abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:43:23 #151
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138642453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:42 schreef Rickario het volgende:

[..]

Onzin. Je zal niet de eerste zijn die zich gruwelijk vergist. Ik ken helaas nogal wat voorbeelden.. Het is slechts een kwestie van tijd voordat je ook zoiets meemaakt..
Eerlijk gezegd gun ik het hem ook :@
Het kind alleen niet ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:44:32 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138642486
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd gun ik het hem ook :@
Het kind alleen niet ;(
Denk dat een kind iets minder erg is dan HIV bv ..
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:45:58 #153
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138642518
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat een kind iets minder erg is dan HIV bv ..
Oh ja, er zijn nog meer SOA's idd :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138642656
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef All-out het volgende:

[..]

Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuis 8-)
Zozo, meteen maar eens een nachtje daar gebleven? Zo ver zijn we nog niet, geen haast enzo.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:53:32 #155
320538 All-out
super, man
pi_138642714
LM speelt een bijrol in zn eigen UN :')

ik vind Fantine ook een interessant karakter hoor, maar gaat dit niet wat ver?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_138643132
Haha heerlijk die zuurpruimen hier. Jongens, maak je geen zorgen om mij, ik rawdog wat raak en zorg wel dat ik kind en SOA vrij ben, als je je echt zorgen maakt mag je me pm en en dan leg ik het nog eens uit. Ik heb heerlijke sex met veel verschillende vrouwen, nu jij weer. En lol @ hiv, jullie zijn blijkbaar nooit verder gekomen dan het boekje over sexuele voorlichting van de basisschool als ik het zo hoor. Enige waar je je zorgen om moet maken is hpv en herpes.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:09:20 #157
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138643190
Maar heel ff hè.

Je hoeft echt niet de pilstrip van een chick te checken op het moment dat je haar gaat wippen. Alsof je bang moet zijn dat ze jou fopt omdat ze graag jouw sperma wil voor een kind. Als je dat soort types aantrekt dan ligt het echt aan jezelf.

Ik wil niet generaliseren (...) maar als je gaat daten met een kapstertje, die tijdens de eerste date gaat roepen hoe verliefd ze wel niet is en dat je het echt helemaal voor haar bent, tja, dan moet je rennen. Als je dan zo'n held bent om toch te neuken op de eerste date dan mag je de gevolgen ook ondergaan.
pi_138643240
Het was meer dat het mij opviel destijds, en niet omdat ik er specifiek naar zocht.. Had al mijn twijfels bij mevrouw en die bleken gegrond te zijn. En dit was bij date 3 of 4 destijds.

Ieder moet lekker voor zich weten wat ze willen en doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 11:11:39 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:14:49 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138643354
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:07 schreef LesMiserables het volgende:
Haha heerlijk die zuurpruimen hier. Jongens, maak je geen zorgen om mij, ik rawdog wat raak en zorg wel dat ik kind en SOA vrij ben, als je je echt zorgen maakt mag je me pm en en dan leg ik het nog eens uit. Ik heb heerlijke sex met veel verschillende vrouwen, nu jij weer. En lol @ hiv, jullie zijn blijkbaar nooit verder gekomen dan het boekje over sexuele voorlichting van de basisschool als ik het zo hoor. Enige waar je je zorgen om moet maken is hpv en herpes.
Bewijsdrang :')
pi_138643424
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:07 schreef LesMiserables het volgende:
Dit moet een trol zijn :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:18:11 #161
242666 BeamofLight
pi_138643445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het was meer dat het mij opviel destijds, en niet omdat ik er specifiek naar zocht.. Had al mijn twijfels bij mevrouw en die bleken gegrond te zijn. En dit was bij date 3 of 4 destijds.

ja dat zeg ik, maar SC denkt dat jij je in je handjes mag knijpen omdat je tot 10 kon tellen en er geen pilletjes verdwenen
pi_138643454
Enerlaatste BoL post is letterlijk Hoe ik het zie. Ik neem ook altijd voorbeeld van meiden die kapper zijn of in de zorg werken. Die date ik sowieso niet. Ik date leuke slimme studentes en expats, die weten heus wat ze doen en hebben helemaal geen behoefte aan een kind. Wat heb ik met die post bewezen dan ? Rickario explain the troll factor.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:18:46 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138643462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja dat zeg ik, maar SC denkt dat jij je in je handjes mag knijpen omdat je tot 10 kon tellen en er geen pilletjes verdwenen
Nu drijf je een beetje over :P
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:20:39 #164
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138643515
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef LesMiserables het volgende:
Laatste BoL post is letterlijk Hoe ik het zie. Ik neem ook altijd voorbeeld van meiden die kapper zijn of in de zorg werken. Die date ik sowieso niet. Ik date leuke slimme studentes en expats, die weten heus wat ze doen en hebben helemaal geen behoefte aan een kind. Wat heb ik met die post bewezen dan ?
1) Je generaliseert
b) In discussies speel je altijd op de man
3) Je scheert hier in deze post ook nog eens volledige beroepsgroepen over 1 kam (leuk dat er kappers bijzitten, dat verklaart de kam).
pi_138643559
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
1) Je generaliseert
Zo enorm generaliseren over puur beroep en dan hoog van de toren blazen dat je op mensenkennis wel kan zien wie te vertrouwen is.

En HIV geen risico vinden. :')
Nee de kans is in vergelijking met andere aandoeningen kleiner maar de gevolgen zijn oo kwel even wat heftiger.
pi_138643681
Als je eerlijk denkt dat er geen algemeen verschil is tussen mensen in de zorg/kapsters of een project manager die expat is dan stop ik met dit onderwerp want dan ben je onrealistisch en politiek correct. Of je kent de echte wereld niet. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik weet dat ik vaak niet op die karakters val en kan makkelijk meiden vinden waarvan ze wel binnen mijn doelgroep vallen dus waarom de kans nemen.

En lol, HIV is vervelend maar amper voorkomend en moeilijk geïnfecteerd te raken en zelfs allang niet per se dodelijk meer. Ik ben banger voor herpes en kinderen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:28:15 #167
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138643756
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:25 schreef LesMiserables het volgende:
Als je eerlijk denkt dat er geen algemeen verschil is tussen mensen in de zorg/kapsters of een project manager die expat is dan stop ik met dit onderwerp want dan ben je onrealistisch en politiek correct. Of je kent de echte wereld niet. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik weet dat ik vaak niet op die karakters val en kan makkelijk meiden vinden waarvan ze wel binnen mijn doelgroep vallen dus waarom de kans nemen.
4) Je denkt te zwart wit (te veel in extremen)
pi_138643829
Lol je denkt dus dat er geen verschil is, succes in het leven maat.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:32:31 #169
320538 All-out
super, man
pi_138643910
idd. risico is kans * mogelijke schade. hoe laconiek je er ook over doet LM, het risico dat er bij jou iets mis gaat is groter dan bij iemand die voorzorgsmaatregelen neemt. x2 omdat je bedpartners dezelfde gewoonten erop nahouden.

als je het zelf echt zo graag wil doen, dan ben je daar helaas vrij in, maar ga hier geen onzin lopen propageren
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:32:38 #170
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138643915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
Lol je denkt dus dat er geen verschil is, succes in het leven maat.
5) je denkt in extremen: ik heb nergens gezegd dat er geen verschil is, ik zeg alleen dat jij het teveel generaliseert en te zwart-wit ziet. Volgens jou denk ik dan dus dat er meteen per definitie GEEN verschil is... Als je dit verschil niet snapt dan kan ik niet eens met je in discussie gaan....
pi_138644083
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:25 schreef LesMiserables het volgende:
Assumption is the mother of all fuckups
Je hebt maar een nodig om je leven de vernieling in te helpen..

Doe wat je wil. Maar ga hier niet lopen verkondigen dat het allemaal wel safe is. Je neemt gewoon een fors risico. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef LesMiserables het volgende:
Enerlaatste BoL post is letterlijk Hoe ik het zie. Ik neem ook altijd voorbeeld van meiden die kapper zijn of in de zorg werken. Die date ik sowieso niet. Ik date leuke slimme studentes en expats, die weten heus wat ze doen en hebben helemaal geen behoefte aan een kind. Wat heb ik met die post bewezen dan ? Rickario explain the troll factor.
Yeah right. En die duiken dus wel zonder bescherming met een vreemde het bed in die maar wat rondneukt zonder bescherming? Lijkt me niet. Je verkondigt pure bullshit.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:38:22 #172
25931 Appeltaart
Als een aapje.
pi_138644109
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:32 schreef All-out het volgende:
idd. risico is kans * mogelijke schade. hoe laconiek je er ook over doet LM, het risico dat er bij jou iets mis gaat is groter dan bij iemand die voorzorgsmaatregelen neemt. x2 omdat je bedpartners dezelfde gewoonten erop nahouden.

als je het zelf echt zo graag wil doen, dan ben je daar helaas vrij in, maar ga hier geen onzin lopen propageren
Hier klopt gewoon geen reet van. Ten eerste is het kans * impact, daarnaast is de kans ERG klein, heb je enig idee hoeveel hetero vrouwen HIV hebben in Nederland ? Weet je hoe moeilijk het is als man om geinfecteerd te raken ? Bekijk de percentages eens en ga me dan risico analyse hier komen uitleggen. Bekijk ook even hoeveel de percentages terug lopen door gebruik van condoom, ik hoop dat je nog lekker kan slapen vannacht.

@SC
Sorry, zat je eigenlijk een beetje te trollen omdat je reacties echt super kansloos zijn, was niet netjes. Het verwachte verschil tussen die beroepsgroepen treed vaak genoeg op voor mij om geen moeite te willen doen voor de doelgroep waar ik toch al weinig mee heb. Als ik kan daten uit een pool waarvan ik met 80/90% niks heb of waarvan ik met 80/90% wel wat heb, zou ik toch dom zijn om uit die eerste pool te vissen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:39:41 #173
25931 Appeltaart
Als een aapje.
pi_138644163
Lol oude account wachtwoord weer terug gevonden. Lang leve computers. Ik post wel weer onder LesM vanaf nu maar laat deze wel even staan om verwarring te voorkomen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:42:56 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138644273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Appeltaart het volgende:

[..]

@SC
Sorry, zat je eigenlijk een beetje te trollen omdat je reacties echt super kansloos zijn, was niet netjes. Het verwachte verschil tussen die beroepsgroepen treed vaak genoeg op voor mij om geen moeite te willen doen voor de doelgroep waar ik toch al weinig mee heb. Als ik kan daten uit een pool waarvan ik met 80/90% niks heb of waarvan ik met 80/90% wel wat heb, zou ik toch dom zijn om uit die eerste pool te vissen.
Je kent me niet dus hoe je in vredesnaam bepaalde aannames doet is mij een groot raadsel.
Tuurlijk date je een groep waar je meer mee hebt, dat heb ik ook. Ik ben ook niet van de onderwijzeresjes en kapsters, over het algemeen.
Ik date liever in bepaalde kringen (vaak wel hbo/uni geschoolde mensen, wel in de creatieve sector of zorg... dit wisselt).
Je brengt het te ongenuanceerd en daarmee kom je niet echt bijster intelligent over.
pi_138644312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuckups
Je hebt maar een nodig om je leven de vernieling in te helpen..

Doe wat je wil. Maar ga hier niet lopen verkondigen dat het allemaal wel safe is. Je neemt gewoon een fors risico. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.

[..]

Yeah right. En die duiken dus wel zonder bescherming met een vreemde het bed in die maar wat rondneukt zonder bescherming? Lijkt me niet. Je verkondigt pure bullshit.
Ik heb niet verkondigt dat het allemaal safe is, ik heb gezegd dat je zelf een hoop invloed erop hebt als je een voorselectie uitvoert. En ja, die hebben zo een zelfde voorselectie, daar vertrouw ik op. Als het eens misloopt, its all on me and nobody else :).

@SC
Wel eens bedacht dat jouw lack of interpretation skills jou niet heel erg slim over laten komen :) ? Vooral als je een post later mijn hele verhaal bevestigd :D!

Het doet er ook niet eens zoveel toe, het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:44:49 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138644360
Je begint nu te nuanceren, doe dat voortaan van te voren om deze kansloze discussies met evt. gevolg tot moddergooien uit de weg te gaan ;)
pi_138644584
Tijd voor een ander onderwerp: Silenus beweert dat ie een seksgod is, iemand ervaring?
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:51:52 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138644612
:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_138644640
Half FOK toch?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138644653
Ik ben altijd benieuwd hoe mannen tot die conclusie komen, enige toelichting ?
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:53:26 #181
320538 All-out
super, man
pi_138644654
ik ben ook een seksgod, en daar heb ik genoeg ervaring mee. if you want something done right...
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:54:05 #182
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138644675
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:53 schreef All-out het volgende:
ik ben ook een seksgod, en daar heb ik genoeg ervaring mee. if you want something done right...
_O-
pi_138644693
Nog dateverhalen om het OT te houden? :')
pi_138644701
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
pi_138644748
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
Open hier een topic Seksualiteit
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:56:36 #186
320538 All-out
super, man
pi_138644759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
dat is gewoon een strikvraag, maar ik moet zeggen dat ik mezelf wel op die hypocrisie kan betrappen :') kut

nou ja, zoals ik al eerder zei; ik ben er ook niet altijd even streng voor mezelf in als misschien zou moeten. maar ik loop iig niet te verkondigen dat het even veilig is

[ Bericht 5% gewijzigd door All-out op 08-04-2014 12:03:17 ]
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:12:00 #187
242666 BeamofLight
pi_138645201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef Rickario het volgende:
Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:12:28 #188
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138645215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.
Die muis?
pi_138645427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef Rickario het volgende:
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.

Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:22:17 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138645481
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.

Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?
Mooie crosspost hoor :P
pi_138645587
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?
Mooie crosspost hoor :P
Ja, een dochtertje. Jaartje ouder dan dat jochie van mij. Al hadden ik en date elkaar daarvoor al meerdere keren gezien natuurlijk. En er is verder niet geflikflooid met die koters erbij uiteraard. Gewoon een "toevallige" encounter. :7
pi_138645868
Ben je nu "die leuke meneer van Ballorig"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138648883
De titel dekt deze editie wel vrij goed gelukkig.
pi_138650285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je nu "die leuke meneer van Ballorig"?
Ik begrijp je niet.
pi_138650432
Heb jij ook kinderen, H_J?
  dinsdag 8 april 2014 @ 14:46:40 #196
242666 BeamofLight
pi_138650702
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:37 schreef Weissman het volgende:
Heb jij ook kinderen, H_J?
nee hij heeft er eentje geleend
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:55:54 #197
320538 All-out
super, man
pi_138653345
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 14:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee hij heeft er eentje geleend
Het schijnt nogal hip te zijn
pi_138653418
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik heb niet verkondigt dat het allemaal safe is, ik heb gezegd dat je zelf een hoop invloed erop hebt als je een voorselectie uitvoert. En ja, die hebben zo een zelfde voorselectie, daar vertrouw ik op. Als het eens misloopt, its all on me and nobody else :).

@SC
Wel eens bedacht dat jouw lack of interpretation skills jou niet heel erg slim over laten komen :) ? Vooral als je een post later mijn hele verhaal bevestigd :D!

Het doet er ook niet eens zoveel toe, het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
Je krijgt helemaal geen 'shit over je heen'. Het is gewoon een algemeen feit dat wanneer je verschillende bedpartners er doorheen jaagt zonder voorbehoedsmiddelen, dat de kans op SOA's en/of zwangerschappen vele malen groter is. Ik kan er niet bij dat jij wil beweren dat zoiets niet het geval is.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:39:44 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138655120
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaan _O- gewoon om te stangen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:40:42 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138655156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaan _O- gewoon om te stangen.
Nog steeds een vrij risicovolle actie :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')