Onveilige sex vergroot bepaalde kansen. Bv soa's, ongewenst zwanger enz. Dat is een simpel feitje. Niks aan te verranderen. Dat iemand dat doet is aan de persook zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
het verbaasd me hoeveel shit ik over me heen krijg voor het hebben van onveilige sex terwijl ik extreem eerlijk ben in hoe dat dan gaat. Jullie hebben daar toch geen last van ?
Om die cijfers nog even te benadrukken:quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:38 schreef Appeltaart het volgende:
[..]
Hier klopt gewoon geen reet van. Ten eerste is het kans * impact, daarnaast is de kans ERG klein, heb je enig idee hoeveel hetero vrouwen HIV hebben in Nederland ? Weet je hoe moeilijk het is als man om geinfecteerd te raken ? Bekijk de percentages eens en ga me dan risico analyse hier komen uitleggen. Bekijk ook even hoeveel de percentages terug lopen door gebruik van condoom, ik hoop dat je nog lekker kan slapen vannacht.
@SC
Sorry, zat je eigenlijk een beetje te trollen omdat je reacties echt super kansloos zijn, was niet netjes. Het verwachte verschil tussen die beroepsgroepen treed vaak genoeg op voor mij om geen moeite te willen doen voor de doelgroep waar ik toch al weinig mee heb. Als ik kan daten uit een pool waarvan ik met 80/90% niks heb of waarvan ik met 80/90% wel wat heb, zou ik toch dom zijn om uit die eerste pool te vissen.
Top, ik denk dat ik ook maar eens de kinderen van mijn zus een dagje leen onder het mom van 'dan hebben jullie even lekker tijd voor elkaar'quote:
Yum lekker zo'n stuk plastic in je mond wat ze een beflapje noemen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:54 schreef LesMiserables het volgende:
Als jullie orale seks hebben met je partner/date, is het dan overigens nog steeds gebruikelijk om iets te gebruiken ? Pure interesse.
Tuurlijk maar ik pikte even HIV eruit als voorbeeld.Maar laat het in het ergste geval een kans van 0.5% zijn, dat is nog niet een enorm risico. Kans op zwangerschap mét ancticonceptie is groter!quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:58 schreef ook_gek het volgende:
Je vergeet de groep mensen die niet weten dat ze HIV besmet zijn. Net als de groep mensen die niet weten dat ze een SOA hebben.
Jahoor. En er zijn ook 8,5 miljoen vrouwen seksueel actiefquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Om die cijfers nog even te benadrukken:
http://www.nu.nl/binnenla(...)derland-stabiel.html
er zijn dus 15.600 vrouwen die HIV hebben van de ongeveer 8,5 miljoen vrouwen in dit land... De kans dat je dus een vrouw treft die HIV heeft is 0,18% Dan moet je van die vrouwen nog een labiele hoer vinden die het niet zégt dat ze HIV heeft wat de kans op HIV nóg kleiner maakt. Stel dat de helft het niet zou zeggen dan heb je als je dus 8,5 miljoen vrouwen date een kans van 0,09% om HIV op te lopen.
Disclaimer: Ik zeg niet dat je als een blinde mongool in elke crackhoer onbeschermd je snikkel moet rammen maar dat je een levensgroot risico loopt als je onbeschermde seks hebt is gewoon niet waar. Schat risico's een beetje in, bij eenmalig contact lijkt een rubber me geen overbodige luxe maar je kan het risico op een soa ook overdijven.
De kans dat je iemand zwanger neukt is een stuk groter.
En zelfs dat is al meer dan sommige Fok!kersquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe mensen zich hier zo druk over kunnen maken, wetende dat de meerderheid niet eens vaker neukt dan 1x per maand
Idd, en dan neem ik het nog ruim ookquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zelfs dat is al meer dan sommige Fok!kers
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
Grappig om te zien hoe mensen zich hier zo druk over kunnen maken, wetende dat de meerderheid niet eens vaker neukt dan 1x per maand
Klinkt goed. Een blijvertje dus?quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Onlangs met mijn kind naar een soort speeltuin gegaan waar date was met haar kind. Ging erg goed. Later met zijn tweeen afgesproken en een condoom gebruikt. Al ben ik daar ook niet altijd een heilige in moet ik toegeven. Vanavond zie ik haar weer en donderdag daarheen.
Om er maar even een crosspost van te maken wbt de laatste discussies.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Gaan we het meemaken dat je aan de vrouw komt
zoals mijn opa altijd zei; "er zijn meer vrouwen als kerkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerkquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:56 schreef All-out het volgende:
[..]
zoals mijn opa altijd zei; "er zijn meer vrouwen als kerken"
ja, hij zei 'als'
wat heeft hoe vaak iemand neukt nou te maken met principes over condoomgebruik?quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:45 schreef Weissman het volgende:
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerk
Beide zijn eventueel te combineren in de kerk in een vrouw komenquote:
Want bejaarden en kinderen kunnen geen HIV hebben? Het hoeven geen potentiele sekspartners te zijn om een SOA te hebben.. Natuurlijk zal de verschuiving naar bepaalde leeftijdcategorieen hoger zijn maar het risico is nog steeds niet zo hoog als bij russisch roulette zoals sommige mensen hier lijken te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 20:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jahoor. En er zijn ook 8,5 miljoen vrouwen seksueel actief(ik ga er maar even van uit dat je geen kinderen en ouderen/bejaarden meerekent als mogelijke sekspartners)
BAM daar schiet de kans op een SOA/HIV even heel hard omhoog!
Daarnaast is men in de leeftijdscategorie van 16-35 in het algemeen veel actiever op seksueel gebied (meer wisselende seksuele contacten dan 35-75). Daardoor denk ik ook niet dat de SOA's/HIVers rechtevenredig verdeeld zijn over de leeftijd 16 tot laten we zeggen 75.
Kortom. Het risico ligt gigantisch veel hoger dan jij het hier schetst.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:51 schreef MissGump het volgende:
Tijd voor een ander onderwerp: Silenus beweert dat ie een seksgod is, iemand ervaring?
Ik dacht al eens tussen de regels door te lezen dat dit een leuke match was, wanneer gaan jullie nou eens daten?quote:
Ballorig is toch een vrij landelijke keten? Maarre, leuk! Ga je jezelf toch nog tegenspreken in dit topic. Je bent één van de eersten dit jaarquote:
Zolang het maar niet voor het zingen de kerk uit is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom liever in een vrouw dan in een kerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |