quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:53 schreef All-out het volgende:
ik ben ook een seksgod, en daar heb ik genoeg ervaring mee. if you want something done right...
Open hier een topic Seksualiteitquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
dat is gewoon een strikvraag, maar ik moet zeggen dat ik mezelf wel op die hypocrisie kan betrappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.quote:
Die muis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.quote:
Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.
Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
Ja, een dochtertje. Jaartje ouder dan dat jochie van mij. Al hadden ik en date elkaar daarvoor al meerdere keren gezien natuurlijk. En er is verder niet geflikflooid met die koters erbij uiteraard. Gewoon een "toevallige" encounter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?
Mooie crosspost hoor
Ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je nu "die leuke meneer van Ballorig"?
Je krijgt helemaal geen 'shit over je heen'. Het is gewoon een algemeen feit dat wanneer je verschillende bedpartners er doorheen jaagt zonder voorbehoedsmiddelen, dat de kans op SOA's en/of zwangerschappen vele malen groter is. Ik kan er niet bij dat jij wil beweren dat zoiets niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik heb niet verkondigt dat het allemaal safe is, ik heb gezegd dat je zelf een hoop invloed erop hebt als je een voorselectie uitvoert. En ja, die hebben zo een zelfde voorselectie, daar vertrouw ik op. Als het eens misloopt, its all on me and nobody else.
@SC
Wel eens bedacht dat jouw lack of interpretation skills jou niet heel erg slim over laten komen? Vooral als je een post later mijn hele verhaal bevestigd
!
Het doet er ook niet eens zoveel toe, het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het was meer dat het mij opviel destijds, en niet omdat ik er specifiek naar zocht.. Had al mijn twijfels bij mevrouw en die bleken gegrond te zijn. En dit was bij date 3 of 4 destijds.
Ieder moet lekker voor zich weten wat ze willen en doen.
Nog steeds een vrij risicovolle actiequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaangewoon om te stangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |