "Het zat er destijds gewoon niet in. Dat heb ik toen zo goed mogelijk proberen uit te leggen."
"Ik ben en blijf een Feyenoord-man, maar ik heb het wel naar mijn zin bij Fenerbahçe, zo eerlijk ben ik ook. Hopelijk worden we kampioen, dan zien we wel wat de toekomst brengt," aldus Kuyt, die vrijdag even in Rotterdam was. Hij opende een kantoor van zijn eigen foundation (Dirk Kuyt Foundation) en was bij de opening van de fanshop Fenerium van het Turkse Fenerbahçe. "Dit is een enorm grote club in Turkije. Ze hebben 65 fanshops, maar dit is de eerste in Europa. Bijzonder, zeker omdat het in Rotterdam is. Dat is heel speciaal."
Havenaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Deeltje 18 uit de reeks "Ik kom echt terug". Al heb ik liever Kuijt dan Havenaar.
Daar kon je op wachten. En uiteindelijk wordt het toch nieuwbouw. Door Volker Wessels.quote:
Wel een beetje. Maar ik ben ook bezorgd, persoonlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef Muto het volgende:
Ook wel teringsneu dat de directie van Feyenoord en De Kuip naar het fucking Telegraaf uit die kutstad moet lekken.
Ja die twijfel weten ze mooi te zaaien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een beetje. Maar ik ben ook bezorgd, persoonlijk.
Ik ook, maar dat komt puur door het feit dat geen enkele partij de uitgewerkte en doorgerekende plannen durft te presenteren. En dat door heel veel partijen leugens de wereld worden ingebracht. En omdat er bepaalde mensen baat lijken te hebben dat een bepaald bouwbedrijf de plannen uitvoert. Enzovoorts. Heel deze discussie stinkt van alle kanten. Ik ben onderhand wel klaar met die besluiteloosheid, discussies en dat gejank.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een beetje. Maar ik ben ook bezorgd, persoonlijk.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja die twijfel weten ze mooi te zaaien.
Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.
Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,
Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoord voor de voorrondes van de CL het elftal van Ajax huurt zodat ze het hoofdtoernooi halen, Feyenoord uit de financiele shit is en Nederland eindelijk weer eens vertegenwoordigd wordt door twee traditievolle Nederlandse verenigingen die beide in de toekomst gebroederlijk en als enige om de nationale titels zullen strijden
Mogen wij dan soms Pelle lenen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.
Verder liever onze eigen spelers.
Je hebt in een renovatievariant te maken met beperkingen, je kunt niet alles precies zo indelen als je zelf prettig vindt en zoals dit het meest gunstig is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.
Kijk, ik begrijp één ding niet: waarom zou de begroting in een nieuw stadion veel meer omhoog gaan dan met de verbouwing. Of voor mij part vergelijk je het met het verbouwplan van VW. Immers, alle plannen gaan uit van 100 bussiness units, 70.000 toeschouwers. Het enige dat zou kunnen is dat de plannen van VW aantrekkelijker zijn voor bedrijven en de business units daardoor een hogere bezettingsgraad hebben.
Ik denk dat er gewoon een verschil in verwachtingen zit tussen RDK, BAM enerzijds en VW anderzijds. Daarom moet je één partij al die plannen doorrekenen met dezelfde formule/verwachtingen. Pas dan krijg je een duidelijk beeld.
Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogen wij dan soms Pelle lenen?Niet als ruildeal tegen Sightorsson. Dat wil ik jullie niet aan doen
Zie je, samen komen we er wel uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.
Neuh, ligt aan het niet aan. Dat budget heeft natuurlijk een hele gegronde reden. Daarnaast vind ik het onzin om te stellen dat het met een verbouwing van de huidige Kuip niet zou lukken om de begroting te verhogen. Met goed beleid is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.
En nu lopen ze al te piepenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.
Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,
Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.
Koevermans gaat toch over de commerciële activiteiten? Die heeft slechts gedeeltelijk invloed op de begroting van Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.quote:
Het is eeder dat zijn 'kwaliteiten' het budget van Feyenoord steeds verder omlaag zal drukken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.
Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.
Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.
Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.
Er staat dat HNS betere cijfers / prognoses overlegde en dat de potentie van een nieuw stadion beter is. Dit kan ook in een andere nieuwbouwvariant gerealiseerd worden.
Nou, dat lijkt me toch een voorbarige conclusie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:22 schreef Happel het volgende:
Nieuwbouw gaat er alleen niet komen, zoveel is wel duidelijk lijkt me.
Ja en?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."
De informatie klopt niet, wat dat betreft zou het prima een Telegraaf onderzoek kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en?
Dat kan ook door Telegraaf onderzocht zijn en hun bevindingen zijn toch? Je kent de koppen van de Telegraaf toch.
Al is het wat mij betreft ook een onomstotelijk gegeven dat renovatie minder potentie heeft dan nieuwbouw.
Waarom zou de informatie niet kloppen? Jij weet er meer van?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De informatie klopt niet, wat dat betreft zou het prima een Telegraaf onderzoek kunnen zijn ja.
Ik heb geen zin in deze discussie, maar beide renovatieplannen hebben volgens mij al aangegeven dat begroting (bijna?) gaat verdubbelen. Het hele artikel is gestoeld op de bewering dat de begroting maar 10-20 miljoen omhoog gaat. Waardeloos dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou de informatie niet kloppen? Jij weet er meer van?
Nee, als het inhoudelijk wordt haken de meeste tegenstanders van nieuwbouw af inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in deze discussie, maar beide renovatieplannen hebben volgens mij al aangegeven dat begroting (bijna?) gaat verdubbelen. Het hele artikel is gestoeld op de bewering dat de begroting maar 10-20 miljoen omhoog gaat. Waardeloos dus.
HNS plan is verleden tijd, die zal ook niet meer in die vorm terugkomen. Ik haal het alleen aan als voorbeeld dat een nieuw stadion betere cijfers kan overleggen, ondanks dat de bouwkosten fors hoger uitvallen, en meer potentie heeft dan renovatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Tomatenboer, waaruit blijkt overigens dat HNS hèt plan is voor Feyenoord? Zaten daar ook niet verschillende haken en ogen aan...? Er wordt m.i. ook te blind gestaard op dat plan namelijk.
HNS was toch het plan waar Feyenoord alle inkomsten uit business-units zou verliezen en volgens sommige ramingen zelfs slechter uit zou komen dan op dit moment?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
HNS plan is verleden tijd, die zal ook niet meer in die vorm terugkomen. Ik haal het alleen aan als voorbeeld dat een nieuw stadion betere cijfers kan overleggen, ondanks dat de bouwkosten fors hoger uitvallen, en meer potentie heeft dan renovatie.
Maar ik vond inderdaad weinig mis met HNS plan. Behalve de communicatie uiteraard, die was dramatisch (dat kan echt niet bij zo'n belangrijk onderwerp voor Feyenoord), en het draagvlak ontbrak om één of andere reden. Daar hebben ze zich bij Feyenoord op verkeken.
Maar naar mijn mening was het een realistisch plan, niet te risicovol, en waren de risico's voor de gemeente ook beperkt, ook al wilden ze niet instemmen mede vanwege een gewenste gemeentegarantie van 165 miljoen. Maar hoe men de gemeentegarantie destijds beoordeelde is ook discutabel omdat het geen direct geld is, en bij een eventueel faillissement van HNS ook niet volledig kwijt zou zijn geweest. Maar dat gaat wat dieper op de materie.
Feyenoord zou een content fee krijgen inderdaad, die zou oplopen naarmate de opbrengsten hoger zouden worden. Maar ramingen die zelfs slechter uitkwamen dan op dit moment zijn mij niet bekend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HNS was toch het plan waar Feyenoord alle inkomsten uit business-units zou verliezen en volgens sommige ramingen zelfs slechter uit zou komen dan op dit moment?
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Tomatenboer, waaruit blijkt overigens dat HNS hèt plan is voor Feyenoord? Zaten daar ook niet verschillende haken en ogen aan...? Er wordt m.i. ook te blind gestaard op dat plan namelijk.
Ontwerpen doe je als het goed is als laatst. Hebben ze toen uit kostenoogpunt mee gewacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.
Het ontwerp is dan ook het minst belangrijke onderdeel van het geheel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.
Dus volgens RDK neemt het budget van 12 miljoen naar 32. Daarmee zou je wel weer boven de concurrenten komen. Ik hoop dat er gewoon 1 partij is die alles doorberekend en vervolgens publiceert.twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 10:51:29@h__e__n__k Het budget wordt niet 20m, maar neemt toe met 20 miljoen tot rond de 30 miljoen. @real49er @maartenhhoog @rdstad @josverveen reageer retweet
Ik hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Muto het volgende:
Dus volgens RDK neemt het budget van 12 miljoen naar 32. Daarmee zou je wel weer boven de concurrenten komen. Ik hoop dat er gewoon 1 partij is die alles doorberekend en vervolgens publiceert.twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 10:51:29@h__e__n__k Het budget wordt niet 20m, maar neemt toe met 20 miljoen tot rond de 30 miljoen. @real49er @maartenhhoog @rdstad @josverveen reageer retweet
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord zou een content fee krijgen inderdaad, die zou oplopen naarmate de opbrengsten hoger zouden worden. Maar ramingen die zelfs slechter uitkwamen dan op dit moment zijn mij niet bekend.
Zelfs de basecase scenarios leveren pakweg 15 miljoen voordeel op tov nu omdat de huur wegvalt en er sowieso een content fee voor in de plaats komt.
Overigens is dat bij beide renovatievarianten nog maar afwachten. Waarschijnlijk zal Feyenoord dan gewoon huur moeten blijven betalen.
Supporter zullen uiteindelijk de doorslaggevende factor worden. Feyenoord gaat het echt niet kunnen verkopen als ze besluiten toch voor een nieuw stadion te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar daarnaast verbaasd mij jouw stelligheid. Als er iets duidelijk is dan is het wel dat renovatie / vernieuwbouw niet optimaal is. Dus waarom dan vasthouden aan 2 plannen die niet zaligmakend zijn?
Zijn ook grotere namen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijn.
Roma speelt niet in een eigen stadion.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijn.
Die moeten ook niet de meerderheid van hun inkomsten uit het stadion halen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar zijn die partijen nu mee bezig, maar een niewbouwontwerp heb ik nooit gezien en dat is de grootste fout geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het ontwerp is dan ook het minst belangrijke onderdeel van het geheel.
[quote]Nu gaat het bij beide overgebleven varianten precies andersom. Een paar vage afbeeldingen en filmpjes maar nog vrijwel niets concreets bekend over exploitatie, risico's voor de club, financiering enz.
Nee, er was geen ontwerp, omdat je die pas op het laatst hoeft te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar zijn die partijen nu mee bezig, maar een niewbouwontwerp heb ik nooit gezien en dat is de grootste fout geweest.
Hahaquote:De Nederlandse voetbalbond heeft zijn oren niet laten hangen naar Ajax-trainer Frank de Boer. Middels een statement op de officiële website van de bond, neemt de KNVB afstand van de suggestie die gewekt werd in De Telegraaf.
De krant schreef dat de KNVB omtrent de verschuiving van het tijdstip van het Eredivisie-duel tussen Ajax en ADO Den Haag pas in actie kwam nadat de trainer van Ajax daartoe opperde. Het treffen tussen Ajax en de Hagenaren, de mogelijke kampioenswedstrijd van de Amsterdammers, vindt komende zondag om 16.30 uur plaats. Dat is gelijktijdig met de aftrap van de topper PSV - Feyenoord. Eerder stond de wedstrijd tussen Ajax en ADO voor 12.30 uur op het programma.
Op de eigen website laat de KNVB dinsdag weten dat niet De Boer, maar de KNVB zélf het initiatief heeft genomen om de twee wedstrijden gelijktijdig te laten aftrappen. Alle clubs, gemeenten en tv-zender FOX Sports stemden maandag in met het verzoek van de bond. Wanneer Ajax zondag wint van ADO Den Haag en Feyenoord punten verspeelt in Eindhoven, mogen de Amsterdammers zich opnieuw kampioen van Nederland noemen.
Precies, en ADO met een counter de 0 - 1 binnen prikt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
Geen contract, maar Feyenoord heeft gevraagd of hij bij Feyenoord in de jeugdopleiding wil komen.quote:
Net zoals wij tegen Twentequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |