Waarom zou de informatie niet kloppen? Jij weet er meer van?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De informatie klopt niet, wat dat betreft zou het prima een Telegraaf onderzoek kunnen zijn ja.
Ik heb geen zin in deze discussie, maar beide renovatieplannen hebben volgens mij al aangegeven dat begroting (bijna?) gaat verdubbelen. Het hele artikel is gestoeld op de bewering dat de begroting maar 10-20 miljoen omhoog gaat. Waardeloos dus.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou de informatie niet kloppen? Jij weet er meer van?
Nee, als het inhoudelijk wordt haken de meeste tegenstanders van nieuwbouw af inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in deze discussie, maar beide renovatieplannen hebben volgens mij al aangegeven dat begroting (bijna?) gaat verdubbelen. Het hele artikel is gestoeld op de bewering dat de begroting maar 10-20 miljoen omhoog gaat. Waardeloos dus.
HNS plan is verleden tijd, die zal ook niet meer in die vorm terugkomen. Ik haal het alleen aan als voorbeeld dat een nieuw stadion betere cijfers kan overleggen, ondanks dat de bouwkosten fors hoger uitvallen, en meer potentie heeft dan renovatie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Tomatenboer, waaruit blijkt overigens dat HNS hèt plan is voor Feyenoord? Zaten daar ook niet verschillende haken en ogen aan...? Er wordt m.i. ook te blind gestaard op dat plan namelijk.
HNS was toch het plan waar Feyenoord alle inkomsten uit business-units zou verliezen en volgens sommige ramingen zelfs slechter uit zou komen dan op dit moment?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
HNS plan is verleden tijd, die zal ook niet meer in die vorm terugkomen. Ik haal het alleen aan als voorbeeld dat een nieuw stadion betere cijfers kan overleggen, ondanks dat de bouwkosten fors hoger uitvallen, en meer potentie heeft dan renovatie.
Maar ik vond inderdaad weinig mis met HNS plan. Behalve de communicatie uiteraard, die was dramatisch (dat kan echt niet bij zo'n belangrijk onderwerp voor Feyenoord), en het draagvlak ontbrak om één of andere reden. Daar hebben ze zich bij Feyenoord op verkeken.
Maar naar mijn mening was het een realistisch plan, niet te risicovol, en waren de risico's voor de gemeente ook beperkt, ook al wilden ze niet instemmen mede vanwege een gewenste gemeentegarantie van 165 miljoen. Maar hoe men de gemeentegarantie destijds beoordeelde is ook discutabel omdat het geen direct geld is, en bij een eventueel faillissement van HNS ook niet volledig kwijt zou zijn geweest. Maar dat gaat wat dieper op de materie.
Feyenoord zou een content fee krijgen inderdaad, die zou oplopen naarmate de opbrengsten hoger zouden worden. Maar ramingen die zelfs slechter uitkwamen dan op dit moment zijn mij niet bekend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HNS was toch het plan waar Feyenoord alle inkomsten uit business-units zou verliezen en volgens sommige ramingen zelfs slechter uit zou komen dan op dit moment?
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Tomatenboer, waaruit blijkt overigens dat HNS hèt plan is voor Feyenoord? Zaten daar ook niet verschillende haken en ogen aan...? Er wordt m.i. ook te blind gestaard op dat plan namelijk.
Ontwerpen doe je als het goed is als laatst. Hebben ze toen uit kostenoogpunt mee gewacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.
Het ontwerp is dan ook het minst belangrijke onderdeel van het geheel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Welk plan, stond een hoop op papier, maar een ontwerp heb ik nog nooit gezien.
Dus volgens RDK neemt het budget van 12 miljoen naar 32. Daarmee zou je wel weer boven de concurrenten komen. Ik hoop dat er gewoon 1 partij is die alles doorberekend en vervolgens publiceert.twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 10:51:29@h__e__n__k Het budget wordt niet 20m, maar neemt toe met 20 miljoen tot rond de 30 miljoen. @real49er @maartenhhoog @rdstad @josverveen reageer retweet
Ik hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:05 schreef Muto het volgende:
Dus volgens RDK neemt het budget van 12 miljoen naar 32. Daarmee zou je wel weer boven de concurrenten komen. Ik hoop dat er gewoon 1 partij is die alles doorberekend en vervolgens publiceert.twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 10:51:29@h__e__n__k Het budget wordt niet 20m, maar neemt toe met 20 miljoen tot rond de 30 miljoen. @real49er @maartenhhoog @rdstad @josverveen reageer retweet
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord zou een content fee krijgen inderdaad, die zou oplopen naarmate de opbrengsten hoger zouden worden. Maar ramingen die zelfs slechter uitkwamen dan op dit moment zijn mij niet bekend.
Zelfs de basecase scenarios leveren pakweg 15 miljoen voordeel op tov nu omdat de huur wegvalt en er sowieso een content fee voor in de plaats komt.
Overigens is dat bij beide renovatievarianten nog maar afwachten. Waarschijnlijk zal Feyenoord dan gewoon huur moeten blijven betalen.
Supporter zullen uiteindelijk de doorslaggevende factor worden. Feyenoord gaat het echt niet kunnen verkopen als ze besluiten toch voor een nieuw stadion te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar daarnaast verbaasd mij jouw stelligheid. Als er iets duidelijk is dan is het wel dat renovatie / vernieuwbouw niet optimaal is. Dus waarom dan vasthouden aan 2 plannen die niet zaligmakend zijn?
Zijn ook grotere namen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijn.
Roma speelt niet in een eigen stadion.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tja, je moet wel oppassen dat je je niet blind staart op een nieuwbouwplan. Hoe zag de toekomst er volgens die BC uit, is het wel realistisch, wat als je die concerten niet binnen haalt etc etc. En Real Madrid en AS Roma kiezen ook voor renovatie, die zullen ook niet compleet achterlijk zijn.
Die moeten ook niet de meerderheid van hun inkomsten uit het stadion halen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar zijn die partijen nu mee bezig, maar een niewbouwontwerp heb ik nooit gezien en dat is de grootste fout geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het ontwerp is dan ook het minst belangrijke onderdeel van het geheel.
[quote]Nu gaat het bij beide overgebleven varianten precies andersom. Een paar vage afbeeldingen en filmpjes maar nog vrijwel niets concreets bekend over exploitatie, risico's voor de club, financiering enz.
Nee, er was geen ontwerp, omdat je die pas op het laatst hoeft te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar zijn die partijen nu mee bezig, maar een niewbouwontwerp heb ik nooit gezien en dat is de grootste fout geweest.
Hahaquote:De Nederlandse voetbalbond heeft zijn oren niet laten hangen naar Ajax-trainer Frank de Boer. Middels een statement op de officiële website van de bond, neemt de KNVB afstand van de suggestie die gewekt werd in De Telegraaf.
De krant schreef dat de KNVB omtrent de verschuiving van het tijdstip van het Eredivisie-duel tussen Ajax en ADO Den Haag pas in actie kwam nadat de trainer van Ajax daartoe opperde. Het treffen tussen Ajax en de Hagenaren, de mogelijke kampioenswedstrijd van de Amsterdammers, vindt komende zondag om 16.30 uur plaats. Dat is gelijktijdig met de aftrap van de topper PSV - Feyenoord. Eerder stond de wedstrijd tussen Ajax en ADO voor 12.30 uur op het programma.
Op de eigen website laat de KNVB dinsdag weten dat niet De Boer, maar de KNVB zélf het initiatief heeft genomen om de twee wedstrijden gelijktijdig te laten aftrappen. Alle clubs, gemeenten en tv-zender FOX Sports stemden maandag in met het verzoek van de bond. Wanneer Ajax zondag wint van ADO Den Haag en Feyenoord punten verspeelt in Eindhoven, mogen de Amsterdammers zich opnieuw kampioen van Nederland noemen.
Precies, en ADO met een counter de 0 - 1 binnen prikt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
Geen contract, maar Feyenoord heeft gevraagd of hij bij Feyenoord in de jeugdopleiding wil komen.quote:
Net zoals wij tegen Twentequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 11:55:37Eind deze maand hopelijk meer info over sponsoring... #afwachten . Ook leuk > Contactpersoon was groot voorstander van renovatie! reageer retweet
Dat zou wel goud zijn jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
psv is niet zo triestquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat is deels waarom er altijd achter de feiten aan gehobbeld zal blijven worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Supporter zullen uiteindelijk de doorslaggevende factor worden. Feyenoord gaat het echt niet kunnen verkopen als ze besluiten toch voor een nieuw stadion te gaan.
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triestquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de spelers geweest die het hebben laten lopen.
Anders hadden we makkelijk gewonnen ja. Denkie zelf pipo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triest
Dat is deels waar. Er waren een hoop Feyenoorders die liever Twente dan Ajax kampioen zag worden. Aangezien Feyenoord toch nergens meer voor speelde hadden zij de dringende behoefte om dat duidelijk te maken. Dat is hun goed recht. Maar ik kan me best voorstellen dat dat triest op jou en de rest overkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triest
het eisen ervan is triest, tijdens de training het veld oplopen enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
Niks triests aan om je aartsvijand geen kampioen te willen zien worden.
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Vasion het volgende:
Nooit naar de arena gaan en zeggen dat 'WIJ' kampioen zijn geworden
Dat zijn de eckte inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Vasion het volgende:
Nooit naar de arena gaan en zeggen dat 'WIJ' kampioen zijn geworden
De training was nog niet begonnen. En trainen deden ze onder Been toch niet echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het eisen ervan is triest, tijdens de training het veld oplopen enzo
je zou je er maar druk om makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn de eckte inderdaadGGMM,Tyron,Stijn, noem het hele tyfuszooitje maar op.
Boeiend. Optyften nou en gauw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax ja
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax ja
xD vak818 toch???quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef bamibij het volgende:
'Voel me verbonden met 020'
Je checkt teletekst meestal op zondag?
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.quote:
wat maakt het uit, we praten nou eenmaal over voetbal in vbl, of je nou geen of wel een seizoenskaart hebtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.
Volgens mij alleen Tjacka. Tjackaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.
ik denk een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
Maargoed uhm, over zondag.
Ik zie ons daaro wel weer s winnen. Zo sterk is PSV niet.
Als je nooit een wedstrijd bezoekt en hier in vbl een te grote mond hebt en pronkt met het succes is het best wel treurig. Daar bedoel ik jou niet mee hoor. Je kent die figuren wel. Het is dat Feyenoord nooit succes heeftquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat maakt het uit, we praten nou eenmaal over voetbal in vbl, of je nou geen of wel een seizoenskaart hebt
Tjacka heeft zelfs een stadionverbod gehad vanwege het omtrappen van een prullenbak.quote:
Er is geen zinnig woord over te zeggen. Als Koeman ze een beetje wakker kan krijgen en ze gewoon fatsoenlijk hun taken uitvoeren zit er minimaal een gelijkspel in. Maarja uitwedstrijden en Feyenoord. Op de een of andere manier lijkt het altijd of ze voor het eerst met elkaar samenspelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
Maargoed uhm, over zondag.
Ik zie ons daaro wel weer s winnen. Zo sterk is PSV niet.
tja,quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je nooit een wedstrijd bezoekt en hier in vbl een te grote mond hebt en pronkt met het succes is het best wel treurig. Daar bedoel ik jou niet mee hoor. Je kent die figuren wel. Het is dat Feyenoord nooit succes heeftanders zouden wij die figuren ook wel iets meer hebben. Maar niet in die mate zoals bij Ajax.
PM dat dan even.quote:
Ben ik niet met je eens. Meer een fan dan. Maargoed, weinig zin in deze discussie. Het maakt ook allemaal niet uit. Als jij er plezier in hebt gun ik je dat van harte. Als je maar niet een te grote mond krijgtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja,
maar al ga je nooit naar het stadion en je bekijkt wel elke wedstrijd van ajax al zo tien jaar lang oid, dan ben je toch wel een beetje supporter imo
Heracles tactiek met Pelle ipv Te Vrede.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord over te zeggen. Als Koeman ze een beetje wakker kan krijgen en ze gewoon fatsoenlijk hun taken uitvoeren zit er minimaal een gelijkspel in. Maarja uitwedstrijden en Feyenoord. Op de een of andere manier lijkt het altijd of ze voor het eerst met elkaar samenspelen.
Precies. Ik denk dat Koeman wel weer met een tactische vondst komt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heracles tactiek met Pelle ipv Te Vrede.
0-1. Tenzij Mulder weer gaat 'Mulderen'. Dan 1-1.
XDquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk dat jullie aarsje beurs wordt geschraapt in Eindhoven. Ik zeg: 10-0.
Geen supporter maar fanquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja,
maar al ga je nooit naar het stadion en je bekijkt wel elke wedstrijd van ajax al zo tien jaar lang oid, dan ben je toch wel een beetje supporter imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |