abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2014 @ 15:53:48 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138692447
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.
pi_138692456
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat als bewijs drang ziet als je zelf kwa 'bewijs' wat achter blijft. Ik geef ook cursussen, die van jou is gratis, PM maar.

edit; Ik wil helemaal niet als een troll over komen maar met die reacties hier heb je bijna geen keuze....
Dankje maar ik ben wel tevreden met mij date-leven. Maar mocht ik ooit advies willen vraag ik dat iig niet aan iemand die elke avond met een stijve leuter naar zijn seksgrafiekjes zit te staren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138692493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Daar is wat mij betreft geen lol aan en al helemaal niets mysterieus aan, dat is gewoon vervelend.
Helemaal mee eens, het publiek dat ik berichtjes stuurde dacht daar echter massaal anders over. Ik heb zelf ook een hekel aan dit soort mensen en reageer meestal niet eens.
  woensdag 9 april 2014 @ 15:58:34 #279
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138692621
Verdomme :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 9 april 2014 @ 15:58:50 #280
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138692629
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
  woensdag 9 april 2014 @ 16:01:38 #281
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138692715
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:

@metro
Klopt helemaal! Alleen denk je niet dat de leercurve een stuk steiler is als je het zo aanpakt ?
Vind ik persoonlijk niet nee. Maar ik denk altijd behoorlijk analystisch en abstract dus wellicht gebeurd in mijn hoofd al wat jij op papier zet :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138692814
Haha, dat zou goed kunnen, ik vind het een prettig hulpmiddel en je kan iets op papier makkelijker delen dan wat in je hoofd zit. Ik ben meer creatief en chaotisch ingesteld volgens de meeste persoonlijkheidstesten. Ik heb daarnaast dit ook veel gedeeld met andere mensen die dichtbij mij zijn en moeite hadden in het vinden van de liefde. Dat ik zo gestoord tot op de punt dingen wil vastleggen wil niet zeggen dat dat moet om succes te hebben, zoals jullie vast ondervonden hebben.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:08:18 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138692962
quote:
10s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:58 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdomme :') "-post te vroeg heb ingezet :@
  woensdag 9 april 2014 @ 16:09:32 #284
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138693008
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik zie zojuist dat ik mijn "Verdomme :') "-post te vroeg heb ingezet :@
Vond het wel goed getimed :D Maar begrijp wel vaker wat verkeerd.
  woensdag 9 april 2014 @ 16:10:37 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138693059
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vond het wel goed getimed :D Maar begrijp wel vaker wat verkeerd.
Volgens mij zaten we wel op 1 lijn iig :').
pi_138693206
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 april 2014 @ 16:16:02 #287
320538 All-out
super, man
pi_138693270
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobiel :') achterhaalde kutsite

edit: vergeet Firefly, volgens mij hebben we hier gewoon te maken met Ivo Niehe. dat verklaart gelijk de franse hint-naam.
wat een fucking narcist ben je, LM. tering
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  woensdag 9 april 2014 @ 16:19:21 #288
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138693392
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:
gv. heel verhaal getypt, tik ik per ongeluk het verkeerde knopje aan op mn mobiel :') achterhaalde kutsite
En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 9 april 2014 @ 16:31:38 #289
320538 All-out
super, man
pi_138693769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:19 schreef Metro2005 het volgende:

[...]

En in plaats van je verhaal opnieuw te tikken begin je een klacht erover in te typen?
yuppp. uit frustratie en ik ga echt niet nog een keer dezelfde lap tekst op mn telefoon intypen. misschien op mn laptop straks, maar mn edit vat de conclusie aardig samen
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138693846
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:16 schreef All-out het volgende:

edit: vergeet Firefly, volgens mij hebben we hier gewoon te maken met Ivo Niehe. dat verklaart gelijk de franse hint-naam.
wat een fucking narcist ben je, LM. tering
Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 09-04-2014 16:35:37 (Leuk te zien dat je weet wat narcisme is *proest*) ]
pi_138693901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:33 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Verder top om te horen dat de Fok inteelt nieuwe mensen welkom heet. Blijkbaar kan je beter dezelfde mening als iedereen anders hier aangedaan zijn want anders ben je een paria.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent wel heel makkelijk he

dat je commentaar krijgt ligt aan ons en alleen aan het feit dat je nieuw bent
en dat mensen niet in je 'skills' zouden trappen kan ook al niet en zit maar tussen onze oren

Ach ja, het zal wel heerlijk leven zijn zo. Dat dan weer wel.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 9 april 2014 @ 16:36:13 #292
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138693922
Het gaat erom HOE je een discussie voert en HOE je ergens op ingaat ;) (betweterig, jezelf verheffen tot een soort oppergod (firefly dus :P) etc..).
Voor iemand die beweert een enorme lading mensenkennis te hebben ben je behoorlijk naïef.
pi_138693937
Nee rhubarbje, ik zeg dat je mij niet NIET zou daten vanwege de 'skills'. Jij zegt iemand die X bij mij doet hoef ik niet terwijl je voorbij gaat aan het feit dat jij dat helemaal niet weet dat hij dat doet. Ik snap dat ik andere meningen heb maar in plaats van die te debunken is het beste wat jullie kunnen mij vergelijken met Firefly en scheld woorden gebruiken. Denk er eens over na.

@SC
Ik verhef me boven niemand, dat hoeft ook niet want jullie proberen me te verheffen.
pi_138693968
Er valt toch niks te 'debunken' als jij gewoon gaat van 'neuh niet waar' 'ligt aan jullie, niet aan mij'

maar goed ik geef het op, beetje topic vervuiling zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 9 april 2014 @ 16:38:34 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138693994
Manmanman :')
pi_138694006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:58 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.
Wtf is dit :')
Je hebt echt een of andere stoornis wanneer je zo moet gaan daten.

Mijn bullshit radar slaat hier gigantisch uit bij de LM posts. Daarnaast grote ongeloofwaardige verhalen. Gelijkenissen met Firefly, maar niet dezelfde persoon. Ik maak me dus ook al minder druk om de seks zonder condoomverhalen. ;)
pi_138694016
@rhub
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.

@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen :').

[ Bericht 15% gewijzigd door LesMiserables op 09-04-2014 16:41:08 (ik wacht wel op de volgende editie, gg wp) ]
  woensdag 9 april 2014 @ 16:40:30 #298
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138694063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:
Verstandig om te stoppen wanneer ik directe vragen stel die je mogelijk in een lastige positie brengen. Ik ben hier om te praten over online dating (getuige mijn posts). Jouw laatste paar posts waren voornamelijk over mij.

@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen ;).
Het hoeft niet per sé over ONLINE daten te gaan, het staat niet voor niks tussen haakjes.
Anders zou ik het topic ook niet in mogen :P
pi_138694109
quote:
2s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Manmanman :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138694128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:39 schreef LesMiserables het volgende:

@rickario
Mooie term, bullshit meter. Vooral niets concreets benoemen ;).
Ach. Als je dit soort methodieken meent te moeten gebruiken mis je sowieso al aardig wat sociale skills om op een normale manier wat te bereiken. Dus dan ga je nat bij een date.
Conclusie: Er klopt niks van je verhalen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')