Eerlijk gezegd gun ik het hem ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Onzin. Je zal niet de eerste zijn die zich gruwelijk vergist. Ik ken helaas nogal wat voorbeelden.. Het is slechts een kwestie van tijd voordat je ook zoiets meemaakt..
Denk dat een kind iets minder erg is dan HIV bv ..quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gun ik het hem ook
Het kind alleen niet
Oh ja, er zijn nog meer SOA's iddquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat een kind iets minder erg is dan HIV bv ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Zozo, meteen maar eens een nachtje daar gebleven? Zo ver zijn we nog niet, geen haast enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef All-out het volgende:
[..]
Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuis
Bewijsdrangquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:07 schreef LesMiserables het volgende:
Haha heerlijk die zuurpruimen hier. Jongens, maak je geen zorgen om mij, ik rawdog wat raak en zorg wel dat ik kind en SOA vrij ben, als je je echt zorgen maakt mag je me pm en en dan leg ik het nog eens uit. Ik heb heerlijke sex met veel verschillende vrouwen, nu jij weer. En lol @ hiv, jullie zijn blijkbaar nooit verder gekomen dan het boekje over sexuele voorlichting van de basisschool als ik het zo hoor. Enige waar je je zorgen om moet maken is hpv en herpes.
Dit moet een trol zijnquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:07 schreef LesMiserables het volgende:
Haha heerlijk die zuurpruimen hier. Jongens, maak je geen zorgen om mij, ik rawdog wat raak en zorg wel dat ik kind en SOA vrij ben, als je je echt zorgen maakt mag je me pm en en dan leg ik het nog eens uit. Ik heb heerlijke sex met veel verschillende vrouwen, nu jij weer. En lol @ hiv, jullie zijn blijkbaar nooit verder gekomen dan het boekje over sexuele voorlichting van de basisschool als ik het zo hoor. Enige waar je je zorgen om moet maken is hpv en herpes.
ja dat zeg ik, maar SC denkt dat jij je in je handjes mag knijpen omdat je tot 10 kon tellen en er geen pilletjes verdwenenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het was meer dat het mij opviel destijds, en niet omdat ik er specifiek naar zocht.. Had al mijn twijfels bij mevrouw en die bleken gegrond te zijn. En dit was bij date 3 of 4 destijds.
Ieder moet lekker voor zich weten wat ze willen en doen.
Nu drijf je een beetje overquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, maar SC denkt dat jij je in je handjes mag knijpen omdat je tot 10 kon tellen en er geen pilletjes verdwenen
1) Je generaliseertquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef LesMiserables het volgende:
Laatste BoL post is letterlijk Hoe ik het zie. Ik neem ook altijd voorbeeld van meiden die kapper zijn of in de zorg werken. Die date ik sowieso niet. Ik date leuke slimme studentes en expats, die weten heus wat ze doen en hebben helemaal geen behoefte aan een kind. Wat heb ik met die post bewezen dan ?
Zo enorm generaliseren over puur beroep en dan hoog van de toren blazen dat je op mensenkennis wel kan zien wie te vertrouwen is.quote:
4) Je denkt te zwart wit (te veel in extremen)quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:25 schreef LesMiserables het volgende:
Als je eerlijk denkt dat er geen algemeen verschil is tussen mensen in de zorg/kapsters of een project manager die expat is dan stop ik met dit onderwerp want dan ben je onrealistisch en politiek correct. Of je kent de echte wereld niet. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik weet dat ik vaak niet op die karakters val en kan makkelijk meiden vinden waarvan ze wel binnen mijn doelgroep vallen dus waarom de kans nemen.
5) je denkt in extremen: ik heb nergens gezegd dat er geen verschil is, ik zeg alleen dat jij het teveel generaliseert en te zwart-wit ziet. Volgens jou denk ik dan dus dat er meteen per definitie GEEN verschil is... Als je dit verschil niet snapt dan kan ik niet eens met je in discussie gaan....quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
Lol je denkt dus dat er geen verschil is, succes in het leven maat.
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:25 schreef LesMiserables het volgende:
Als je eerlijk denkt dat er geen algemeen verschil is tussen mensen in de zorg/kapsters of een project manager die expat is dan stop ik met dit onderwerp want dan ben je onrealistisch en politiek correct. Of je kent de echte wereld niet. Er zullen vast uitzonderingen zijn maar ik weet dat ik vaak niet op die karakters val en kan makkelijk meiden vinden waarvan ze wel binnen mijn doelgroep vallen dus waarom de kans nemen.
Yeah right. En die duiken dus wel zonder bescherming met een vreemde het bed in die maar wat rondneukt zonder bescherming? Lijkt me niet. Je verkondigt pure bullshit.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:18 schreef LesMiserables het volgende:
Enerlaatste BoL post is letterlijk Hoe ik het zie. Ik neem ook altijd voorbeeld van meiden die kapper zijn of in de zorg werken. Die date ik sowieso niet. Ik date leuke slimme studentes en expats, die weten heus wat ze doen en hebben helemaal geen behoefte aan een kind. Wat heb ik met die post bewezen dan ? Rickario explain the troll factor.
Hier klopt gewoon geen reet van. Ten eerste is het kans * impact, daarnaast is de kans ERG klein, heb je enig idee hoeveel hetero vrouwen HIV hebben in Nederland ? Weet je hoe moeilijk het is als man om geinfecteerd te raken ? Bekijk de percentages eens en ga me dan risico analyse hier komen uitleggen. Bekijk ook even hoeveel de percentages terug lopen door gebruik van condoom, ik hoop dat je nog lekker kan slapen vannacht.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:32 schreef All-out het volgende:
idd. risico is kans * mogelijke schade. hoe laconiek je er ook over doet LM, het risico dat er bij jou iets mis gaat is groter dan bij iemand die voorzorgsmaatregelen neemt. x2 omdat je bedpartners dezelfde gewoonten erop nahouden.
als je het zelf echt zo graag wil doen, dan ben je daar helaas vrij in, maar ga hier geen onzin lopen propageren
Je kent me niet dus hoe je in vredesnaam bepaalde aannames doet is mij een groot raadsel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Appeltaart het volgende:
[..]
@SC
Sorry, zat je eigenlijk een beetje te trollen omdat je reacties echt super kansloos zijn, was niet netjes. Het verwachte verschil tussen die beroepsgroepen treed vaak genoeg op voor mij om geen moeite te willen doen voor de doelgroep waar ik toch al weinig mee heb. Als ik kan daten uit een pool waarvan ik met 80/90% niks heb of waarvan ik met 80/90% wel wat heb, zou ik toch dom zijn om uit die eerste pool te vissen.
Ik heb niet verkondigt dat het allemaal safe is, ik heb gezegd dat je zelf een hoop invloed erop hebt als je een voorselectie uitvoert. En ja, die hebben zo een zelfde voorselectie, daar vertrouw ik op. Als het eens misloopt, its all on me and nobody elsequote:Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
Je hebt maar een nodig om je leven de vernieling in te helpen..
Doe wat je wil. Maar ga hier niet lopen verkondigen dat het allemaal wel safe is. Je neemt gewoon een fors risico. Dat kun je simpelweg niet ontkennen.
[..]
Yeah right. En die duiken dus wel zonder bescherming met een vreemde het bed in die maar wat rondneukt zonder bescherming? Lijkt me niet. Je verkondigt pure bullshit.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:53 schreef All-out het volgende:
ik ben ook een seksgod, en daar heb ik genoeg ervaring mee. if you want something done right...
Open hier een topic Seksualiteitquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
dat is gewoon een strikvraag, maar ik moet zeggen dat ik mezelf wel op die hypocrisie kan betrappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.quote:
Die muis?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Gisteravond dus. Hele interessante dame. Drankje in een kroeg. Samen op een leren bankje. Totdat er ineens een fucking muis in die tent rondliep en zij op mijn schoot kroop. Ze is er ook niet meer vanaf gegaan trouwens. Net maar gevraagd wanneer ze weer bovenop me wil kruipen.
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.quote:
Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.
Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
Ja, een dochtertje. Jaartje ouder dan dat jochie van mij. Al hadden ik en date elkaar daarvoor al meerdere keren gezien natuurlijk. En er is verder niet geflikflooid met die koters erbij uiteraard. Gewoon een "toevallige" encounter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh Krullenbol 2.0 heeft een kind?
Mooie crosspost hoor
Ik begrijp je niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je nu "die leuke meneer van Ballorig"?
Je krijgt helemaal geen 'shit over je heen'. Het is gewoon een algemeen feit dat wanneer je verschillende bedpartners er doorheen jaagt zonder voorbehoedsmiddelen, dat de kans op SOA's en/of zwangerschappen vele malen groter is. Ik kan er niet bij dat jij wil beweren dat zoiets niet het geval is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik heb niet verkondigt dat het allemaal safe is, ik heb gezegd dat je zelf een hoop invloed erop hebt als je een voorselectie uitvoert. En ja, die hebben zo een zelfde voorselectie, daar vertrouw ik op. Als het eens misloopt, its all on me and nobody else.
@SC
Wel eens bedacht dat jouw lack of interpretation skills jou niet heel erg slim over laten komen? Vooral als je een post later mijn hele verhaal bevestigd
!
Het doet er ook niet eens zoveel toe, het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het was meer dat het mij opviel destijds, en niet omdat ik er specifiek naar zocht.. Had al mijn twijfels bij mevrouw en die bleken gegrond te zijn. En dit was bij date 3 of 4 destijds.
Ieder moet lekker voor zich weten wat ze willen en doen.
Nog steeds een vrij risicovolle actiequote:Op dinsdag 8 april 2014 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je had dr gewoon moeten neuken en dan vlak voor je klaarkomt dr gezicht helemaal onderspuiten en daarna direct weggaangewoon om te stangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |