heb het wel eens gehad met een erg lekker wijf. Die wilde gewoon niet alleen leuk gevonden worden om haar uiterlijk. T kan...quote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef eefje801 het volgende:
Ergernis: mannen (of vrouwen, zo je wil) die zeggen geen foto te hebben met duidelijke redenen maar wel een hele mailconversatie via de site willen aangaan![]()
Op Mark Rutte na kan ik me dat echt niet voorstellen. Of misschien het feit dat ze al een relatie hebben. Mafkezen soms
Zit wat in natuurlijk... maar goed, ik heb altijd zoiets: als je iets te bieden heb, loop er dan lekker mee te koopquote:Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb het wel eens gehad met een erg lekker wijf. Die wilde gewoon niet alleen leuk gevonden worden om haar uiterlijk. T kan...
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik reageerde echt niet op accounts zonder foto. Meestal zijn t mensen met t gezeur van "t gaat om t innerlijk" en ze zijn vaak lelijk.
Heb geen zin om daar diverse mailtjes aan te verspillen.
Die hebben wel meer last volgens mij dan een lekkere kerel. Maar dan nog.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan worden
Hier kan ik echt een schot voor open doel maken dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:44 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb een tijd rondgestruind op OKC met een profiel zonder foto of informatie. Het zal je verbazen hoeveel respons ik op al me berichtjes kreeg. Uiteraard stuurde ik rond bericht 3 ofzo wel 1 of 2 foto's maar vrouwen lijken wel wat van dat mysterieuze te houden. Ik had echt een respons van >50% op een sample van 15 ofzo terwijl ik daarvoor met mijn eigen profiel rond de 30%/40% zat, kan natuurlijk ook toeval geweest zijn maar kan iedereen die een leuk berichtje kan schrijven (en dus geen hey, leuk profiel!) het aanraden om eens te proberen.
De allerlekkerste vrouwen krijgen minder berichtjes dan de iets minder mooie vrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, als je echt een tyfus lekker wijf bent kan ik me voorstellen dat het vrij frustrerend kan worden
Ze heeft wat/iemand anders die interessanter isquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Tering zeg, afgelopen week date nmr. 1 gehad. Was leuk, beetje wennen aan elkaar. Blijven slapen etc.
Daarna date 2 gepland voor vrijdag, maandag allemaal berichtjes dat ze me wil zien en ook wel pikantere dingen.
Vandaag: Afmelding voor vrijdag, het gevoel is niet goed en ze kan het niet uitleggen.
haha, borderline grietenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Tering zeg, afgelopen week date nmr. 1 gehad. Was leuk, beetje wennen aan elkaar. Blijven slapen etc.
Daarna date 2 gepland voor vrijdag, maandag allemaal berichtjes dat ze me wil zien en ook wel pikantere dingen.
Vandaag: Afmelding voor vrijdag, het gevoel is niet goed en ze kan het niet uitleggen.
Tja ook wel eens meegemaakt na 3 dates en ook seks in het spel geweest...quote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Als lekkere kerel is het ook erg frustrerendquote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hebben wel meer last volgens mij dan een lekkere kerel. Maar dan nog.
Meestal als iedereen iemand een lekker ding vindt, vind ik het vaak tegenvallen
Dat heb ik idd vaker gehoord jaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef habitue het volgende:
[..]
De allerlekkerste vrouwen krijgen minder berichtjes dan de iets minder mooie vrouwen.
Gelukkig wil ik jou dan nietquote:Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Als lekkere kerel is het ook erg frustrerend
Ja, ik begrijp het. Alleen dit is echt in 1 dag 180 graden gedraaid. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, laat ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze heeft wat/iemand anders die interessanter is
Of je bent gewoon niet boeiend genoeg / niet interesse kunnen houden
Zelf ook wel eens last van, dus kan wel beetje begrijpen dat het soms gebeurd. Maar tis niet fijn natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:28 schreef watheet het volgende:
Ja, ik begrijp het. Alleen dit is echt in 1 dag 180 graden gedraaid. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt, laat ik het zo zeggen.
Verdommequote:
ben je ook borderline?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf ook wel eens last van, dus kan wel beetje begrijpen dat het soms gebeurd. Maar tis niet fijn natuurlijk.
Was eens onderzocht door Okcupid.quote:[b]Op woensdag 9 april 2014 14:23 schreef SilentChaos het
[..]
Dat heb ik idd vaker gehoord janet zoals te mooie vrouwen die nooit worden aangesproken in de kroeg
Absoluut!quote:
Haha ook wel eens meegemaakt ja. Leuke date gehad, zelfs seks aan het einde en afspreken nog een keer te daten en dan vervolgens niks meerquote:Op woensdag 9 april 2014 14:18 schreef watheet het volgende:
Dan zou ze die week erop niet intieme dingen gaan sturen lijkt mequote:
Inderdaad dat hoeft niet, het kan gewoon zijn dat je achteraf denkt: het is toch niet mijn type of hij of zij is toch niet spannend genoeg terwijl je op de date zelf wel gewoon lustgevoelens had voor die persoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ze die week erop niet intieme dingen gaan sturen lijkt me![]()
Denk dat dat nog wel meeviel.
Dat risico neem ik graag, ik denk dat er weinig mensen zijn die aan de percentages kunnen tippen =). Ik heb op mijn eigen profiel vervolgens wel een hoog 'convert to 1st date' en 'convert to seks' percentage maar heb met mijn anonieme profiel nooit met mensen afgesproken al was de wil er vanuit de dames soms wel (wat ik opmerkelijk vond). Een beetje hypocriet omdat ik er zelf een hekel aan heb als vrouwen niet willen afspreken maar was een leuk experiment.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hier kan ik echt een schot voor open doel maken dat wil je niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |