abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:30:00 #51
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138640707
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.

Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,
pi_138640712
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:26 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ja die twijfel weten ze mooi te zaaien.
:')
Dat doet de directie niet, dat doet de 'trojka'.
Die brengen namelijk geen plannen naar buiten er roepen dat ze nog niet naar exploitatie gekeken hebben. Verder hebben ze uit de losse pols besloten dat 200mln de grens is als investeringssom, terwijl je bijvoorbeeld voor 250 mln wel een veel beter plan kunt hebben.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138640754
Sowieso die EXTRA 10 tot 20 miljoen vergelijken met de totale begroting van Ajax :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:34:43 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138640802
Ik stel voor dat Feyenoord voor de voorrondes van de CL het elftal van Ajax huurt zodat ze het hoofdtoernooi halen, Feyenoord uit de financiele shit is en Nederland eindelijk weer eens vertegenwoordigd wordt door twee traditievolle Nederlandse verenigingen die beide in de toekomst gebroederlijk en als enige om de nationale titels zullen strijden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138640821
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, 10-20 miljoen is het spelersbudget. Normale begroting 'een veelvoud'. Dat lijkt me dan wel richting de 100 miljoen te gaan.

Op dit moment zijn rekenbedrijven alles aan het doorrekenen, daarna komen de cijfers kijkt me wel openbaar,
Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.

Kijk, ik begrijp één ding niet: waarom zou de begroting in een nieuw stadion veel meer omhoog gaan dan met de verbouwing. Of voor mij part vergelijk je het met het verbouwplan van VW. Immers, alle plannen gaan uit van 100 bussiness units, 70.000 toeschouwers. Het enige dat zou kunnen is dat de plannen van VW aantrekkelijker zijn voor bedrijven en de business units daardoor een hogere bezettingsgraad hebben.

Ik denk dat er gewoon een verschil in verwachtingen zit tussen RDK, BAM enerzijds en VW anderzijds. Daarom moet je één partij al die plannen doorrekenen met dezelfde formule/verwachtingen. Pas dan krijg je een duidelijk beeld.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_138640836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
Ik stel voor dat Feyenoord voor de voorrondes van de CL het elftal van Ajax huurt zodat ze het hoofdtoernooi halen, Feyenoord uit de financiele shit is en Nederland eindelijk weer eens vertegenwoordigd wordt door twee traditievolle Nederlandse verenigingen die beide in de toekomst gebroederlijk en als enige om de nationale titels zullen strijden
Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.
Verder liever onze eigen spelers.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:37:15 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138640860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:

[..]

Cillessen + Schöne voor rechtsbuiten lijkt me voldoende.
Verder liever onze eigen spelers.
Mogen wij dan soms Pelle lenen? :@ Niet als ruildeal tegen Sightorsson. Dat wil ik jullie niet aan doen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_138640872
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:35 schreef Muto het volgende:

[..]

Haha, openbaar komen van cijfers over Feyenoord. Haha.

Kijk, ik begrijp één ding niet: waarom zou de begroting in een nieuw stadion veel meer omhoog gaan dan met de verbouwing. Of voor mij part vergelijk je het met het verbouwplan van VW. Immers, alle plannen gaan uit van 100 bussiness units, 70.000 toeschouwers. Het enige dat zou kunnen is dat de plannen van VW aantrekkelijker zijn voor bedrijven en de business units daardoor een hogere bezettingsgraad hebben.

Ik denk dat er gewoon een verschil in verwachtingen zit tussen RDK, BAM enerzijds en VW anderzijds. Daarom moet je één partij al die plannen doorrekenen met dezelfde formule/verwachtingen. Pas dan krijg je een duidelijk beeld.
Je hebt in een renovatievariant te maken met beperkingen, je kunt niet alles precies zo indelen als je zelf prettig vindt en zoals dit het meest gunstig is.
pi_138640896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Mogen wij dan soms Pelle lenen? :@ Niet als ruildeal tegen Sightorsson. Dat wil ik jullie niet aan doen :)
Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:40:25 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138640937
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Af en toe dan, maar alleen als hij dan wel genoeg rust krijgt.
Zie je, samen komen we er wel uit :D
pi_138640954

Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:48:21 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138641107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

Misschien moeten ze sowieso beginnen met het wegsturen van Koevermans willen ze het spelersbudget naar Feyenoord-waardige hoogte brengen.
Neuh, ligt aan het niet aan. Dat budget heeft natuurlijk een hele gegronde reden. Daarnaast vind ik het onzin om te stellen dat het met een verbouwing van de huidige Kuip niet zou lukken om de begroting te verhogen. Met goed beleid is alles mogelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Happel op 08-04-2014 09:55:00 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_138641457
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:30 schreef Grifte het volgende:

En nu lopen ze al te piepen
pi_138641608
quote:
[ afbeelding ]

Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.
pi_138641674
quote:
[ afbeelding ]

Koevermans gaat toch over de commerciële activiteiten? Die heeft slechts gedeeltelijk invloed op de begroting van Feyenoord.

Al vind ik dat ze sowieso een vervanger moeten zoeken voor hem omdat er op commercieel vlak (qua sponsorinkomsten en merchandising bijvoorbeeld) veel meer te halen valt uit Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:12:09 #66
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138641684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef Luni het volgende:

[..]

En nu lopen ze al te piepen
Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138641701
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:08 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor rare opmerking alsof zijn salaris zo zwaar op het spelersbudget drukt.
Het is eeder dat zijn 'kwaliteiten' het budget van Feyenoord steeds verder omlaag zal drukken.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 10:16:57 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_138641800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je weet niet wie dit naar de Telegraaf heeft gelekt. Misschien zijn het wel eigen bevindingen van de Telegraaf.
Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.
pi_138641838
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:16 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Artikel verwijst vrij duidelijk naar VolkerWessels als enige redding voor Feyenoord.
Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.

Er staat dat HNS betere cijfers / prognoses overlegde en dat de potentie van een nieuw stadion beter is. Dit kan ook in een andere nieuwbouwvariant gerealiseerd worden.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:22:52 #71
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_138641936
Nieuwbouw gaat er alleen niet komen, zoveel is wel duidelijk lijkt me.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 10:25:14 #72
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_138641994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee vind ik niet. Je leest wat je wilt lezen denk ik.

Er staat dat HNS betere cijfers / prognoses overlegde en dat de potentie van een nieuw stadion beter is. Dit kan ook in een andere nieuwbouwvariant gerealiseerd worden.
Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."
pi_138641999
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:22 schreef Happel het volgende:
Nieuwbouw gaat er alleen niet komen, zoveel is wel duidelijk lijkt me.
Nou, dat lijkt me toch een voorbarige conclusie.

Ten eerste moeten de 2 overgebleven varianten nog doorgerekend worden. Ten tweede moet het nog gefinancierd (kunnen) worden en ten derde moet de gemeente bereid zijn een financiële bijdrage te leveren.

Maar daarnaast verbaasd mij jouw stelligheid. Als er iets duidelijk is dan is het wel dat renovatie / vernieuwbouw niet optimaal is. Dus waarom dan vasthouden aan 2 plannen die niet zaligmakend zijn?
pi_138642027
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik citeer: "FEYENOORD LOOPT VAST" en "renovatie stadion De Kuip houdt Rotterdamse club financieel voor jaren ver achter bij Ajax en PSV."
Ja en?

Dat kan ook door Telegraaf onderzocht zijn en hun bevindingen zijn toch? Je kent de koppen van de Telegraaf toch.

Al is het wat mij betreft ook een onomstotelijk gegeven dat renovatie minder potentie heeft dan nieuwbouw.
  Moderator dinsdag 8 april 2014 @ 10:29:30 #75
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_138642087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja en?

Dat kan ook door Telegraaf onderzocht zijn en hun bevindingen zijn toch? Je kent de koppen van de Telegraaf toch.

Al is het wat mij betreft ook een onomstotelijk gegeven dat renovatie minder potentie heeft dan nieuwbouw.
De informatie klopt niet, wat dat betreft zou het prima een Telegraaf onderzoek kunnen zijn ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')