twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 08-04-2014 om 11:55:37Eind deze maand hopelijk meer info over sponsoring... #afwachten . Ook leuk > Contactpersoon was groot voorstander van renovatie! reageer retweet
Dat zou wel goud zijn jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
psv is niet zo triestquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn nu als PSV gewoon de wedstrijd weggeeft. Puur om het feestje te verstieren.
En dat is deels waarom er altijd achter de feiten aan gehobbeld zal blijven worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Supporter zullen uiteindelijk de doorslaggevende factor worden. Feyenoord gaat het echt niet kunnen verkopen als ze besluiten toch voor een nieuw stadion te gaan.
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triestquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de spelers geweest die het hebben laten lopen.
Anders hadden we makkelijk gewonnen ja. Denkie zelf pipo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triest
Dat is deels waar. Er waren een hoop Feyenoorders die liever Twente dan Ajax kampioen zag worden. Aangezien Feyenoord toch nergens meer voor speelde hadden zij de dringende behoefte om dat duidelijk te maken. Dat is hun goed recht. Maar ik kan me best voorstellen dat dat triest op jou en de rest overkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
geloof ik ook wel, maar maakt de actie van de supporters niet minder triest
het eisen ervan is triest, tijdens de training het veld oplopen enzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:37 schreef bamibij het volgende:
Niks triests aan om je aartsvijand geen kampioen te willen zien worden.
ik ga nooit naar de arena, maar voel me toch wel "verbonden" (in bepaalde mate) met ajax jaquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Vasion het volgende:
Nooit naar de arena gaan en zeggen dat 'WIJ' kampioen zijn geworden
Dat zijn de eckte inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:41 schreef Vasion het volgende:
Nooit naar de arena gaan en zeggen dat 'WIJ' kampioen zijn geworden
De training was nog niet begonnen. En trainen deden ze onder Been toch niet echtquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
het eisen ervan is triest, tijdens de training het veld oplopen enzo
je zou je er maar druk om makenquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn de eckte inderdaadGGMM,Tyron,Stijn, noem het hele tyfuszooitje maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |