quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/![]()
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de websitequote:Op maandag 7 april 2014 00:51 schreef Enchanter het volgende:
Inlogprobleem echt irritant , maar schijnen een boel mensen last van te hebben , dus ga ik zo meteen maar m'n mandje in
Oh , is bij mij niet bekend , ff checken vanavond.quote:Op maandag 7 april 2014 08:51 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de website
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguardquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Is er een fok! guild? Ik speel aan de kant van de Daggerfall Covenant
Als je inlogt op je account op de website staat er bovenaan set up a subscription plan. Dat moet je doen voordat je weer in kan loggen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguard)
Mijn ervaring: Leuk sfeervol spel, de gameplay is in de basis prima in orde. Verder veel mogelijkheden om je character uit te diepen. Ik zie het zelf als een mix van wow en elder scrolls, met nadruk op elder scrolls.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Gezicht het volgende:
En hoe bevalt 'ie tot nu toe? Ben nog aan't twijfelen om hem ook te halen.
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het traagste uit deze reeks.
Wellicht dat dat te maken heeft dat niet iedere TES fan (of gewone RPG fan) van MMO's houdt, en andersom dat veel MMO fans nog nooit een Elder Scrolls game gespeeld hebben en derhalve niet van het bestaan van dit topic afwisten.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Siempievk het volgende:
Ik dacht dat ESO best wel populair was, maar als dit topic een maatstaf moet zijn dan maak ik me grote zorgen
Game is sinds vrijdag uitquote:Op woensdag 9 april 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.
Ik wacht nog maar even met de aankoop.
Dat is waar, maar ook niks over pre-orders oid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Game is sinds vrijdag uitMeestal komt zoiets na een week
Ach zolang de server maar goed vol zit vind ik het primaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Siempievk het volgende:
Ik dacht dat ESO best wel populair was, maar als dit topic een maatstaf moet zijn dan maak ik me grote zorgen
Ik speel amper MMO's omdat tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook niks over pre-orders oid.
Ik zoek ook gewoon excuses eigenlijk.Aan de ene kant wil ik de game graag spelen, maar ik heb nog zoveel games liggen waar ik eigenlijk al niet aan toe kom.
First world problems.
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.quote:
Dragons Dogmaquote:Op woensdag 9 april 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.Vroegâh kon ik gewoon een hele maand één game spelen.
Als ik thuis kom maar weer eens Skyrim opstarten.Om maar een beetje ontopic te blijven.
http://www.allkeyshop.com(...)sort=releasedateDescquote:
Dat kan ik nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.Vroegâh kon ik gewoon een hele maand één game spelen.
Als ik thuis kom maar weer eens Skyrim opstarten.Om maar een beetje ontopic te blijven.
thanks. en wat is de game in vergelijk met WoW?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.allkeyshop.com(...)sort=releasedateDesc
Je kan voor ~50 eu de game + 90 dagen gametime hebben
Templar all the wayquote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef Helgen het volgende:
Ik ben van plan om vanmiddag te beginnen met Elder Scrolls. Heeft iemand een tip om als class te kiezen? Een speciale mix van skills die ik zou moeten proberen? In de Beta was ik full healing gegaan, maar toen kon ik na een tijdje niet meer solo spelen, omdat ik de monsters niet meer aankon
Ik ga waarschijnlijk aldmeri spelen, dus als ik alles werkend heb gekregen zal ik wel een bericht sturen of ik in het Fok!guild kan
Witchhunterquote:Op donderdag 10 april 2014 14:53 schreef Helgen het volgende:
Ik denk dat ik voor een soort Daedric hunter ga: mage summoning en dan een bow![]()
Voorlopig is het spel nog wel even aan het downloaden helaas...
Bij mij was het blijkbaar anders. In ieder geval heb ik uiteindelijk toch de order succesvol geannuleerd en op een andere site met Ideal besteld. Een paar euro duurder, maar nu kan ik gelijk spelenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd, heb je je PayPal niet gewoon gekoppeld? Bij mij betaald PayPal gelijk en is de transactie voltooid, maar geld wordt pas paar dagen later van mijn rekening gehaald.
Dat is juist het briljante. Het maakte niet uit. Je moet gewoon doen wat jij leuk vindt. Ik zelf maak bijvoorbeeld een Templar archer. Hier een voorbeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef Helgen het volgende:
Ik ben van plan om vanmiddag te beginnen met Elder Scrolls. Heeft iemand een tip om als class te kiezen? Een speciale mix van skills die ik zou moeten proberen? In de Beta was ik full healing gegaan, maar toen kon ik na een tijdje niet meer solo spelen, omdat ik de monsters niet meer aankon
Ik ga waarschijnlijk aldmeri spelen, dus als ik alles werkend heb gekregen zal ik wel een bericht sturen of ik in het Fok!guild kan
Klopt, maar ik dacht echt heel even dat ik naar fotos keek van locaties die op skyrim leken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wel mooi maar ik vind het iets teveel belicht. Beetje veel bloom effect.
Meh dat had ik weer nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht echt heel even dat ik naar fotos keek van locaties die op skyrim leken.
Ik vind dat zo hilarisch he. Elke 3 a 4 jaar weer dat grote bla bla van de console markt. Ja wij gaan wel op die en die resolutie draaien met zus en zo processor met 2000 cores. En dan kunnen ze battlefield 4 niet eens op 60 fps draaienquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Meh dat had ik weer niet. Moet wel zeggen dat die foto van de grond wel echt heel echt lijkt
Dat is gewoon chill aan de pc versie. Skyrim kan echt godsgruwelijk mooi worden man als je de pc ervoor hebt.
Haha.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hilarisch he. Elke 3 a 4 jaar weer dat grote bla bla van de console markt. Ja wij gaan wel op die en die resolutie draaien met zus en zo processor met 2000 cores. En dan kunnen ze battlefield 4 niet eens op 60 fps draaien(of welk spel dat ook maar was dat ze dat beloofd hadden)
Dat is toch om te jankenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha.
De XBox One kan geeneens 1080p aan en ook geen 60fps. Ken je nagaan. Nee sinds deze generatie consoles ben ik wel klaar met consoles. Het zijn nu in principe ook pc's.
Ok voor 400 euro heb je wel een PS4 waar je jaren mee vooruit kan en niet hoeft te upgraden. En daarbij ga je voor 400 euro geen pc bouwen die de kwaliteit van de PS4 kan laten zien. Maar toch geef mij maar gewoon een goede pc.
Spotgoedkope games, modden, snellere laadtijden en ga zo maar door. Het is alleen jammer dat niet elke game op de pc komt. Zoals games als The Last Of Us, Beyond Two Souls en ga zo maar door.
Tja Xbox One heeft voor mij toch al gefaald met hun communicatie. Heb een toptijd gehad met de Xbox 360, maar de Xbox One. Nou nee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat is toch om te jankenps3 in het begin koste zo'n 700 euro. Had ik daar toen een pc voor gebouwd, dan had ik nu nog een pc die nog steeds de huidige generatie consoles er uit trok
Ach dat doen ze altijd. De PC versie showen en claimen dat het PS4 of Xbox 0 is. Niks nieuws hoor haha stel smiechten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja Xbox One heeft voor mij toch al gefaald met hun communicatie. Heb een toptijd gehad met de Xbox 360, maar de Xbox One. Nou nee.
Daarom kan je beter voor de pc gaan als je echt next gen graphics wil zien
Het is wel een beetje offtopic maar zie dit:
Is van Watchdogs als dat je wat zegt.
E3 2013:
Trailer waarin je ziet dat het gedowngrade is:
Watchdogs Nvidia Trailer:
Dus de 1e en 3e is gewoon de PC versie en de 2e is dan de Xbox One en PS4 versie. Niet heel lelijk hoor, maar je ziet toch dat ze lang niet zo krachtig zijn als dat mensen dachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je paard eten e.d. geven waardoor ie volgens mij steeds beter en beter wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef Jehuty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het character systeem wel echt vet vind, je wordt voor zover ik tot nu toe ervaar echt behoorlijk vrijgelaten in hoe jij wilt spelen. Dat is wel wat anders dan in WoW in ieder geval.
Ohja, wat zijn de voordelen van een paardje eigenlijk? Zo heel veel sneller gaan ze volgens mij niet of wel?
als je in een guild met +50 mensen zit kan je de guild store gebruiken. Daar kan je dingen verkopen. Een soort auction house, alleen voor je guild members helaas. Er zijn veel guilds die zich hier op focussen en je kan bij 5 guilds tegelijk, dus geen probleem als je in meerdere guilds wilt.quote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het klote dat er geen AH is. Heb ik een tijd allemaal Iron lopen hakken. Kan je er niks mee
Het heeft geholpen, hartstikke bedankt! Maakt het spel toch nog net even wat leuker en speelbaarder.quote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef Nezhi het volgende:
Speel je met de launcher aan? Ik heb, als ik de launcher niet afsluit, dat ik haper en het spel steeds 5 seconden vastloopt en dan is het plotseling weg als ik de launcher wegklik
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.quote:
MMOxReviewquote:
Alles voor de console markt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.
Awesome.quote:
Steden in skyrim zijn ook gewoon onwijs klein.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Awesome.
Maar wat zijn die steden klein vergeleken met de echte GoT intro.
En dat wijf.!
Wist ik al, maar dit benadrukt het weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Steden in skyrim zijn ook gewoon onwijs klein.
*groottequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.
Houd je gezicht dicht nerdquote:
Kom fegte dan.quote:
Oblivion is dan ook gewoon leuker dan skyrim.quote:
Je denkt toch niet dat wij ooit zouden veranderen of wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:39 schreef DeeCruise het volgende:
Wow, het niveau van fok is weer uitermate awesome gezien het feit dat jullie beiden een kleurtje hebben nu...
Mainquest is dan ook best baggerquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik wil Oblivion met de graphics/engine en zo van SkyrimIk geef toe dat ik eigenlijk Skyrim speel zonder die mainquest ook maar aan te raken
de side quests en exploratie zijn veel leuker .
Eh, ja? Alleen die hoofden van iedereen al.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Graphics van skyrim, alsof daar verbetering in zit tov oblivion
Ja, het helpt Skyrim alleen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)g_found_billions_of/quote:Some of you may already be aware, but a game breaking bug has hit ESO that allows characters to duplicate stacks of materials in their bank. It is so simple, in fact, that it is possible to do it by pure accident. I will not explain this exploit, but it is the first result of googling "ESO Item Dupe".
Players in full legendary gear, billions of gold (From duping mats and selling them to vendors over and over), and so much more. Money, items, etc is completely worthless.
People are completely panicking that Zenimax will have to drop a nuke, but nobody knows what they can do to fix the problem. The closest I have ever seen to this bad was GW2, but it was stopped way quicker and ArenaNet doesn't mess around and banned everyone involved.
Unfortunately this bug has been well known for over a week now (Actually, since launch!) and it's ramifications are so bad that there may be no way to really recover without something drastic. I believe simply banning people isn't enough.
Dat zeker, alleen de graphics stijl van Skyrim is me veel te eentonig, in vergelijking met Oblivion.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik de link volg en daar lees dan blijkt dat de bug al tig keer gemeld is bij Zenimax, maar ze hebben er niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)g_found_billions_of/
Goed begin.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, ja? Alleen die hoofden van iedereen al.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit niet ziet ben je echt blind.
- eens, saaiquote:Op zondag 20 april 2014 00:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Persoonlijk vind ik ESO erg speelbaar, heb er al veel uren met plezier opzitten. Paar irritante bugs en nogal veel goldspammers, maar erg kleurrijk en gevarieerd landschap en leuke quests.
Ik snap al die "Oblivion > Skyrim" mensen hier niet helemaal. De wereld van Oblivion zag er wat minder saai uit, ok, maar de mainquest was nog veel triester dan in Skyrim. Ik som op:
• Steeds opnieuw dezelfde oblivion gates sluiten
• Het meest episch falende einde van een game ooit: de eindbaas laten verslaan door een NPC
• End-mainquest-game armor die voorbij wordt gestreeft door mid-game armor
• Overmatige levelscaling waardoor "arme" bandieten in glass armor rondhoppen
• NPC dialogen die veel vaker herhalen en nergens op slaan
Skyrim is misschien niet de beste ES game, maar Oblivion de beste noemen is een klap in het gezicht van Morrowind. Imho: Morrowind > Skyrim > Oblivion.
Deze reeks gaat ook enorm langzaam, altijd een slecht tekenquote:Op zondag 20 april 2014 11:33 schreef GlenSpey het volgende:
Is dit spel zijn maandelijkse contributie waard? Heb het idee dat het niet echt goed wordt ontvangen...
quote:Op zondag 20 april 2014 15:48 schreef DeeCruise het volgende:
Nog maar 1 achievement te gaan in Skyrim, en daar moet je gvd level 78+ voor zijn. (legendary dragon). Belachelijk hoe je moet grinden om überhaupt dat level te halen om daar uiteindelijk te staan met je two handed, dual wield, barbarian rogue warlock megamage...
Immersion fail
Dual dagger assassin met pijl en boog naturlich.quote:Op zondag 20 april 2014 16:38 schreef Azorius het volgende:
Tijd voor een nieuwe Skyrim playthrough! Iemand nog ideeën voor een interessant character? Heb alles wat ik met mijn spellsword wilde doen wel gedaan. Bezig met het uitzoeken van de mods die ik ga gebruiken, en ik wil dit keer graag een ENB mod gebruiken i.p.v. Imaginator.
Ik denk dat ik deze ga gebruiken(op de een of andere manier zijn de eerste paar seconden van lage kwaliteit).
Illusion erbij om de enemies te mindfuckenquote:Op zondag 20 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dual dagger assassin met pijl en boog naturlich.Eventueel met wat ondersteunende spells (restoration en alteration bijv), want ik vind potions maar ruk.
Vette mod zeg, die ademwolkjes of wat het ook moet voorstellenquote:Op zondag 20 april 2014 16:38 schreef Azorius het volgende:
Tijd voor een nieuwe Skyrim playthrough! Iemand nog ideeën voor een interessant character? Heb alles wat ik met mijn spellsword wilde doen wel gedaan. Bezig met het uitzoeken van de mods die ik ga gebruiken, en ik wil dit keer graag een ENB mod gebruiken i.p.v. Imaginator.
Ik denk dat ik deze ga gebruiken(op de een of andere manier zijn de eerste paar seconden van lage kwaliteit).
Mwa, destruction gebruikte ik nooit omdat andere dingen leuker/krachtiger waren.quote:Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon destruction, jwz.Één schot van je meest krachtige spel en je vijand is dood.
Weet je hoe moeilijk het is om een draak te raken met een zwaard als hij aan het vliegen is?quote:Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, destruction gebruikte ik nooit omdat andere dingen leuker/krachtiger waren.
Al is double lightning strike of hoe je die shit wil noemen wel erg tof
Pijl en boog pakken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om een draak te raken met een zwaard als hij aan het vliegen is?
even de mainquest halen en je kuntquote:Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om een draak te raken met een zwaard als hij aan het vliegen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
even de mainquest halen en je kuntDe mainquest doen in een TES game.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Totdat je level 30 bent en geen schade meer doet en je ze alleen kunt doden door ze te stunlocken met dual wield magic.quote:Op zondag 20 april 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
Gewoon destruction, jwz.Één schot van je meest krachtige spel en je vijand is dood.
Wut? Welk spel heb jij gespeeld? Ik heb het over Skyrim hè.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Totdat je level 30 bent en geen schade meer doet en je ze alleen kunt doden door ze te stunlocken met dual wield magic.
Destruction is slecht man, alleen op lagere levels is het goed.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wut? Welk spel heb jij gespeeld? Ik heb het over Skyrim hè.
Magic is sowieso slecht in Skyrim, daarom mods. Als je dan niet oppast maakt een mage NPC je dood voordat je in de buurt kan komen, zoals het hoort.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Destruction is slecht man, alleen op lagere levels is het goed.
Gewoon sneak naar level 100 trainen, niemand heeft je meer door. #yoloquote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef Typisch het volgende:
Gewoon stealthy pijlen schieten tot ze dood zijn.
Breton anti-mage gaan. Hushhhhquote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Magic is sowieso slecht in Skyrim, daarom mods. Als je dan niet oppast maakt een mage NPC je dood voordat je in de buurt kan komen, zoals het hoort.
Ja, ik speelde dus als een Breton, werd keihard in gemaakt door drie mages.quote:
Precies, dan gewoon 15xdamage met je one handed wapens. Ik heb perongelijk een mod aan staan waar mijn character allemaal gekke assassins creed achte moves doet als ik iemand van achter in één keer dood. Maar weet niet welke het is.quote:Op zondag 20 april 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon sneak naar level 100 trainen, niemand heeft je meer door. #yolo
Breton.quote:
Vooral leuk om als blackguard (de tegenhanger van de paladin) in full heavy armor rond te kunnen sneaken met 2h sword in je klauwen en silent casting te kunnen gebruiken. Niemand snapt ene shit meerquote:Op zondag 20 april 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon sneak naar level 100 trainen, niemand heeft je meer door. #yolo
Blackguard klinkt als iets uit Dragon Age.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooral leuk om als blackguard (de tegenhanger van de paladin) in full heavy armor rond te kunnen sneaken met 2h sword in je klauwen en silent casting te kunnen gebruiken. Niemand snapt ene shit meer
Ik had een hekel aan een bepaalde grot met 3 of 4 mages erin. Man wat ging ik daar vaak doodquote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik speelde dus als een Breton, werd keihard in gemaakt door drie mages.
D&Dquote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blackguard klinkt als iets uit Dragon Age.
Dat moeten we vieren. Wanneer heb jij tijd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Breton.
wij zijn nu dubbel collega's
dat is echt fantastisch
Altijd, ik ben moderator op FOK! wat denk jij dan?quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat moeten we vieren. Wanneer heb jij tijd?
Wat zijn die 'dooie' vechters in de deeproads dan ook al weer?quote:
Eventjes off-topic huilenquote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blackguard klinkt als iets uit Dragon Age.
Moet me inhouden om niet verder off-topic te gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eventjes off-topic huilen
Dragon Age 2.![]()
BioWare is wel weer bezig met een Star Wars game.
Eens. Vooral na Origin was het echt gewoon een klap in het gezicht eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eventjes off-topic huilen
Dragon Age 2.![]()
Laatste keer dat ze dat probeerde was het toch niet goed gegaan? Zoiets heb ik een paar keer gelezen.quote:BioWare is wel weer bezig met een Star Wars game.
Een neuk geven.quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet me inhouden om niet verder off-topic te gaan.
Is niet mijn forum. #yoloquote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet me inhouden om niet verder off-topic te gaan.
Ik hoop het. DA2 ook niet langer dan 5 uur gespeeld ofzo.quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Vooral na Origin was het echt gewoon een klap in het gezicht eigenlijk.Gelukkig wordt Inquisition waarschijnlijk wel een stuk beter.
In welk opzicht? EA heeft gewoon de rechten weer, dus dat zit wel goed. Al verwacht ik die game van hun pas rond de derde Star Wars film van Disney eigenlijk. Gezien EA 3 studios een Star Wars game heeft gegeven en dit mij het grootste project lijkt.quote:[..]
Laatste keer dat ze dat probeerde was het toch niet goed gegaan? Zoiets heb ik een paar keer gelezen.
Ik heb het uitgespeeld.quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet mijn forum. #yolo
[..]
Ik hoop het. DA2 ook niet langer dan 5 uur gespeeld ofzo.
Idk, gewoon wat dingen gelezen over KoToR en zo. Ik speel geen Star Wars games.quote:[..]
In welk opzicht? EA heeft gewoon de rechten weer, dus dat zit wel goed. Al verwacht ik die game van hun pas rond de derde Star Wars film van Disney eigenlijk. Gezien EA 3 studios een Star Wars game heeft gegeven en dit mij het grootste project lijkt.
Einde glazen bol besprekingen.
Ah, ja ze waren ooit bezig met KoToR 3 maar ze verloren de rechten volgens mij oid. Toen dachten ze van nou dan gaan we zelf wel een sci-fi universum bouwen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het uitgespeeld.Ik had gewoon echt serieus geen ene flikker beter te doen, echt niks.
_!
[..]
Idk, gewoon wat dingen gelezen over KoToR en zo. Ik speel geen Star Wars games.
Mass Effect.quote:Op maandag 21 april 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ja ze waren ooit bezig met KoToR 3 maar ze verloren de rechten volgens mij oid. Toen dachten ze van nou dan gaan we zelf wel een sci-fi universum bouwen.
Mass Effect.![]()
![]()
Deze E3 denkhoop ik wel.quote:Op maandag 21 april 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mass Effect.Jammer dat er nog niks bekend is over het nieuwe deel.
Deep Roads? Heb je het over DA:O of DA2? DA:O heb ik al heul lang niet meer gespeeld en de dinges van DA2 (niet beta, maar dat andere woord, kan er even niet op komenquote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zijn die 'dooie' vechters in de deeproads dan ook al weer?
Ik wilde inderdaad wel iets Assassin-achtigs gaan doen. Of misschien toch een 'scout' (light armour met block/one-handed. Dual dagger is best leuk, maar ik vind het zo overpoweredquote:Op zondag 20 april 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dual dagger assassin met pijl en boog naturlich.Eventueel met wat ondersteunende spells (restoration en alteration bijv), want ik vind potions maar ruk.
Ik zal als ik alle mods heb geïnstalleerd wel een beter filmpje uploadenquote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vette mod zeg, die ademwolkjes of wat het ook moet voorstellen
Wet and Coldquote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vette mod zeg, die ademwolkjes of wat het ook moet voorstellen
Wat voor mods zoek jequote:Op maandag 21 april 2014 16:21 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat ik ook maar weer eens Skyrim ga spelen. Zijn er nog must-have mods uitgekomen in het afgelopen half jaar?
Maakt niet uit, gewoon alles wat in het afgelopen half jaar is uitgekomen en tof is.quote:Op maandag 21 april 2014 16:36 schreef Azorius het volgende:
[..]
Wat voor mods zoek je? Gameplay, environment?
Gebruik zelf veel mods die al een tijdje uit zijn, maar hier zijn een paar nieuwere mods.quote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon alles wat in het afgelopen half jaar is uitgekomen en tof is.
Mwah dat is wel eens chill op een ziek dagje.quote:Op maandag 21 april 2014 14:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wet and Cold![]()
Speel je nog steeds Skyrim op je Xbox 360Of ben je weer van plan om die op de PC te spelen?
Ik heb ook geen echte echte game pc hoor, maar dit soort spellen wil ik gewoon op de pc spelen. Gewoon lekker modden en zo zwaar zijn deze spellen ook weer niet. Wel als je een boel grafische mods installeert, maar anders kan je echt wel goed uit de voeten met een mid range pc.quote:Op maandag 21 april 2014 17:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah dat is wel eens chill op een ziek dagje.
Maar ik heb weer een pc inderdaad, geen NASA beest maar toch een pc![]()
Eigenlijk ben ik wel een beetje verslaafd aan TF2 en Hearthstone atm
Moet die ook nog eens gaan proberen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Gebruik zelf veel mods die al een tijdje uit zijn, maar hier zijn een paar nieuwere mods.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/51473/ iNeed, zelfde idee als Realistic Needs and Diseases, maar dan iets simpeler.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49784/ Equipping Overhaul. Heb veel mods geprobeerd die soortgelijke dingen deden, maar dit is de enige waarmee ik nooit problemen heb gehad.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/43773/ Audio Overhaul for Skyrim. Pareltje.
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/40491/ Moet ik nog proberen, maar ziet er veelbelovend uit. Ook compatible met andere veelgebruikte mods.
Dat lukt ook nog wel op 1920x1200 lijkt me. Elder Scrolls zijn nou niet bepaald games die boven de 60fps moeten lopen hequote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou kan toch met mijn pc bijvoorbeeld Realvision ENB voluit draaien met texture packs op een resolutie van 1680-1050.
Is wel het mooiste.quote:Op maandag 21 april 2014 18:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lukt ook nog wel op 1920x1200 lijkt me. Elder Scrolls zijn nou niet bepaald games die boven de 60fps moeten lopen he
Gopher volg ik ook ja en d.m.v. zijn vids heb ik ook de basics van het modden geleerdquote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Ook door een Youtuber (GopherVids) kom ik erachter welke mod een pareltje is.
Ja van hem heb ik het idd ook geleerd. Echte de enige die het perfect uitlegt en het voordoet.quote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef Azorius het volgende:
[..]
Gopher volg ik ook ja en d.m.v. zijn vids heb ik ook de basics van het modden geleerd.
https://www.youtube.com/user/Brodual
Dit kanaal kijk ik ook wel regelmatig op.
Je moet ook wel behoorlijk modden (of een shabby gpu hebben) om onder de 60 te komen volgens mij. Skyrim is nou niet bepaald een zware game om te draaien.quote:Op maandag 21 april 2014 18:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lukt ook nog wel op 1920x1200 lijkt me. Elder Scrolls zijn nou niet bepaald games die boven de 60fps moeten lopen he
Je hebt alle classes, enige wat ontbreekt in de normale versie is Imperial als ras die je kunt spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:22 schreef GlenSpey het volgende:
Ik ga deze game denk ik toch halen, ondanks de matige ontvangst.
Hoorde alleen dat je niet alle classes ofzo gelijk unlocked hebtKlopt dit? Wil namelijk wel gewoon de volledige experience voor dat geld... vooral ook omdat ik het waarschijnlijk toch geen maanden zal spelen...
Oh, en waarom is dat? Zijn de Imperials een sterker ras in deze game dan in voorgaande delen of mis je er niks aan??quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt alle classes, enige wat ontbreekt in de normale is Imperial als ras die je kunt spelen.
Je mist er vrij weinig aan, al schijnen ze inderdaad een heel klein voordeel te hebben tegenover andere rassen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:25 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en waarom is dat? Zijn de Imperials een sterker ras in deze game dan in voorgaande delen of mis je er niks aan??
En wordt er pas geld na die inbegrepen 30 dagen afgeschreven als ik een 'subscription' opzet of betaal ik dan gelijk voor een maand extra? (Met andere woorden kan ik de subscription gelijk stoppen als het spel me niet langer dan een maand weet te boeien)?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
PayPal kan ook.
En die Imperial edition geef ik geen ruk om. Het ras is niet echt bijzonder en een paard kan je na een tijdje zelf kopen.
Er gaat meteen geld af, maar dat is alleen ter controle. Ze storten het later gewoon terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En wordt er pas geld na die inbegrepen 30 dagen afgeschreven als ik een 'subscription' opzet of betaal ik dan gelijk voor een maand extra? (Met andere woorden kan ik de subscription gelijk stoppen als het spel me niet langer dan een maand weet te boeien)?
Download inmiddels aangezwengeld. Wordt zo te zien pas laat op de avond dat ik spelen kanquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er gaat meteen geld af, maar dat is alleen ter controle. Ze storten het later gewoon terug.
Heuh, we hebben er een nieuw slachtoffer bij!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Download inmiddels aangezwengeld. Wordt zo te zien pas laat op de avond dat ik spelen kan
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heuh, we hebben er een nieuw slachtoffer bij!
De spells cast je gewoon apart van je boog, maar er zijn bijvoorbeeld ook spells waarmee je je weapendamage kan verhogen. En spells drainen mana, maar je kan bijvoorbeeld nog wel wat bowskills meenemen voor als je mana op is, die drainen namelijk je stamina.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]tis wel een tof spel van wat ik er tot nog toe van gezien heb.
Zit me alleen af te vragen hoe skills precies samenwerken met je weapon. Ik heb nu een Breton sorcerer die ik graag als archer wil gaan bouwen. Alleen hoe werken die dingen nou samen? Vuur ik de skills vanuit mijn boog, of blijf je gewoon een mage die alles vanuit de handen vuurt maar toevallig ook een boog bij zich draagt (in welk geval een weapon überhaupt weinig nut heeft) ?
Europe. Maar de server van Europe zit op dit moment nog in Amerika dus het maakt nog niet heel veel uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:41 schreef dahippieunicorn het volgende:
Spelen jullie op Europe of North America? Destijds werd mij aanbevolen door het spel () om gewoon North America te kiezen, dus dat heb ik toen ook gedaan.
Ah oke, maar voor eigenlijk alle classes geldt dus dat je vooral met spells aan t werk bent en niet zozeer met je weapon?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De spells cast je gewoon apart van je boog, maar er zijn bijvoorbeeld ook spells waarmee je je weapendamage kan verhogen. En spells drainen mana, maar je kan bijvoorbeeld nog wel wat bowskills meenemen voor als je mana op is, die drainen namelijk je stamina.
Is ook wel het mooie van dit spel, je kan zelf gewoon een beetje kloten met builds en zien wat leuk is en werkt.
Dat mag je zelf beslissen. Je kan ook vol investeren in stamina en alleen je weapon skills gebruiken.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah oke, maar voor eigenlijk alle classes geldt dus dat je vooral met spells aan t werk bent en niet zozeer met je weapon?
Oke topquote:Op donderdag 24 april 2014 15:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat mag je zelf beslissen. Je kan ook vol investeren in stamina en alleen je weapon skills gebruiken.
Daggerfall heb ik nog niet gespeeld maar bij Aldmeri en Ebonheart krijg je als eerste quest de optie om naar zo'n eiland te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke top
Hoe zit het trouwens met de starting zones? Want ik start met alle races van dezelfde alliantie in dezelfde omgeving (stedelijke omgevingen of een boot), maar ik heb begrepen dat er ook zoiets als starteilanden zijn? Op youtube heb ik inderdaad meerdere verschillende startomgevingen gezien, inclusief een Skyrim achtige omgeving en een soort jungle. Hoe kom ik daar?
Waren er voor fallout 3 niet bepaalde (makkelijke?) fixes om het alsnog goed te laten werken, mits je niet teveel mods in de mix gooide? Lijkt me dat zoiets ook mogelijk moet zijn voor windows 8.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Loopt Skyrim eigenlijk goed met Windows 8?
Ik wil toch wel gaan upgraden, maar wil even weten of er dan geen problemen zijn.
Van Fallout 3 zou ik helaas afscheid moeten nemen, want die krijg je volgens mij niet meer werkend op Windows 8. Met Windows 7 is het vaak al een gedoe met al die crashes.
Draai em hier op 8.1. x64 (update 1) zonder problemen, met een fuckton aan mods. Heb wel echt de Ugrids terug naar standaard moeten zetten omdat de crashes niet te overzien waren, maar dat was met Windows 7 sp1 al. Oftewel: geen probleem in Windows 8, hangt vooral van je hardware af i.c.m. de hoeveelheid mods die je er op gooit. Vosss (of Geralt tegenwoordig) kan je er alles over vertellenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Loopt Skyrim eigenlijk goed met Windows 8?
Ik wil toch wel gaan upgraden, maar wil even weten of er dan geen problemen zijn.
Van Fallout 3 zou ik helaas afscheid moeten nemen, want die krijg je volgens mij niet meer werkend op Windows 8. Met Windows 7 is het vaak al een gedoe met al die crashes.
Alweer? Why? Hier loopt ie uber stabiel sinds ik de Ugrids terug naar stock gegooid heb.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:07 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb een compleet schone install van Skyrim erop zitten.
Dat was nog wel ff werk met de zooi mods die ik erbij had zeg
Draait wel prima moet ik zeggen
Ik wil die uGrids per se niet op vanilla hebben. Je hebt zulke vergezichten in Skyrim, dan wil ik daar ook nog wel detail in zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Alweer? Why? Hier loopt ie uber stabiel sinds ik de Ugrids terug naar stock gegooid heb.
SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:17 schreef Geralt het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de laadtijden tamelijk lang zijn. Ik heb nog altijd geen SSD anders gooide ik hem daar wel op. Veel langer dan in 2011 in elk geval. Zal vast aan mn OS liggen dan denk ik, want de laatste OS install stamt van de datum dat ik Skyrim voor het eerst speelde: 10 november 2011. Via VPN op het moment dat het in Nieuw Zeeland of Australie ik weet niet meer waar het het eerst 00:01 11 november was ter wereld, maar via zo een VPN daar dus.
Misschien maar weer eens tijd voor een fresh OS install ook. En een SSD.
Inderdaad, dan wil je alleen maar meer, meer, meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!
Ik moet eerst ff een nieuwe accuboormachine halen (een goeie en geen prul van een paar tientjes) en een nieuwe koelkast. Een grote. Dan ben ik tig euro's verder. Ik denk dat ik ergens in de zomer een SSD ga halen. Of 2. 1 voor mn OS en 1 voor mn gamesquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!
Morrowind natuurlijk, al speel ik eigenlijk alleen nog maar FM13 en Euro Truck Simulator 2quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morrowind natuurlijk, al speel ik eigenlijk alleen nog maar FM13 en Euro Truck Simulator 2
quote:
Football Manager 13quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef Geralt het volgende:
FM13? Die zijn toch pas bij deel 4 of iets?
Helaas niet op de PC. Ik had jouw probleem overigens ook, indien je het je niet meer kunt herinneren. Het is niet zo dat ik de Ugrids op stock WIL hebben, maar het was de enige oplossing om de random CTD's te beperken. Sindsdien geen enkele crash meer gehad, en an sich valt het wel mee met de vergezichten. Ik heb liever een fuckton aan mods erop staan dan de Ugrids op 9 en een instabiele game.quote:
Op RPG vlak, ik weet niet wat je al gespeeld hebt. Maar van de afgelopen jaren:quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme
Ik had hem stabiel. En toen 1 voor 1 mods erbij en testen en mods erbij en testen etc.
En dat was stabiel. Was dus. Ineens niet meer. En het ligt niet aan de laatste 20 mods ofzo.
Ik ben er wel weer klaar mee. Ik wacht wel op TES 6 of Enderal als die eerder is.![]()
![]()
Weet iemand nog toffe games?
Naar mijn weten is Dragons Dogma Dark Arisen alleen uitgebracht op de PS3 en Xbox360.quote:Op maandag 28 april 2014 16:44 schreef Geralt het volgende:
ME en TW beiden gespeeld. Dark Souls 2 gestart, maar dat is nog steeds een crappy kloteport die er niet uit ziet![]()
Dark Arisen ken ik niet en die schijnt er niet te zijn voor de pc toch?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil die uGrids per se niet op vanilla hebben. Je hebt zulke vergezichten in Skyrim, dan wil ik daar ook nog wel detail in zien.
Overigens heb ik na een avondje lukraak mods installen om de haverklap een CTD nu
Die klojo's bij Bethesda kunnen ook gewoon geen stabiele games maken he!!!
Nu maar eens een voor een alles weer uitzetten en testen welke mod het probleem veroorzaakt.
Overigens gebruik ik de Nexus Mod Manager. Geen idee of er betere programma's zijn; dit werkt wel makkelijk qua downloaden en direct installeren enzo. Ik weet trouwens ook niet of en hoe en wat ik in welke volgorde moet zetten, want ik lees (zoals elke echte man betaamt) uiteraard geen handleidingen
Blijf het vaag vinden dat die bij jou dan niet stabiel isquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme
Ik had hem stabiel. En toen 1 voor 1 mods erbij en testen en mods erbij en testen etc.
En dat was stabiel. Was dus. Ineens niet meer. En het ligt niet aan de laatste 20 mods ofzo.
Ik ben er wel weer klaar mee. Ik wacht wel op TES 6 of Enderal als die eerder is.![]()
![]()
Weet iemand nog toffe games?
BOSS, zelf aankloten, afkijken wat andere modders doen en bij sommige grote mods staan er lijstjes van (een deel van) een loadorder.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef Geralt het volgende:
En hoe bepaal ik exact de juiste loadorder?
Nexus mod managerquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
.
Overigens gebruik ik de Nexus Mod Manager
Probeer divinity original sin, gisteren mee begonnen, nu al hooked!quote:Op maandag 28 april 2014 16:44 schreef Geralt het volgende:
ME en TW beiden gespeeld. Dark Souls 2 gestart, maar dat is nog steeds een crappy kloteport die er niet uit ziet![]()
Dark Arisen ken ik niet en die schijnt er niet te zijn voor de pc toch?
Wacht een tijd dan is het free to playquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Kadooosh het volgende:
Ben net begonnen aan Skyrim en nu zie ik dat ze ook een mmorpg hebben.
Zonder maandelijks abonnement?
Kan hem hier al kopen voor ¤21...
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
Heel verleidelijk maar wil eigenlijk Skyrim eerst uitspelenstrugles
Oh wacht $15 per maand
Mja ik speel wel eerst skyrim uit en zie dan welquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wacht een tijd dan is het free to play
Nope.. nog 'slechts' 38 GB... andere spellen zijn de pictogrammen van veranderd op het buroblad, maar zijn niet meer startbaar, moet ze herinstalleren...quote:Op maandag 19 mei 2014 02:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is je schijf nog wel ongeveer net zo vol als daarvoor? Zo ja: grote kans dat een of ander kutvirus alle mappen op verborgen heeft gezet
Skyrim uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
* Rezania installeert Skyrim weer.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
* Rezania installeert Skyrim weer.
Alleen tijdens die questquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit
[ afbeelding ]
"Draw me as one of your French girls"
Dat is in dat Labyrinth, voor die quest van de Mages Guild.
Toen ik bij dit punt kwam was alles nog normaal, maar vanaf dit punt ziet elke Draught er zo uit
Gamerpoopquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit
"Draw me as one of your French girls"
Nice, ik kende ze maar tot nr. 6quote:
Jah, komt vanwege zijn contract met machinima.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nice, ik kende ze maar tot nr. 6. Volgens mij zijn ze daarna een tijdje gestopt met de Skyrim episodes.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Shut the fuck up Nazeem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg wat is deze kerel irritant.
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm Skyrim loopt niet lekker meer bij mij
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:22 schreef wuuht het volgende:
Ik ga ook weer beginnen, maar nu met mods het lijkt me wel ingewikkeld het installeren enzo
Ben bang dat mn pc toe is aan een upgrade.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?
[..]
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.
Wat gebruik jij voor programma's? en heb je tes5edit en wrye bash nodig?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?
[..]
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.
Het is al een tijdje geleden dat ik Skyrim gespeeld heb.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:23 schreef wuuht het volgende:
Wat gebruik jij voor programma's? en heb je tes5edit en wrye bash nodig?
Ik ga binnenkort ook weer eens beginnen. Lange tijd geleden dat ik Skyrim heb gespeeld, maar er zijn in de tussen een heleboel mods bijgekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
Zo, vakantie, tijd om Skyrim weer eens goed te gaan modden.
De basis: http://www.reddit.com/r/s(...)ave_mods_for_skyrim/
En daarna lekker klooien.
quote:
Ik heb die pas op Steam gekocht en moet ook de tijd vinden om die goed en rustig te spelenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
Nog steeds moet ik nog een keer verder gaan met Skyrim, en alsof ik nog geen tijd genoeg te kort kom, heb ik vorige week ook nog Oblivion Goty Edition op de kop getikt.
Daarom ja. Heb ondertussen wel alles van het vanille spel gezien, maar er zijn nog genoeg mods.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer eens beginnen. Lange tijd geleden dat ik Skyrim heb gespeeld, maar er zijn in de tussen een heleboel mods bijgekomen
Ja helaas heeft Nexus en NMM het vaak nog steeds lastigquote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
Start ik vijf downloads via de NNM, krijg ik vier errors terug.
Ik volg die lijst gewoon die ik eerder had gepost, blijkbaar is alles compatible met elkaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja helaas heeft Nexus en NMM het vaak nog steeds lastig![]()
Wel rustig doen he. Niet meteen 10 mods in 1 keer installen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:06 schreef Rezania het volgende:
Beetje apart probleem had ik net. Ik had eerst zo veel graphic mods gedownload dat ik framerate drops ondervond. Dus ik zo ENBoost downloaden als oplossing, werkte perfect, alleen dat het water ging flikkeren als ik onderwater zwom. Ik ga dus Googlen hoe ik dat kan oplossen, lees ik ergens dat het aan een te hoge fps kan liggen. Nou, even snel via fraps gecontroleerd op hoeveel fps Skyrim nu draait, kwam er een waarde van 110 uit als ik onderwater zwom. Nu moet ik dus voorkomen dat de fps hoger dan 60 wordt.Wat een luxeprobleem.
Dat is echt al 2 jaar zo ofzo. Op de een of andere manier blijft het zo kut lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:45 schreef hans1988 het volgende:
Eeeeeen de Nexus is weer down
Net nu ik lekker bezig was allerlei mooie mods te downloaden
Sofia wil ik ook eens proberen. Die moet ook wel leuk zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
Kennen jullie Inigo al? Zeker een aanrader.Alleen een beetje overpowered in het begin met zijn ebony wapens.
Wat ook tof is dat hij ook gewoon wordt beïnvloed door Wet & Cold, leuk stukje immersion.
ENB toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, dit ziet er goed uit.
Ja ja, sowieso. Maar deze ziet er toevallig heel goed uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Sofia wil ik ook eens proberen. Die moet ook wel leuk zijn.
[..]
ENB toevallig?
Oh, dat is misschien wel een handige mod ja. Even installeren.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:40 schreef Rezania het volgende:
Hunting in Skyrim - A Hunting Guild
Deze mod.Heb je eindelijk wat aan al die kutwolven die je steeds aanvallen.
Alleen een beetje jammer dat er geen nog geen voice-acting in zit.
euh ja, hoezo?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef Skillstorm het volgende:
Jullie runnen trouwens wel Skyrim op ultra met mods he? Zou zonde zin van niet.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vroeg of de Throat of the World het hoogste punt ter wereld is, zie die mogelijke antwoorden dan.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:16 schreef The_Substitute het volgende:
Geeft een nieuwe betekenis aan de 'sweet-spot' vinden.
ik toevallig sinds zondag mee bezig, want had in het forum over een site gelezen waar ze spellen voor een appel en een ei verkopenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wordt The Elder Scrolls Online eigenlijk nog veel gespeeld tegenwoordig of lijkt dat voortijdig een stille dood te sterven?
Yesh hier!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wordt The Elder Scrolls Online eigenlijk nog veel gespeeld tegenwoordig of lijkt dat voortijdig een stille dood te sterven?
Skyrim opstarten, data files selecteren, benodigde files aanvinken, op ok drukken, spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb de high-res pack van Steam gedownload, maar hoe moet ik hem installeren? Ik zie hem in Steam wel staan, install staat ook aangevinkt, maar verder niets.
Dat is dus juist het probleem, hij staat er niet bij....quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Skyrim opstarten, data files selecteren, benodigde files aanvinken, op ok drukken, spelen.
Kun je screenshot plaatsen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is dus juist het probleem, hij staat er niet bij....
DLC staat links ook niet. Ik denk dat je een ticket zal moeten aanmaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:35 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links staat hij wel, maar rechts niet
Ja, dan moet ik me eerst aanmelden op de Nexus-site. Probeerde overigens nog een andere onofficiele mod te installeren, eindelijk de goede map gevonden:quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Probeer het anders eens met een mod manager
Er zijn meer managers dan die bagger van nexus mod managerquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:33 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik me eerst aanmelden op de Nexus-site. Probeerde overigens nog een andere onofficiele mod te installeren, eindelijk de goede map gevonden:
pakt ie hem niet
Wat is er slecht aan dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er zijn meer managers dan die bagger van nexus mod manager
zoals?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Er zijn meer managers dan die bagger van nexus mod manager
Smithing is juist zeer makkelijk naar 100 te krijgen, gewoon veel iron daggers maken. Zelf maak ik altijd mijn eigen armor, dus geen idee waar je goede armor zou kunnen vinden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:47 schreef Ypmaha het volgende:
Trouwens, ben net voor de zoveelste keer overnieuw begonnen, en ben nu op zoek naar armor, of goeie wapens. Het liefst zou ik mijn smithing naar 100 willen trainen, maar dat is zonder cheats gewoon niet te doen?
Iemand goed idee om als laag lvl goeie armor te halen?
maar waar haal je die bergen iron en leather straps vandaan? Juist, van cheatsquote:Op woensdag 30 juli 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Smithing is juist zeer makkelijk naar 100 te krijgen, gewoon veel iron daggers maken. Zelf maak ik altijd mijn eigen armor, dus geen idee waar je goede armor zou kunnen vinden.
Nee joh. Jagen, mijnen, kopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
maar waar haal je die bergen iron en leather straps vandaan? Juist, van cheats
speel dan geen spelletjes, daar draait het allemaal om.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
maar waar haal je die bergen iron en leather straps vandaan?
SPOILER: What do you call a Bosmer who joins the Bard's College?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: What do you call a Bosmer who joins the Bard's College?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
SPOILER: What do you call a Bosmer who joins the Bard's College?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef Ypmaha het volgende:
trouwens, ik heb nu een enchanted blade (die heeft zo'n lichtblauw balkje die leegloopt als je er mee slaat). Wat betekent dat balkje nou eigenlijk? Dat hij zijn enchantment verliest als het balkje leeg is? Moet je hem dan elke keer weer met een soulgem vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |