abonnement Unibet Coolblue
pi_139221290
Zo ik heb een compleet schone install van Skyrim erop zitten.
Dat was nog wel ff werk met de zooi mods die ik erbij had zeg :D

Draait wel prima moet ik zeggen :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139226356
Loopt Skyrim eigenlijk goed met Windows 8?

Ik wil toch wel gaan upgraden, maar wil even weten of er dan geen problemen zijn.

Van Fallout 3 zou ik helaas afscheid moeten nemen, want die krijg je volgens mij niet meer werkend op Windows 8. Met Windows 7 is het vaak al een gedoe met al die crashes.
pi_139252366
Hm, moet eerlijk bekennen dat ik het toch niet zo lekker vindt spelen allemaal in ESO.
Vindt het jammer dat je altijd een soort hybride aan het spelen bent door je class keuze i.c.m. je weapon. Als ik een 2handed warrior wil spelen dan zit ik ook weer vast aan allerlei class spells en dingetjes, die dus niet samenwerken met je weapon maar apart worden gecast. Alsof je continu met een soort battlemage rondloopt. Voelt helaas bij alle classes een beetje zo... Spel roept ook niet hetzelfde awesome-gevoel op als Skyrim...
pi_139252459
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Loopt Skyrim eigenlijk goed met Windows 8?

Ik wil toch wel gaan upgraden, maar wil even weten of er dan geen problemen zijn.

Van Fallout 3 zou ik helaas afscheid moeten nemen, want die krijg je volgens mij niet meer werkend op Windows 8. Met Windows 7 is het vaak al een gedoe met al die crashes.
Waren er voor fallout 3 niet bepaalde (makkelijke?) fixes om het alsnog goed te laten werken, mits je niet teveel mods in de mix gooide? Lijkt me dat zoiets ook mogelijk moet zijn voor windows 8.
Conscience do cost.
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:57:04 #180
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_139254979
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Loopt Skyrim eigenlijk goed met Windows 8?

Ik wil toch wel gaan upgraden, maar wil even weten of er dan geen problemen zijn.

Van Fallout 3 zou ik helaas afscheid moeten nemen, want die krijg je volgens mij niet meer werkend op Windows 8. Met Windows 7 is het vaak al een gedoe met al die crashes.
Draai em hier op 8.1. x64 (update 1) zonder problemen, met een fuckton aan mods. Heb wel echt de Ugrids terug naar standaard moeten zetten omdat de crashes niet te overzien waren, maar dat was met Windows 7 sp1 al. Oftewel: geen probleem in Windows 8, hangt vooral van je hardware af i.c.m. de hoeveelheid mods die je er op gooit. Vosss (of Geralt tegenwoordig) kan je er alles over vertellen ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:57:58 #181
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_139255001
quote:
7s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:07 schreef Geralt het volgende:
Zo ik heb een compleet schone install van Skyrim erop zitten.
Dat was nog wel ff werk met de zooi mods die ik erbij had zeg :D

Draait wel prima moet ik zeggen :Y
Alweer? Why? Hier loopt ie uber stabiel sinds ik de Ugrids terug naar stock gegooid heb.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_139255436
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Alweer? Why? Hier loopt ie uber stabiel sinds ik de Ugrids terug naar stock gegooid heb.
Ik wil die uGrids per se niet op vanilla hebben. Je hebt zulke vergezichten in Skyrim, dan wil ik daar ook nog wel detail in zien.

Overigens heb ik na een avondje lukraak mods installen om de haverklap een CTD nu :')

Die klojo's bij Bethesda kunnen ook gewoon geen stabiele games maken he _O- !!!

Nu maar eens een voor een alles weer uitzetten en testen welke mod het probleem veroorzaakt.

Overigens gebruik ik de Nexus Mod Manager. Geen idee of er betere programma's zijn; dit werkt wel makkelijk qua downloaden en direct installeren enzo. Ik weet trouwens ook niet of en hoe en wat ik in welke volgorde moet zetten, want ik lees (zoals elke echte man betaamt :+ ) uiteraard geen handleidingen :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139255475
Valt me trouwens wel op dat de laadtijden tamelijk lang zijn. Ik heb nog altijd geen SSD anders gooide ik hem daar wel op. Veel langer dan in 2011 in elk geval. Zal vast aan mn OS liggen dan denk ik, want de laatste OS install stamt van de datum dat ik Skyrim voor het eerst speelde: 10 november 2011. Via VPN op het moment dat het in Nieuw Zeeland of Australie ik weet niet meer waar het het eerst 00:01 11 november was ter wereld, maar via zo een VPN daar dus.

Misschien maar weer eens tijd voor een fresh OS install ook. En een SSD. :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139255572
SSD's _O_
Skyrim op een SSD _O_
Geen SSD hebben :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 25 april 2014 @ 17:33:33 #185
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_139255835
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:17 schreef Geralt het volgende:
Valt me trouwens wel op dat de laadtijden tamelijk lang zijn. Ik heb nog altijd geen SSD anders gooide ik hem daar wel op. Veel langer dan in 2011 in elk geval. Zal vast aan mn OS liggen dan denk ik, want de laatste OS install stamt van de datum dat ik Skyrim voor het eerst speelde: 10 november 2011. Via VPN op het moment dat het in Nieuw Zeeland of Australie ik weet niet meer waar het het eerst 00:01 11 november was ter wereld, maar via zo een VPN daar dus.

Misschien maar weer eens tijd voor een fresh OS install ook. En een SSD. :9
SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_139255863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!
Inderdaad, dan wil je alleen maar meer, meer, meer. _O_ Ik heb er ondertussen drie in mijn desktop. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_139255866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

SSD's kosten geen zak meer, hop, naar de winkel! Once you go SSD there's no way back!
Ik moet eerst ff een nieuwe accuboormachine halen (een goeie en geen prul van een paar tientjes) en een nieuwe koelkast. Een grote. Dan ben ik tig euro's verder. Ik denk dat ik ergens in de zomer een SSD ga halen. Of 2. 1 voor mn OS en 1 voor mn games :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139263692
:( Godverdomme :(

Ik had hem stabiel. En toen 1 voor 1 mods erbij en testen en mods erbij en testen etc.

En dat was stabiel. Was dus. Ineens niet meer. En het ligt niet aan de laatste 20 mods ofzo. }:|

Ik ben er wel weer klaar mee. Ik wacht wel op TES 6 of Enderal als die eerder is.

:( :( :(

Weet iemand nog toffe games? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 22:15:39 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139264457
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Geralt het volgende:
Weet iemand nog toffe games? :@
Morrowind natuurlijk, al speel ik eigenlijk alleen nog maar FM13 en Euro Truck Simulator 2 :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139264736
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Morrowind natuurlijk, al speel ik eigenlijk alleen nog maar FM13 en Euro Truck Simulator 2 :')
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_139264818
FM13? Die zijn toch pas bij deel 4 of iets? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 22:35:12 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_139265064
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')
:')

quote:
5s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef Geralt het volgende:
FM13? Die zijn toch pas bij deel 4 of iets? :@
Football Manager 13 ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_139265171
Ow ik dacht al Forza Motorsport 14 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 april 2014 @ 07:54:09 #194
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_139330756
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik dacht al Forza Motorsport 14 8)7
Helaas niet op de PC. Ik had jouw probleem overigens ook, indien je het je niet meer kunt herinneren. Het is niet zo dat ik de Ugrids op stock WIL hebben, maar het was de enige oplossing om de random CTD's te beperken. Sindsdien geen enkele crash meer gehad, en an sich valt het wel mee met de vergezichten. Ik heb liever een fuckton aan mods erop staan dan de Ugrids op 9 en een instabiele game.

Qua SSD's ben ik nog een early adopter. Een vertex 3 (120) max iops voor OS, en een vertex 2 (240) voor Steam. Het is dat ze het nog doen, anders was ik ondertussen al voor 2x240gb gegaan.

Maar alles jeukt ondertussen, wil al een tijdje deze bak ombouwen naar matx, en deze in het versterker-rek zetten.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_139343283
Iedereen die bij de Ebonheart Pact zit en mensen zoekt om samen mee te spelen kan mij ingame whisperen via @Seroczynski. Zelf speel ik met een klein groepje mensen in de Veteran areas van de game.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_139343551
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Geralt het volgende:
:( Godverdomme :(

Ik had hem stabiel. En toen 1 voor 1 mods erbij en testen en mods erbij en testen etc.

En dat was stabiel. Was dus. Ineens niet meer. En het ligt niet aan de laatste 20 mods ofzo. }:|

Ik ben er wel weer klaar mee. Ik wacht wel op TES 6 of Enderal als die eerder is.

:( :( :(

Weet iemand nog toffe games? :@
Op RPG vlak, ik weet niet wat je al gespeeld hebt. Maar van de afgelopen jaren:
Mass Effect-serie, The Witcher-serie, Dragon's Dogma (Dark Arisen) zijn er zomaar een paar die in mij op komen.

Oh en ik ben zelf nu bezig met Dark Souls 2, al is dat niet echt een 'leuke' game te noemen. :D

Wordt Enderal trouwens nu wel Engels ingesproken?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2014 15:56:43 ]
pi_139345183
ME en TW beiden gespeeld. Dark Souls 2 gestart, maar dat is nog steeds een crappy kloteport die er niet uit ziet :X :r

Dark Arisen ken ik niet en die schijnt er niet te zijn voor de pc toch? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_139353283
quote:
7s.gif Op maandag 28 april 2014 16:44 schreef Geralt het volgende:
ME en TW beiden gespeeld. Dark Souls 2 gestart, maar dat is nog steeds een crappy kloteport die er niet uit ziet :X :r

Dark Arisen ken ik niet en die schijnt er niet te zijn voor de pc toch? :@
Naar mijn weten is Dragons Dogma Dark Arisen alleen uitgebracht op de PS3 en Xbox360.

Maar als je een van die consoles kunt regelen/lenen dan is het echt een aanrader. Ik vond het een hele leuke RPG. Een van de leukste zelfs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_139378743
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wil die uGrids per se niet op vanilla hebben. Je hebt zulke vergezichten in Skyrim, dan wil ik daar ook nog wel detail in zien.

Overigens heb ik na een avondje lukraak mods installen om de haverklap een CTD nu :')

Die klojo's bij Bethesda kunnen ook gewoon geen stabiele games maken he _O- !!!

Nu maar eens een voor een alles weer uitzetten en testen welke mod het probleem veroorzaakt.

Overigens gebruik ik de Nexus Mod Manager. Geen idee of er betere programma's zijn; dit werkt wel makkelijk qua downloaden en direct installeren enzo. Ik weet trouwens ook niet of en hoe en wat ik in welke volgorde moet zetten, want ik lees (zoals elke echte man betaamt :+ ) uiteraard geen handleidingen :P
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Geralt het volgende:
:( Godverdomme :(

Ik had hem stabiel. En toen 1 voor 1 mods erbij en testen en mods erbij en testen etc.

En dat was stabiel. Was dus. Ineens niet meer. En het ligt niet aan de laatste 20 mods ofzo. }:|

Ik ben er wel weer klaar mee. Ik wacht wel op TES 6 of Enderal als die eerder is.

:( :( :(

Weet iemand nog toffe games? :@
Blijf het vaag vinden dat die bij jou dan niet stabiel is :{

Ik heb ook bergen mods en een goede loadorder, maar Skyrim crasht bij mij echt bijna nooit.

Om nou meteen te zeggen dat ze geen stabiele games kunnen maken. Het blijven gewoon hele grote werelden en als je dan ook nog eens veel mods erbij doet. Ja dan kan het weleens misgaan ja. Maarja das gewoon het risico met modden. Zeker als je meteen 10tallen mods tegelijkertijd installeert :')

Fallout New Vegas en Skyrim lopen hier echt perfect nu. Beide hebben wel een loadorder van 100 en meer hier.
pi_139381354
En hoe bepaal ik exact de juiste loadorder? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')