quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja die twijfel weten ze mooi te zaaien.

Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.
Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,

Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoord voor de voorrondes van de CL het elftal van Ajax huurt zodat ze het hoofdtoernooi halen, Feyenoord uit de financiele shit is en Nederland eindelijk weer eens vertegenwoordigd wordt door twee traditievolle Nederlandse verenigingen die beide in de toekomst gebroederlijk en als enige om de nationale titels zullen strijden

Mogen wij dan soms Pelle lenen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.
Verder liever onze eigen spelers.

Je hebt in een renovatievariant te maken met beperkingen, je kunt niet alles precies zo indelen als je zelf prettig vindt en zoals dit het meest gunstig is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.
Kijk, ik begrijp één ding niet: waarom zou de begroting in een nieuw stadion veel meer omhoog gaan dan met de verbouwing. Of voor mij part vergelijk je het met het verbouwplan van VW. Immers, alle plannen gaan uit van 100 bussiness units, 70.000 toeschouwers. Het enige dat zou kunnen is dat de plannen van VW aantrekkelijker zijn voor bedrijven en de business units daardoor een hogere bezettingsgraad hebben.
Ik denk dat er gewoon een verschil in verwachtingen zit tussen RDK, BAM enerzijds en VW anderzijds. Daarom moet je één partij al die plannen doorrekenen met dezelfde formule/verwachtingen. Pas dan krijg je een duidelijk beeld.

Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mogen wij dan soms Pelle lenen?Niet als ruildeal tegen Sightorsson. Dat wil ik jullie niet aan doen

Zie je, samen komen we er wel uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.

Neuh, ligt aan het niet aan. Dat budget heeft natuurlijk een hele gegronde reden. Daarnaast vind ik het onzin om te stellen dat het met een verbouwing van de huidige Kuip niet zou lukken om de begroting te verhogen. Met goed beleid is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.

En nu lopen ze al te piepenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.
Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,

Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.

Koevermans gaat toch over de commerciële activiteiten? Die heeft slechts gedeeltelijk invloed op de begroting van Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.quote:

Het is eeder dat zijn 'kwaliteiten' het budget van Feyenoord steeds verder omlaag zal drukken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.

Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.

Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.

Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.
Er staat dat HNS betere cijfers / prognoses overlegde en dat de potentie van een nieuw stadion beter is. Dit kan ook in een andere nieuwbouwvariant gerealiseerd worden.

Nou, dat lijkt me toch een voorbarige conclusie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:22 schreef Happel het volgende:
Nieuwbouw gaat er alleen niet komen, zoveel is wel duidelijk lijkt me.

Ja en?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."

De informatie klopt niet, wat dat betreft zou het prima een Telegraaf onderzoek kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en?
Dat kan ook door Telegraaf onderzocht zijn en hun bevindingen zijn toch? Je kent de koppen van de Telegraaf toch.
Al is het wat mij betreft ook een onomstotelijk gegeven dat renovatie minder potentie heeft dan nieuwbouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |