Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
Dankje maar ik ben wel tevreden met mij date-leven. Maar mocht ik ooit advies willen vraag ik dat iig niet aan iemand die elke avond met een stijve leuter naar zijn seksgrafiekjes zit te staren.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat als bewijs drang ziet als je zelf kwa 'bewijs' wat achter blijft. Ik geef ook cursussen, die van jou is gratis, PM maar.
edit; Ik wil helemaal niet als een troll over komen maar met die reacties hier heb je bijna geen keuze....
Helemaal mee eens, het publiek dat ik berichtjes stuurde dacht daar echter massaal anders over. Ik heb zelf ook een hekel aan dit soort mensen en reageer meestal niet eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.
Vind ik persoonlijk niet nee. Maar ik denk altijd behoorlijk analystisch en abstract dus wellicht gebeurd in mijn hoofd al wat jij op papier zetquote:Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
@metro
Klopt helemaal! Alleen denk je niet dat de leercurve een stuk steiler is als je het zo aanpakt ?
Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdommequote:
Vond het wel goed getimedquote:Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdomme"-post te vroeg heb ingezet
Volgens mij zaten we wel op 1 lijn iigquote:Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vond het wel goed getimedMaar begrijp wel vaker wat verkeerd.
quote:
En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobielachterhaalde kutsite
yuppp. uit frustratie en ik ga echt niet nog een keer dezelfde lap tekst op mn telefoon intypen. misschien op mn laptop straks, maar mn edit vat de conclusie aardig samenquote:Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Metro2005 het volgende:
[...]
En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?
Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobielachterhaalde kutsite
edit: vergeet Firefly, volgens mij hebben we hier gewoon te maken met Ivo Niehe. dat verklaart gelijk de franse hint-naam.
wat een fucking narcist ben je, LM. tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 09-04-2014 16:35:37 (Leuk te zien dat je weet wat narcisme is *proest*) ]
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.je bent wel heel makkelijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je commentaar krijgt ligt aan ons en alleen aan het feit dat je nieuw bent
en dat mensen niet in je 'skills' zouden trappen kan ook al niet en zit maar tussen onze oren
Ach ja, het zal wel heerlijk leven zijn zo. Dat dan weer wel.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
Wtf is ditquote:Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.
Het hoeft niet per sé over ONLINE daten te gaan, het staat niet voor niks tussen haakjes.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.
@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen.
quote:
Ach. Als je dit soort methodieken meent te moeten gebruiken mis je sowieso al aardig wat sociale skills om op een normale manier wat te bereiken. Dus dan ga je nat bij een date.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.
@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |