Boeiend. Optyften nou en gauw.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax ja
quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax ja
xD vak818 toch???quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:44 schreef bamibij het volgende:
'Voel me verbonden met 020'
Je checkt teletekst meestal op zondag?
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.quote:
wat maakt het uit, we praten nou eenmaal over voetbal in vbl, of je nou geen of wel een seizoenskaart hebtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.
Volgens mij alleen Tjacka. Tjackaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is meer dat de mensen die de grootste waffel hebben het allemaal van de grootste afstand bekijken. Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen uit jullie topic daadwerkelijk een wedstrijd bezoekt. En in hoeverre het vooroordeel daardoor bevestigd wordt.
ik denk een gelijkspelletjequote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
Maargoed uhm, over zondag.
Ik zie ons daaro wel weer s winnen. Zo sterk is PSV niet.
Als je nooit een wedstrijd bezoekt en hier in vbl een te grote mond hebt en pronkt met het succes is het best wel treurig. Daar bedoel ik jou niet mee hoor. Je kent die figuren wel. Het is dat Feyenoord nooit succes heeftquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat maakt het uit, we praten nou eenmaal over voetbal in vbl, of je nou geen of wel een seizoenskaart hebt
Tjacka heeft zelfs een stadionverbod gehad vanwege het omtrappen van een prullenbak.quote:
Er is geen zinnig woord over te zeggen. Als Koeman ze een beetje wakker kan krijgen en ze gewoon fatsoenlijk hun taken uitvoeren zit er minimaal een gelijkspel in. Maarja uitwedstrijden en Feyenoord. Op de een of andere manier lijkt het altijd of ze voor het eerst met elkaar samenspelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:48 schreef bamibij het volgende:
Maargoed uhm, over zondag.
Ik zie ons daaro wel weer s winnen. Zo sterk is PSV niet.
tja,quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je nooit een wedstrijd bezoekt en hier in vbl een te grote mond hebt en pronkt met het succes is het best wel treurig. Daar bedoel ik jou niet mee hoor. Je kent die figuren wel. Het is dat Feyenoord nooit succes heeftanders zouden wij die figuren ook wel iets meer hebben. Maar niet in die mate zoals bij Ajax.
PM dat dan even.quote:
Ben ik niet met je eens. Meer een fan dan. Maargoed, weinig zin in deze discussie. Het maakt ook allemaal niet uit. Als jij er plezier in hebt gun ik je dat van harte. Als je maar niet een te grote mond krijgtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja,
maar al ga je nooit naar het stadion en je bekijkt wel elke wedstrijd van ajax al zo tien jaar lang oid, dan ben je toch wel een beetje supporter imo
Heracles tactiek met Pelle ipv Te Vrede.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord over te zeggen. Als Koeman ze een beetje wakker kan krijgen en ze gewoon fatsoenlijk hun taken uitvoeren zit er minimaal een gelijkspel in. Maarja uitwedstrijden en Feyenoord. Op de een of andere manier lijkt het altijd of ze voor het eerst met elkaar samenspelen.
Precies. Ik denk dat Koeman wel weer met een tactische vondst komt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heracles tactiek met Pelle ipv Te Vrede.
0-1. Tenzij Mulder weer gaat 'Mulderen'. Dan 1-1.
XDquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik denk dat jullie aarsje beurs wordt geschraapt in Eindhoven. Ik zeg: 10-0.
Geen supporter maar fanquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja,
maar al ga je nooit naar het stadion en je bekijkt wel elke wedstrijd van ajax al zo tien jaar lang oid, dan ben je toch wel een beetje supporter imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |