Skyrim uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
* Rezania installeert Skyrim weer.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
* Rezania installeert Skyrim weer.
Alleen tijdens die questquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit
[ afbeelding ]
"Draw me as one of your French girls"
Dat is in dat Labyrinth, voor die quest van de Mages Guild.
Toen ik bij dit punt kwam was alles nog normaal, maar vanaf dit punt ziet elke Draught er zo uit
Gamerpoopquote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:02 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dit
"Draw me as one of your French girls"
Nice, ik kende ze maar tot nr. 6quote:
Jah, komt vanwege zijn contract met machinima.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:03 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nice, ik kende ze maar tot nr. 6. Volgens mij zijn ze daarna een tijdje gestopt met de Skyrim episodes.
quote:Op zondag 22 juni 2014 14:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Shut the fuck up Nazeem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg wat is deze kerel irritant.
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmm Skyrim loopt niet lekker meer bij mij
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:22 schreef wuuht het volgende:
Ik ga ook weer beginnen, maar nu met mods het lijkt me wel ingewikkeld het installeren enzo
Ben bang dat mn pc toe is aan een upgrade.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?
[..]
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.
Wat gebruik jij voor programma's? en heb je tes5edit en wrye bash nodig?quote:Op zondag 22 juni 2014 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Andere hardware, door vele mods, of sinds je één (of alle) dlc geïnstalleerd hebt?
[..]
Nope, gewoon de beschrijvingen goed lezen.
Het is al een tijdje geleden dat ik Skyrim gespeeld heb.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:23 schreef wuuht het volgende:
Wat gebruik jij voor programma's? en heb je tes5edit en wrye bash nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |