SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat niemand er nadeel van heeft. Behalve types als jij die geloven dat dit cruciaal zal zijn voor de eredivisie, want nu wint PSV natuurlijk sowieso, dat is duidelijk.quote:Op maandag 7 april 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus als de betrokken partijen het met elkaar eens zijn, heeft niemand voordeel? Oke man
Eens een keer wat anders inderdaad, normaal heb je een aantal supporters die willen dat Feyenoord verliest om ons dwars te zitten, en nu moeten jullie wel winnen. Spannend zeg.quote:Op maandag 7 april 2014 20:42 schreef gelezwembroek het volgende:
Hopelijk is dit gewoon een goede motivatie voor Ado en Feyenoord om te winnen. Gewoon alleen maar om te laten zien dat het allemaal voor niets is geweest en het feestje wat wordt verwacht te verpesten. En Feyenoord kan de 3 punten goed gebruiken.
Zien jullie maar eerst eens te winnen van Ado den Haag.quote:Op maandag 7 april 2014 20:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens een keer wat anders inderdaad, normaal heb je een aantal supporters die willen dat Feyenoord verliest om ons dwars te zitten, en nu moeten jullie wel winnen. Spannend zeg.
Zou fijn zijn, mag toch geen probleem zijnquote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Zien jullie maar eerst eens te winnen van Ado den Haag.
Mwah, het is het einde van het seizoen dan gebeuren er wel vaker rare dingen. Het spel van Ajax is dit jaar niet altijd geweldig geweest en Ado doet het de laatste tijd goed.quote:Op maandag 7 april 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, mag toch geen probleem zijn
Ajax zou zomaar punten kunnen verspelen tegen ADO inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2014 20:47 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Mwah, het is het einde van het seizoen dan gebeuren er wel vaker rare dingen. Het spel van Ajax is dit jaar niet altijd geweldig geweest en Ado doet het de laatste tijd goed.
Iedereen gaat gelijk op de feiten voor uit lopen, maar er is een grote kans dat er zaterdag nog geen officiële beslissing valt.quote:Op maandag 7 april 2014 20:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax zou zomaar punten kunnen verspelen tegen ADO inderdaad.
Maar veel uitmaken doet het toch niet meer. Of ze nu deze week of volgende week kampioen worden, kampioen worden ze toch wel.
Klopt, maar zondag misschien wel.quote:Op maandag 7 april 2014 20:50 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Iedereen gaat gelijk op de feiten voor uit lopen, maar er is een grote kans dat er zaterdag nog geen officiële beslissing valt.
Zegt de jood die hier komt posten over het verplaatsen van het tijdstip.quote:Op maandag 7 april 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, maar zondag misschien wel.
Nee even zonder gein, gezien de laatste wedstrijden zal het vast geen makkie worden maar ik verwacht toch wel een winst.
Volgens mij hoort het hier over Feyenoord te gaan overigens.
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met julliequote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de jood die hier komt posten over het verplaatsen van het tijdstip.
bedankt hoorquote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met jullie
Tieft maar lekker op naar je ajaks-topic als je niet normaal kan doen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik praat mee in de discussie, idioot. Blijkbaar houdt het jullie erg bezig, dan deel ik graag mijn mening met jullie
Ja ik wou graag reageren op iemand, dat is lastig als het topic al een kwartier dicht is. Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt, en anders bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan.quote:Op maandag 7 april 2014 21:15 schreef Vasion het volgende:
Wat een inspiratieloze TT.
Als je al zo schijtlollig wilt zijn om de TT te pakken, verzin dan iig eentje die 12 pagina's mee kan.
Je had godverredomme een pleuris kwartier om een TT te bedenken man!quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja ik wou graag reageren op iemand, dat is lastig als het topic al een kwartier dicht is. Ik hoop dat je er geen problemen mee hebt, en anders bied ik bij deze mijn oprechte excuses aan.
Ja, zo moet ik misschien niet reageren, maar als ik normaal post en ik krijg zo'n reactie kan ik er vrij weinig aan doen toch?quote:Op maandag 7 april 2014 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tieft maar lekker op naar je ajaks-topic als je niet normaal kan doen.
Nee hoor, het duurde slechts een minuut voordat ik hierop kwamquote:Op maandag 7 april 2014 21:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je had godverredomme een pleuris kwartier om een TT te bedenken man!
Hoezo heeft hij een ban?quote:Op maandag 7 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Jezus, HMF heeft een ban en dit hele topic gaat naar de tering.
Ik begrijp wel dat hij het raar vindt dat hij nog niets gehoord heeft.quote:
Hij heeft gelukkig via de DM nog wel zijn mening kunnen geven over de mogelijke verplaatsingen van de aanvangstijden van zondagquote:Op maandag 7 april 2014 22:51 schreef Pascalus het volgende:
Jezus, HMF heeft een ban en dit hele topic gaat naar de tering.
Dat is geheimquote:
quote:Elvis Manu doorliep diverse Nederlandse vertegenwoordigende jeugdelftallen, maar toch wil de aanvaller die door Feyenoord verhuurd is aan Cambuur Leeuwarden uitkomen voor Ghana, het land waar zijn ouders vandaan komen. De buitenspeler, zelf gewoon geboren in Dordrecht, ziet zijn toekomst bij het nationale elftal van het Afrikaanse land liggen. Met dat bericht komt het Algemeen Dagblad vandaag.
Begrijpelijke keuze. Misschien kan hij dan wel ooit in zijn leven met een beetje geluk debuteren. Want zelfs dat gaat lastig genoeg worden voor hem.quote:
Inderdaad. Voorlopig mag hij blij zijn als hij komend seizoen een paar wedstrijdjes mag beginnen in de basis.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Begrijpelijke keuze. Misschien kan hij dan wel ooit in zijn leven met een beetje geluk debuteren. Want zelfs dat gaat lastig genoeg worden voor hem.
Blind paard, en dan alsnog een van de betere buitenspelers zijn in de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 8 april 2014 07:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad. Voorlopig mag hij blij zijn als hij komend seizoen een paar wedstrijdjes mag beginnen in de basis.
Dat sowieso. De Spaanse inquisitie was er niks bij.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geheim
GGMM zal er wel achter zitten.
Het ging over ongecontroleerde celdeling in Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is geheim
GGMM zal er wel achter zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |