quote:"Come, Nerevar. Friend or traitor, come."
quote:"Yes, the Shivering Isles are wonderful. Except when they're horrible. Then they're horribly wonderful!"
Platformsquote:"Beware, beware, the Dragonborn comes..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?
http://www.enderal.de/![]()
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de websitequote:Op maandag 7 april 2014 00:51 schreef Enchanter het volgende:
Inlogprobleem echt irritant , maar schijnen een boel mensen last van te hebben , dus ga ik zo meteen maar m'n mandje in
Oh , is bij mij niet bekend , ff checken vanavond.quote:Op maandag 7 april 2014 08:51 schreef Geitenkaas het volgende:
[..]
Hé weten jullie zeker dat het een inlog probleem is. je kan nu namelijk niet meer inloggen totdat je een subscription plan heb opgezet via de website
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguardquote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Is er een fok! guild? Ik speel aan de kant van de Daggerfall Covenant
Als je inlogt op je account op de website staat er bovenaan set up a subscription plan. Dat moet je doen voordat je weer in kan loggen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, heb ook geen idee of wij dan bij dezelfde guild kunnen. Ik zit bij de Aldmeri Dominion namelijk (wel als redguard)
Mijn ervaring: Leuk sfeervol spel, de gameplay is in de basis prima in orde. Verder veel mogelijkheden om je character uit te diepen. Ik zie het zelf als een mix van wow en elder scrolls, met nadruk op elder scrolls.quote:Op maandag 7 april 2014 14:29 schreef Gezicht het volgende:
En hoe bevalt 'ie tot nu toe? Ben nog aan't twijfelen om hem ook te halen.
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:28 schreef Arcee het volgende:
Vorige topic was het traagste uit deze reeks.
Wellicht dat dat te maken heeft dat niet iedere TES fan (of gewone RPG fan) van MMO's houdt, en andersom dat veel MMO fans nog nooit een Elder Scrolls game gespeeld hebben en derhalve niet van het bestaan van dit topic afwisten.quote:Op maandag 7 april 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bizar met een MMO die al uit was/bijna uit zou komen.
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Siempievk het volgende:
Ik dacht dat ESO best wel populair was, maar als dit topic een maatstaf moet zijn dan maak ik me grote zorgen
Game is sinds vrijdag uitquote:Op woensdag 9 april 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, normaal hoor je nu wel ergens een berichtje ''WIJ HEBBEN X AANTAL GAMES VERKOCHT, MEESTE OOIT'' etc.
Ik wacht nog maar even met de aankoop.
Dat is waar, maar ook niks over pre-orders oid.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Game is sinds vrijdag uitMeestal komt zoiets na een week
Ach zolang de server maar goed vol zit vind ik het primaquote:Op woensdag 9 april 2014 13:49 schreef Siempievk het volgende:
Ik dacht dat ESO best wel populair was, maar als dit topic een maatstaf moet zijn dan maak ik me grote zorgen
Ik speel amper MMO's omdat tijd.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook niks over pre-orders oid.
Ik zoek ook gewoon excuses eigenlijk.Aan de ene kant wil ik de game graag spelen, maar ik heb nog zoveel games liggen waar ik eigenlijk al niet aan toe kom.
First world problems.
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.quote:
Dragons Dogmaquote:Op woensdag 9 april 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.Vroegâh kon ik gewoon een hele maand één game spelen.
Als ik thuis kom maar weer eens Skyrim opstarten.Om maar een beetje ontopic te blijven.
http://www.allkeyshop.com(...)sort=releasedateDescquote:
Dat kan ik nog steeds hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel het niet omdat ik de ene dag Football Manager wil doen en het andere moment Ogres af wil slachten in Dragon's Dogma.Vroegâh kon ik gewoon een hele maand één game spelen.
Als ik thuis kom maar weer eens Skyrim opstarten.Om maar een beetje ontopic te blijven.
thanks. en wat is de game in vergelijk met WoW?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.allkeyshop.com(...)sort=releasedateDesc
Je kan voor ~50 eu de game + 90 dagen gametime hebben
Templar all the wayquote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef Helgen het volgende:
Ik ben van plan om vanmiddag te beginnen met Elder Scrolls. Heeft iemand een tip om als class te kiezen? Een speciale mix van skills die ik zou moeten proberen? In de Beta was ik full healing gegaan, maar toen kon ik na een tijdje niet meer solo spelen, omdat ik de monsters niet meer aankon
Ik ga waarschijnlijk aldmeri spelen, dus als ik alles werkend heb gekregen zal ik wel een bericht sturen of ik in het Fok!guild kan
Witchhunterquote:Op donderdag 10 april 2014 14:53 schreef Helgen het volgende:
Ik denk dat ik voor een soort Daedric hunter ga: mage summoning en dan een bow![]()
Voorlopig is het spel nog wel even aan het downloaden helaas...
Bij mij was het blijkbaar anders. In ieder geval heb ik uiteindelijk toch de order succesvol geannuleerd en op een andere site met Ideal besteld. Een paar euro duurder, maar nu kan ik gelijk spelenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef Nezhi het volgende:
Vreemd, heb je je PayPal niet gewoon gekoppeld? Bij mij betaald PayPal gelijk en is de transactie voltooid, maar geld wordt pas paar dagen later van mijn rekening gehaald.
Dat is juist het briljante. Het maakte niet uit. Je moet gewoon doen wat jij leuk vindt. Ik zelf maak bijvoorbeeld een Templar archer. Hier een voorbeeldquote:Op donderdag 10 april 2014 13:53 schreef Helgen het volgende:
Ik ben van plan om vanmiddag te beginnen met Elder Scrolls. Heeft iemand een tip om als class te kiezen? Een speciale mix van skills die ik zou moeten proberen? In de Beta was ik full healing gegaan, maar toen kon ik na een tijdje niet meer solo spelen, omdat ik de monsters niet meer aankon
Ik ga waarschijnlijk aldmeri spelen, dus als ik alles werkend heb gekregen zal ik wel een bericht sturen of ik in het Fok!guild kan
Klopt, maar ik dacht echt heel even dat ik naar fotos keek van locaties die op skyrim leken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wel mooi maar ik vind het iets teveel belicht. Beetje veel bloom effect.
Meh dat had ik weer nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht echt heel even dat ik naar fotos keek van locaties die op skyrim leken.
Ik vind dat zo hilarisch he. Elke 3 a 4 jaar weer dat grote bla bla van de console markt. Ja wij gaan wel op die en die resolutie draaien met zus en zo processor met 2000 cores. En dan kunnen ze battlefield 4 niet eens op 60 fps draaienquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Meh dat had ik weer niet. Moet wel zeggen dat die foto van de grond wel echt heel echt lijkt
Dat is gewoon chill aan de pc versie. Skyrim kan echt godsgruwelijk mooi worden man als je de pc ervoor hebt.
Haha.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik vind dat zo hilarisch he. Elke 3 a 4 jaar weer dat grote bla bla van de console markt. Ja wij gaan wel op die en die resolutie draaien met zus en zo processor met 2000 cores. En dan kunnen ze battlefield 4 niet eens op 60 fps draaien(of welk spel dat ook maar was dat ze dat beloofd hadden)
Dat is toch om te jankenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha.
De XBox One kan geeneens 1080p aan en ook geen 60fps. Ken je nagaan. Nee sinds deze generatie consoles ben ik wel klaar met consoles. Het zijn nu in principe ook pc's.
Ok voor 400 euro heb je wel een PS4 waar je jaren mee vooruit kan en niet hoeft te upgraden. En daarbij ga je voor 400 euro geen pc bouwen die de kwaliteit van de PS4 kan laten zien. Maar toch geef mij maar gewoon een goede pc.
Spotgoedkope games, modden, snellere laadtijden en ga zo maar door. Het is alleen jammer dat niet elke game op de pc komt. Zoals games als The Last Of Us, Beyond Two Souls en ga zo maar door.
Tja Xbox One heeft voor mij toch al gefaald met hun communicatie. Heb een toptijd gehad met de Xbox 360, maar de Xbox One. Nou nee.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat is toch om te jankenps3 in het begin koste zo'n 700 euro. Had ik daar toen een pc voor gebouwd, dan had ik nu nog een pc die nog steeds de huidige generatie consoles er uit trok
Ach dat doen ze altijd. De PC versie showen en claimen dat het PS4 of Xbox 0 is. Niks nieuws hoor haha stel smiechten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja Xbox One heeft voor mij toch al gefaald met hun communicatie. Heb een toptijd gehad met de Xbox 360, maar de Xbox One. Nou nee.
Daarom kan je beter voor de pc gaan als je echt next gen graphics wil zien
Het is wel een beetje offtopic maar zie dit:
Is van Watchdogs als dat je wat zegt.
E3 2013:
Trailer waarin je ziet dat het gedowngrade is:
Watchdogs Nvidia Trailer:
Dus de 1e en 3e is gewoon de PC versie en de 2e is dan de Xbox One en PS4 versie. Niet heel lelijk hoor, maar je ziet toch dat ze lang niet zo krachtig zijn als dat mensen dachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan je paard eten e.d. geven waardoor ie volgens mij steeds beter en beter wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:10 schreef Jehuty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het character systeem wel echt vet vind, je wordt voor zover ik tot nu toe ervaar echt behoorlijk vrijgelaten in hoe jij wilt spelen. Dat is wel wat anders dan in WoW in ieder geval.
Ohja, wat zijn de voordelen van een paardje eigenlijk? Zo heel veel sneller gaan ze volgens mij niet of wel?
als je in een guild met +50 mensen zit kan je de guild store gebruiken. Daar kan je dingen verkopen. Een soort auction house, alleen voor je guild members helaas. Er zijn veel guilds die zich hier op focussen en je kan bij 5 guilds tegelijk, dus geen probleem als je in meerdere guilds wilt.quote:Op maandag 14 april 2014 17:56 schreef Burrito het volgende:
Ik vind het klote dat er geen AH is. Heb ik een tijd allemaal Iron lopen hakken. Kan je er niks mee
Het heeft geholpen, hartstikke bedankt! Maakt het spel toch nog net even wat leuker en speelbaarder.quote:Op zondag 13 april 2014 22:35 schreef Nezhi het volgende:
Speel je met de launcher aan? Ik heb, als ik de launcher niet afsluit, dat ik haper en het spel steeds 5 seconden vastloopt en dan is het plotseling weg als ik de launcher wegklik
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.quote:
MMOxReviewquote:
Alles voor de console markt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.
Awesome.quote:
Steden in skyrim zijn ook gewoon onwijs klein.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Awesome.
Maar wat zijn die steden klein vergeleken met de echte GoT intro.
En dat wijf.!
Wist ik al, maar dit benadrukt het weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Steden in skyrim zijn ook gewoon onwijs klein.
*groottequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Erg tof gemaakt, ergens wel treurig dat die steden op ware grote zijn.
Houd je gezicht dicht nerdquote:
Kom fegte dan.quote:
Oblivion is dan ook gewoon leuker dan skyrim.quote:
Je denkt toch niet dat wij ooit zouden veranderen of wel?quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:39 schreef DeeCruise het volgende:
Wow, het niveau van fok is weer uitermate awesome gezien het feit dat jullie beiden een kleurtje hebben nu...
Mainquest is dan ook best baggerquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:14 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik wil Oblivion met de graphics/engine en zo van SkyrimIk geef toe dat ik eigenlijk Skyrim speel zonder die mainquest ook maar aan te raken
de side quests en exploratie zijn veel leuker .
Eh, ja? Alleen die hoofden van iedereen al.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Graphics van skyrim, alsof daar verbetering in zit tov oblivion
Ja, het helpt Skyrim alleen niet.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)g_found_billions_of/quote:Some of you may already be aware, but a game breaking bug has hit ESO that allows characters to duplicate stacks of materials in their bank. It is so simple, in fact, that it is possible to do it by pure accident. I will not explain this exploit, but it is the first result of googling "ESO Item Dupe".
Players in full legendary gear, billions of gold (From duping mats and selling them to vendors over and over), and so much more. Money, items, etc is completely worthless.
People are completely panicking that Zenimax will have to drop a nuke, but nobody knows what they can do to fix the problem. The closest I have ever seen to this bad was GW2, but it was stopped way quicker and ArenaNet doesn't mess around and banned everyone involved.
Unfortunately this bug has been well known for over a week now (Actually, since launch!) and it's ramifications are so bad that there may be no way to really recover without something drastic. I believe simply banning people isn't enough.
Dat zeker, alleen de graphics stijl van Skyrim is me veel te eentonig, in vergelijking met Oblivion.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als ik de link volg en daar lees dan blijkt dat de bug al tig keer gemeld is bij Zenimax, maar ze hebben er niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)g_found_billions_of/
Goed begin.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, ja? Alleen die hoofden van iedereen al.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit niet ziet ben je echt blind.
- eens, saaiquote:Op zondag 20 april 2014 00:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Persoonlijk vind ik ESO erg speelbaar, heb er al veel uren met plezier opzitten. Paar irritante bugs en nogal veel goldspammers, maar erg kleurrijk en gevarieerd landschap en leuke quests.
Ik snap al die "Oblivion > Skyrim" mensen hier niet helemaal. De wereld van Oblivion zag er wat minder saai uit, ok, maar de mainquest was nog veel triester dan in Skyrim. Ik som op:
• Steeds opnieuw dezelfde oblivion gates sluiten
• Het meest episch falende einde van een game ooit: de eindbaas laten verslaan door een NPC
• End-mainquest-game armor die voorbij wordt gestreeft door mid-game armor
• Overmatige levelscaling waardoor "arme" bandieten in glass armor rondhoppen
• NPC dialogen die veel vaker herhalen en nergens op slaan
Skyrim is misschien niet de beste ES game, maar Oblivion de beste noemen is een klap in het gezicht van Morrowind. Imho: Morrowind > Skyrim > Oblivion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |