Je bent gewoon lui.quote:Op maandag 7 april 2014 16:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een flexibel bestaan zou ik zeggen. 65 km duurt ongeveer 2 uur, dus dat kan prima als ik gewoon thuis werk.
Van tevoren chips eten, mits je een degelijke maag hebt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een beetje zweten vind ik wel fijn overigens. Wat je wel hebt als je met hoge temperatuur gaat fietsen is dat je enorm veel zout verliest. Als het 30 graden en ik ga fietsen dan drink ik zo een bidon (750 ml) per uur leeg, als je dan 2 uurtjes fietst heb ik daarna best wel hoofdpijn. En die gaat pas weg als ik wat chips eet ofzo.
Het toont ook niks aan, behalve dan dat ook gekkies op internet zitten. Maar dat mag met sites als Stormfront toch geen verrassing meer zijn.quote:
Chips, de hoeksteen van elk degelijk dieet.quote:Op maandag 7 april 2014 16:03 schreef waht het volgende:
[..]
Van tevoren chips eten, mits je een degelijke maag hebt.
We kennen allemaal wel eentje.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
Kowloon is zo'n figuur dat altijd uitdraagt dat wat wij doet beter is.
Hij doet aan wielrennen dus hardlopen is het ultieme kwaad en wielrennen is de hemel op aarde.
Vanille-aroma zal wel een stroperig goedje zijn met 1 gr. vanille-extract en 96 gr. suiker per 100 mL.quote:
Tjonge, een beetje plagen mag ook al niet meer?quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
Kowloon is zo'n figuur dat altijd uitdraagt dat wat wij doet beter is.
Hij doet aan wielrennen dus hardlopen is het ultieme kwaad en wielrennen is de hemel op aarde.
De fijnproevers weten.quote:
Mag wel, ik ben je nu ook aan het plagen.quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tjonge, een beetje plagen mag ook al niet meer?Kijk maar eens naar de PI van dat topic.
Einstein had een voorkeur voor luie mensen.quote:
Ja, en geschoren benen, mooie witte sokjes. Maar dat doe ik pas al m'n benen wat bruiner zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Draag je ook zo'n strakke broek, Kowloon?
Dat bestond tien jaar geleden toch al?quote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
Coca Cola Vanille is nog niet ontdekt in dit deel van het land.
Ook best. Zolang het maar lekker chemisch is.quote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
Het synthetische vanilline lijkt me, vanille wordt zelden nog gebruikt in producten.
De boksbeugel, niet te vergeten.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Einstein had een voorkeur voor luie mensen.
Die zijn namelijk beter in het zoeken van een tijdbesparende oplossing. Zoals de atoombom.
Zo zie je maar waar. Lui klotevolk.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn namelijk beter in het zoeken van een tijdbesparende oplossing. Zoals de atoombom.
Sterker nog, een drukke werkdag zag er zo uit:quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Het vuurwapen.quote:
Wel een beetje vies.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, en geschoren benen, mooie witte sokjes. Maar dat doe ik pas al m'n benen wat bruiner zijn.
Heel goed.quote:Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sterker nog, een drukke werkdag zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook enkel bij de AH, op ooghoogte.quote:Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De fijnproevers weten.
Gewoon in de AH bij mij om de hoek te halen, ongetwijfeld om klantjes terug te winnen van Fernandes-dranken.
Geen idee. Ik drink alleen alcohol en water.quote:
Wodka?quote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ik drink alleen alcohol en water.
Ik wist niet dat je daar hoofdpijn van krijgt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een beetje zweten vind ik wel fijn overigens. Wat je wel hebt als je met hoge temperatuur gaat fietsen is dat je enorm veel zout verliest. Als het 30 graden en ik ga fietsen dan drink ik zo een bidon (750 ml) per uur leeg, als je dan 2 uurtjes fietst heb ik daarna best wel hoofdpijn. En die gaat pas weg als ik wat chips eet ofzo.
Je ligt op de IC?quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
Die nieuwe IC's zijn te goed geïsoleerd waardoor ik alleen maar skyradio kan luisteren op FM.
Volgens mij kun je beter op de IC liggen dan Skyradio moeten luisteren.quote:
Ik heb een keer in december fulltime gewerkt op een administratieve afdeling van Fortis bank. Daar hadden ze ook SkyRadio aan staan. Alle treurnis van Wham!, Mariah Carey en Chris Rea kwam voorbij.quote:Op maandag 7 april 2014 16:15 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij kun je beter op de IC liggen dan Skyradio moeten luisteren.
Sky = gayzender.quote:Op maandag 7 april 2014 16:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter op de IC liggen dan Skyradio moeten luisteren.
Poetin kan flink doorstomen voordat de eurowappies in de gaten hebben dat oorlog nog steeds bestaat.quote:
Daar zouden een hoop mensen een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:
Respect, sky radio overleven in december.quote:Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb een keer in december fulltime gewerkt op een administratieve afdeling van Fortis bank. Daar hadden ze ook SkyRadio aan staan. Alle treurnis van Wham!, Mariah Carey en Chris Rea kwam voorbij.Zo rond de 20e december kreeg ik echt de neiging die radio uit het raam te flikkeren want ze wilden ook dat SkyRadio aan bleef staan.
quote:Op maandag 7 april 2014 16:22 schreef waht het volgende:
[..]
Poetin kan flink doorstomen voordat de eurowappies in de gaten hebben dat oorlog nog steeds bestaat.
Met kerst in Berlijn, aldus een Russische kolonel.
Oordopjes in op werk, vooral als je even productief moet zijn.quote:Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Respect, sky radio overleven in december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |