Afval-app.quote:
Ik benoem die shizzle.quote:Op maandag 7 april 2014 15:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Best wel een klootzak inderdaad, eindelijk iemand die het durft te zeggen.
Squash.quote:
Onzin. Heb je Nautilus ooit de temperatuur zien vermelden?quote:Op maandag 7 april 2014 15:40 schreef Monolith het volgende:
Nautilus heeft de account van Disana gehackt.
Nee, het viel me op toen ik op mijn blikje Coca Cola Vanille keek. Toen ben ik gaan tellen.quote:
Ben je gelovig?quote:Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het viel me op toen ik op mijn blikje Coca Cola Vanille keek. .
Nee.quote:
Leugens!quote:
De vrije markt is natuurlijk ook een God.quote:
Apart, dan bevat Coca Cola Vanille meer energie dan Coca Cola gewoon.quote:Op maandag 7 april 2014 15:45 schreef GSbrder het volgende:
Nee, het viel me op toen ik op mijn blikje Coca Cola Vanille keek. Toen ben ik gaan tellen.
Was het niet te warm?quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
Gelukkig heb ik vanochtend al weer 65 km gefietst.
Oh, Coca Cola Vanille bevat ook niet die 800 kCal, ik had er nog wat te eten bij.quote:Op maandag 7 april 2014 15:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Apart, dan bevat Coca Cola Vanille meer energie dan Coca Cola gewoon.Ik pak net namelijk een gewoon blikje Coca Cola uit de koelkast. (180 kJ*3,30 = 594 kJ)
Ik fiets door totdat het 35 graden is.quote:
Je bent een bikkel. Het is wel wennen, deze temperatuur.quote:Op maandag 7 april 2014 15:56 schreef Kowloon het volgende:
Ik fiets door totdat het 35 graden is.Dus het was niet te warm, maar warm was het wel ja. Nu is het helemaal zomers.
Ha, dan toch één kJ meer.quote:Op maandag 7 april 2014 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, Coca Cola Vanille bevat ook niet die 800 kCal, ik had er nog wat te eten bij.
Een blikje is 142 kCal, oftewel 181 kJ*3,30 = 597 kJ.
Wat leid jij voor luizenbestaan?quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Kowloon het volgende:
Gelukkig heb ik vanochtend al weer 65 km gefietst.
Een beetje zweten vind ik wel fijn overigens. Wat je wel hebt als je met hoge temperatuur gaat fietsen is dat je enorm veel zout verliest. Als het 30 graden en ik ga fietsen dan drink ik zo een bidon (750 ml) per uur leeg, als je dan 2 uurtjes fietst heb ik daarna best wel hoofdpijn. En die gaat pas weg als ik wat chips eet ofzo.quote:Op maandag 7 april 2014 15:57 schreef Disana het volgende:
Je bent een bikkel. Het is wel wennen, deze temperatuur.
Waarom post je die zooi uberhaupt hier? Behalve Disana zitten hier geen racisten, en ik schat zo in dat niemand het hier ooit met je eens wil zijn, behalve wederom Disana.quote:Op maandag 7 april 2014 15:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, maar het ontkennen van het bestaan van racisme in Nederland is nogal irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |