Onveilige sex vergroot bepaalde kansen. Bv soa's, ongewenst zwanger enz. Dat is een simpel feitje. Niks aan te verranderen. Dat iemand dat doet is aan de persook zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
Om die cijfers nog even te benadrukken:quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Appeltaart het volgende:
[..]
Hier klopt gewoon geen reet van. Ten eerste is het kans * impact, daarnaast is de kans ERG klein, heb je enig idee hoeveel hetero vrouwen HIV hebben in Nederland ? Weet je hoe moeilijk het is als man om geinfecteerd te raken ? Bekijk de percentages eens en ga me dan risico analyse hier komen uitleggen. Bekijk ook even hoeveel de percentages terug lopen door gebruik van condoom, ik hoop dat je nog lekker kan slapen vannacht.
@SC
Sorry, zat je eigenlijk een beetje te trollen omdat je reacties echt super kansloos zijn, was niet netjes. Het verwachte verschil tussen die beroepsgroepen treed vaak genoeg op voor mij om geen moeite te willen doen voor de doelgroep waar ik toch al weinig mee heb. Als ik kan daten uit een pool waarvan ik met 80/90% niks heb of waarvan ik met 80/90% wel wat heb, zou ik toch dom zijn om uit die eerste pool te vissen.
Top, ik denk dat ik ook maar eens de kinderen van mijn zus een dagje leen onder het mom van 'dan hebben jullie even lekker tijd voor elkaar'quote:
Yum lekker zo'n stuk plastic in je mond wat ze een beflapje noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
Tuurlijk maar ik pikte even HIV eruit als voorbeeld.Maar laat het in het ergste geval een kans van 0.5% zijn, dat is nog niet een enorm risico. Kans op zwangerschap mét ancticonceptie is groter!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Je vergeet de groep mensen die niet weten dat ze HIV besmet zijn. Net als de groep mensen die niet weten dat ze een SOA hebben.
Jahoor. En er zijn ook 8,5 miljoen vrouwen seksueel actiefquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Om die cijfers nog even te benadrukken:
http://www.nu.nl/binnenla(...)derland-stabiel.html
er zijn dus 15.600 vrouwen die HIV hebben van de ongeveer 8,5 miljoen vrouwen in dit land... De kans dat je dus een vrouw treft die HIV heeft is 0,18% Dan moet je van die vrouwen nog een labiele hoer vinden die het niet zégt dat ze HIV heeft wat de kans op HIV nóg kleiner maakt. Stel dat de helft het niet zou zeggen dan heb je als je dus 8,5 miljoen vrouwen date een kans van 0,09% om HIV op te lopen.
Disclaimer: Ik zeg niet dat je als een blinde mongool in elke crackhoer onbeschermd je snikkel moet rammen maar dat je een levensgroot risico loopt als je onbeschermde seks hebt is gewoon niet waar. Schat risico's een beetje in, bij eenmalig contact lijkt een rubber me geen overbodige luxe maar je kan het risico op een soa ook overdijven.
De kans dat je iemand zwanger neukt is een stuk groter.
En zelfs dat is al meer dan sommige Fok!kersquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe mensen zich hier zo druk over kunnen maken, wetende dat de meerderheid niet eens vaker neukt dan 1x per maand
Idd, en dan neem ik het nog ruim ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zelfs dat is al meer dan sommige Fok!kers
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe mensen zich hier zo druk over kunnen maken, wetende dat de meerderheid niet eens vaker neukt dan 1x per maand
Klinkt goed. Een blijvertje dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.
Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Gaan we het meemaken dat je aan de vrouw komt
zoals mijn opa altijd zei; "er zijn meer vrouwen als kerkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef All-out het volgende:
[..]
zoals mijn opa altijd zei; "er zijn meer vrouwen als kerken"
ja, hij zei 'als'
wat heeft hoe vaak iemand neukt nou te maken met principes over condoomgebruik?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerk
Beide zijn eventueel te combineren in de kerk in een vrouw komenquote:
Want bejaarden en kinderen kunnen geen HIV hebben? Het hoeven geen potentiele sekspartners te zijn om een SOA te hebben.. Natuurlijk zal de verschuiving naar bepaalde leeftijdcategorieen hoger zijn maar het risico is nog steeds niet zo hoog als bij russisch roulette zoals sommige mensen hier lijken te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahoor. En er zijn ook 8,5 miljoen vrouwen seksueel actief(ik ga er maar even van uit dat je geen kinderen en ouderen/bejaarden meerekent als mogelijke sekspartners)
BAM daar schiet de kans op een SOA/HIV even heel hard omhoog!
Daarnaast is men in de leeftijdscategorie van 16-35 in het algemeen veel actiever op seksueel gebied (meer wisselende seksuele contacten dan 35-75). Daardoor denk ik ook niet dat de SOA's/HIVers rechtevenredig verdeeld zijn over de leeftijd 16 tot laten we zeggen 75.
Kortom. Het risico ligt gigantisch veel hoger dan jij het hier schetst.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:51 schreef MissGump het volgende:
Tijd voor een ander onderwerp: Silenus beweert dat ie een seksgod is, iemand ervaring?
Ik dacht al eens tussen de regels door te lezen dat dit een leuke match was, wanneer gaan jullie nou eens daten?quote:
Ballorig is toch een vrij landelijke keten? Maarre, leuk! Ga je jezelf toch nog tegenspreken in dit topic. Je bent één van de eersten dit jaarquote:
Zolang het maar niet voor het zingen de kerk uit is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerk
heb het wel eens gehad met een erg lekker wijf. Die wilde gewoon niet alleen leuk gevonden worden om haar uiterlijk. T kan...quote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef eefje801 het volgende:
Ergernis: mannen (of vrouwen, zo je wil) die zeggen geen foto te hebben met duidelijke redenen maar wel een hele mailconversatie via de site willen aangaan![]()
Op Mark Rutte na kan ik me dat echt niet voorstellen. Of misschien het feit dat ze al een relatie hebben. Mafkezen soms
Zit wat in natuurlijk... maar goed, ik heb altijd zoiets: als je iets te bieden heb, loop er dan lekker mee te koopquote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb het wel eens gehad met een erg lekker wijf. Die wilde gewoon niet alleen leuk gevonden worden om haar uiterlijk. T kan...
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik reageerde echt niet op accounts zonder foto. Meestal zijn t mensen met t gezeur van "t gaat om t innerlijk" en ze zijn vaak lelijk.
Heb geen zin om daar diverse mailtjes aan te verspillen.
Die hebben wel meer last volgens mij dan een lekkere kerel. Maar dan nog.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan worden
Hier kan ik echt een schot voor open doel maken dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
De allerlekkerste vrouwen krijgen minder berichtjes dan de iets minder mooie vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan worden
Ze heeft wat/iemand anders die interessanter isquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Tering zeg, afgelopen week date nmr. 1 gehad. Was leuk, beetje wennen aan elkaar. Blijven slapen etc.
Daarna date 2 gepland voor vrijdag, maandag allemaal berichtjes dat ze me wil zien en ook wel pikantere dingen.
Vandaag: Afmelding voor vrijdag, het gevoel is niet goed en ze kan het niet uitleggen.
haha, borderline grietenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Tering zeg, afgelopen week date nmr. 1 gehad. Was leuk, beetje wennen aan elkaar. Blijven slapen etc.
Daarna date 2 gepland voor vrijdag, maandag allemaal berichtjes dat ze me wil zien en ook wel pikantere dingen.
Vandaag: Afmelding voor vrijdag, het gevoel is niet goed en ze kan het niet uitleggen.
Tja ook wel eens meegemaakt na 3 dates en ook seks in het spel geweest...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Als lekkere kerel is het ook erg frustrerendquote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hebben wel meer last volgens mij dan een lekkere kerel. Maar dan nog.
Meestal als iedereen iemand een lekker ding vindt, vind ik het vaak tegenvallen
Dat heb ik idd vaker gehoord jaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef habitue het volgende:
[..]
De allerlekkerste vrouwen krijgen minder berichtjes dan de iets minder mooie vrouwen.
Gelukkig wil ik jou dan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Als lekkere kerel is het ook erg frustrerend
Ja, ik begrijp het. Alleen dit is echt in 1 dag 180 graden gedraaid. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft wat/iemand anders die interessanter is
Of je bent gewoon niet boeiend genoeg / niet interesse kunnen houden
Zelf ook wel eens last van, dus kan wel beetje begrijpen dat het soms gebeurd. Maar tis niet fijn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:28 schreef watheet het volgende:
Ja, ik begrijp het. Alleen dit is echt in 1 dag 180 graden gedraaid. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, laat ik het zo zeggen.
Verdommequote:
ben je ook borderline?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van, dus kan wel beetje begrijpen dat het soms gebeurd. Maar tis niet fijn natuurlijk.
Was eens onderzocht door Okcupid.quote:[b]Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef SilentChaos het
[..]
Dat heb ik idd vaker gehoord janet zoals te mooie vrouwen die nooit worden aangesproken in de kroeg
Absoluut!quote:
Haha ook wel eens meegemaakt ja. Leuke date gehad, zelfs seks aan het einde en afspreken nog een keer te daten en dan vervolgens niks meerquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Dan zou ze die week erop niet intieme dingen gaan sturen lijkt mequote:
Inderdaad dat hoeft niet, het kan gewoon zijn dat je achteraf denkt: het is toch niet mijn type of hij of zij is toch niet spannend genoeg terwijl je op de date zelf wel gewoon lustgevoelens had voor die persoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ze die week erop niet intieme dingen gaan sturen lijkt me![]()
Denk dat dat nog wel meeviel.
Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hier kan ik echt een schot voor open doel maken dat wil je niet weten
Je houdt echt percentages bij ja? En dan van die conversion benamingenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.
Hij gaat gewoon methodisch te werkquote:Op woensdag 9 april 2014 15:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Je houdt echt percentages bij ja? En dan van die conversion benamingen
Jij moet haast wel een trol zijn.
Post je excel spreadsheet eens danquote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ik ben iemand die houd van statistiek en sex. Waarom niet dat combineren! En dit is de 2de x dat ik met Firefly vergeleken word (geen idee wie het is), zal wel een baas geweest zijn als hij de emo hier zo op kan roepen zoals mij dat lukt.
Ik snap dat je dat als bewijs drang ziet als je zelf kwa 'bewijs' wat achter blijft. Ik geef ook cursussen, die van jou is gratis, PM maar.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:33 schreef habitue het volgende:
Ze zijn qua bewijsdrang aardig aan elkaar gewaagd iig.
het is nogal bizar om spreadsheets te maken over je seksuele uitspattingenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Haha, ik ben iemand die houd van statistiek en sex. Waarom niet dat combineren! En dit is de 2de x dat ik met Firefly vergeleken word (geen idee wie het is), zal wel een baas geweest zijn als hij de emo hier zo op kan roepen zoals mij dat lukt.
Vrouwen lijken dan wel een product/nummertje te wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is nogal bizar om spreadsheets te maken over je seksuele uitspattingen
vind ik dan
seks heb je en daar geniet je van en dat soort dingen krijg je toch niet in een grafiekje
Tuurlijk. Weet jij al wat Firefly gezegd zou hebben ? Ik heb het eerder gezegd maar ik date slimme expats, vrouwen, meiden, studenten, alles. De leeftijden gaan van 18 tot 34 in al deze categorien. Ik denk niet dat iedereen hetzelfde denkt maar je kan categorien maken waarvan je denkpatroon enigszins kan voorspellen.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Dan ga je er wel vanuit dat alle vrouwen het zelfde willen, denken en reageren
Wat vast werkt bij meisjes van 16, maar niet bij vrouwen
en ik brand je niet af omdat je nieuw bent maar omdat ik vind dat je heel heel rare dingen zegt
Ik vind het niet zo raar. Zeker als je analytisch bent ingesteld. Er zijn ook filmpjes van TED te vinden van een vrouw die haar man op die manier heeft gevonden. Heel grappig filmpje.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Niemand graphed zijn seks, maar het is wel interessant om trends te ontdekken in gedrag dat je getoond hebt en hoe dat zich uit in resultaat, zij het seks, dates of juiste mensen die je dumpen.
kan in alle eerlijkheid zeggen dat als dat gigantisch tegenvalt ik ook cancel na date X. Dan is er gewoon niet genoeg chemie of voel je elkaar totaal niet aan. Wordt niet beter meestal. Ervaring leert dat dat eerlijk zeggen nogal boze reacties oplevertquote:
Bij vrouwen gebeurt dat wel ja. Och als het toch eens zo was Bol.. denk het niet. Maar ik vraag nog wel even door naar het waarom denk ik. Komt verder normaal over.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb het wel eens gehad met een erg lekker wijf. Die wilde gewoon niet alleen leuk gevonden worden om haar uiterlijk. T kan...
Waarom date jij eigenlijk? Sta je wel open voor een relatie of wil je gewoon rondneuken?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Niemand graphed zijn seks, maar het is wel interessant om trends te ontdekken in gedrag dat je getoond hebt en hoe dat zich uit in resultaat, zij het seks, dates of juiste mensen die je dumpen.
[..]
Tuurlijk. Weet jij al wat Firefly gezegd zou hebben ? Ik heb het eerder gezegd maar ik date slimme expats, vrouwen, meiden, studenten, alles. De leeftijden gaan van 18 tot 34 in al deze categorien. Ik denk niet dat iedereen hetzelfde denkt maar je kan categorien maken waarvan je denkpatroon enigszins kan voorspellen.
Tuurlijk denk je dat het bij jou niet werkt maar de harde werkelijkheid is dat je geen idee hebt dat ik dit doe wanneer ik met je praat en het super natuurlijk over komt. Ik blijf immers altijd mijzelf.
Dat soort dingen leer je toch sowieso vanzelf, daar heb je toch geen hele spreadsheets voor nodigquote:Op woensdag 9 april 2014 15:42 schreef LesMiserables het volgende:
Het gaat om het optimaliseren van hetgene dat je doet. Als ik iets doe dan wil ik daar graag erg goed in zijn, daarvoor moet je leren van je fouten en deze analyseren. Dat gaat nou eenmaal makkelijker als je gegevens hebt. Ik kan heel duidelijk zien wat voor berichten beter werken bij bepaalde vrouwen of minder, ik ben nog steeds mijzelf alleen de vorm kan je soms een klein beetje aanpassen. Je praat niet hetzelfde tegen iemand die verlegen is als iemand die heel extrovert is om maar een voorbeeld te geven.
quote:Op woensdag 9 april 2014 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weet jij al wat Firefly gezegd zou hebben ? Ik heb het eerder gezegd maar ik date slimme expats, vrouwen, meiden, studenten, alles. De leeftijden gaan van 18 tot 34 in al deze categorien. Ik denk niet dat iedereen hetzelfde denkt maar je kan categorien maken waarvan je denkpatroon enigszins kan voorspellen.
Tuurlijk denk je dat het bij jou niet werkt maar de harde werkelijkheid is dat je geen idee hebt dat ik dit doe wanneer ik met je praat en het super natuurlijk over komt. Ik blijf immers altijd mijzelf.
Voor het geval dit over mijn date gaat, dit was niet de reden gezien de later nog ontvangen berichten.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
kan in alle eerlijkheid zeggen dat als dat gigantisch tegenvalt ik ook cancel na date X. Dan is er gewoon niet genoeg chemie of voel je elkaar totaal niet aan. Wordt niet beter meestal. Ervaring leert dat dat eerlijk zeggen nogal boze reacties oplevert
Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
Dankje maar ik ben wel tevreden met mij date-leven. Maar mocht ik ooit advies willen vraag ik dat iig niet aan iemand die elke avond met een stijve leuter naar zijn seksgrafiekjes zit te staren.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat als bewijs drang ziet als je zelf kwa 'bewijs' wat achter blijft. Ik geef ook cursussen, die van jou is gratis, PM maar.
edit; Ik wil helemaal niet als een troll over komen maar met die reacties hier heb je bijna geen keuze....
Helemaal mee eens, het publiek dat ik berichtjes stuurde dacht daar echter massaal anders over. Ik heb zelf ook een hekel aan dit soort mensen en reageer meestal niet eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.
Vind ik persoonlijk niet nee. Maar ik denk altijd behoorlijk analystisch en abstract dus wellicht gebeurd in mijn hoofd al wat jij op papier zetquote:Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
@metro
Klopt helemaal! Alleen denk je niet dat de leercurve een stuk steiler is als je het zo aanpakt ?
Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdommequote:
Vond het wel goed getimedquote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdomme"-post te vroeg heb ingezet
Volgens mij zaten we wel op 1 lijn iigquote:Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vond het wel goed getimedMaar begrijp wel vaker wat verkeerd.
quote:
En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobielachterhaalde kutsite
yuppp. uit frustratie en ik ga echt niet nog een keer dezelfde lap tekst op mn telefoon intypen. misschien op mn laptop straks, maar mn edit vat de conclusie aardig samenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[...]
En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?
Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobielachterhaalde kutsite
edit: vergeet Firefly, volgens mij hebben we hier gewoon te maken met Ivo Niehe. dat verklaart gelijk de franse hint-naam.
wat een fucking narcist ben je, LM. tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 09-04-2014 16:35:37 (Leuk te zien dat je weet wat narcisme is *proest*) ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.je bent wel heel makkelijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je commentaar krijgt ligt aan ons en alleen aan het feit dat je nieuw bent
en dat mensen niet in je 'skills' zouden trappen kan ook al niet en zit maar tussen onze oren
Ach ja, het zal wel heerlijk leven zijn zo. Dat dan weer wel.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Wtf is ditquote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.
Het hoeft niet per sé over ONLINE daten te gaan, het staat niet voor niks tussen haakjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.
@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen.
quote:
Ach. Als je dit soort methodieken meent te moeten gebruiken mis je sowieso al aardig wat sociale skills om op een normale manier wat te bereiken. Dus dan ga je nat bij een date.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.
@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |