In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Waar wil je het over hebben dan.quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef Seconde het volgende:
Waarom praten ze niet over Heerenveen - PSV..
dumpertquote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_dumpert_top5.html
wtf
De geweldige spelende Sinkgraven, de zelfopgeleide Bilal die meer rendement heeft dan de aan 20 miljoen gekochte aanval van PSV? De solide verdediging van Heerenveen en het falende middenveld van PSV?quote:
Die Bilal is wel een leuk spelertje. Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:53 schreef Seconde het volgende:
[..]
De geweldige spelende Sinkgraven, de zelfopgeleide Bilal die meer rendement heeft dan de aan 20 miljoen gekochte aanval van PSV? De solide verdediging van Heerenveen en het falende middenveld van PSV?
Ik als Heerenveen supporter, snap de woede ook helemaal.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Eindelijk mensen die de woede onder de supporters begrijpen.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
Cambuur gaat volgend jaar in Heerenveen Dwight een tikkie terug te geven door een geniepige 0-1 overwinning in de 93e minuut door Oebele Schokker
Ik hoopte eigenlijk op Oebele als opvolger van Pellèquote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
Cambuur gaat volgend jaar in Heerenveen Dwight een tikkie terug te geven door een geniepige 0-1 overwinning in de 93e minuut door Oebele Schokker
Gewoon een notoire aandachtszoeker.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Jan Mulder is een vieze volksmenner.
Doe mij maar Higdon, mooi figuur.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op Oebele als opvolger van Pellè
Volgens mij staat geen enkel wijf te springen om daar haar tong in te douwen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij meurt die ouwe van Heracles echt gigantisch uit z'n bek
Pure poëziequote:
achter in je kontje zeker vieze hommoquote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef remcoP het volgende:
[..]
Hij heeft nog een keer een leuk trucje gedaan hoor.
quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
achter in je kontje zeker vieze hommo
Klopt.quote:Op zondag 6 april 2014 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Brazilie 2e helft ook...
Ik sla over. Arsenal gaat dat wel makkelijk winnenquote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
23:30 MOTD BBC1
Met onder andere Arsenal en de beide Merseyside clubs.
Een lege stoel is beter dan Willem Vissers.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjoerd is beter dan Willem Vissers.
Tot zover mijn review.
Ik ga niet kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Ik snap die Sjoerdhaat sowieso niet zo.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjoerd is beter dan Willem Vissers.
Tot zover mijn review.
kan ik dat ergens op den internetz kijken?quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
Als je een extensie als MediaHint installeert in Chrome dan kan het gewoon via de BBC iPlayer.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan ik dat ergens op den internetz kijken?
quote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga niet kijkenheb beide wedstrijden al gezien vanmiddag, geen herhaling waard
MediaHint is Amerika toch?quote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een extensie als MediaHint installeert in Chrome dan kan het gewoon via de BBC iPlayer.
Samen met Menno Pot.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beste columnist van dit land. Die vent heeft zo'n vlotte pen.
Geen idee, je kunt er gewoon BBC iPlayer mee kijken, gister nog gedaan. Alleen is het nu wel betaald geworden. Maar je hebt eerst een 7 dagen trial, dus dat is nu nog geen probleem. Ik moet nog even een alternatief zoeken voor daarna.quote:
Je vriend HMF heeft anders nog wel 100 IP adressen over, daar mag je er vast wel eentje van lenen.quote:
Met Unlocator kun je zelf de regio kiezen: https://unlocator.com/quote:
Top show.quote:Op zondag 13 april 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Waterreus
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
Co Adriaanse
was wel weer eens nodig, hij werd wat bleekquote:
een Jood die Pilatus speelt hoe ironischquote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jack speelt donderdag Pilatus, dus hij moet zich mentaal voorbereiden.
Jack is niet Joods hoor. Je bent in de war met iemand anders denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een Jood die Pilatus speelt hoe ironisch
quote:
quote:Op zondag 13 april 2014 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jack speelt donderdag Pilatus, dus hij moet zich mentaal voorbereiden.
Minachting van de kijkerquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef OProg het volgende:
Sjek stond klaar om te presenteren toen hij nog dacht dat AFC vandaag kampioen zou worden. Nu dat niet zo is kan de kijker de klote krijgen en moet hij ineens rusten.
Het zou me niks verbazen als dit ook nog echt zo isquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef OProg het volgende:
Sjek stond klaar om te presenteren toen hij nog dacht dat AFC vandaag kampioen zou worden. Nu dat niet zo is kan de kijker de klote krijgen en moet hij ineens rusten.
volgens mij wel hoorquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jack is niet Joods hoor. Je bent in de war met iemand anders denk ik.
"Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten"quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat doet van Gaal trouwens met Van Persie heel de tijd.
Het was ook echt niet om aan te zienquote:
van Persie aan het voor bereiden voor het bondscoachschap van het WK 2022quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat doet van Gaal trouwens met Van Persie heel de tijd.
Misschien denken ze dat we alles wat daarna komt dan serieus nemenquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Wie heeft eigenlijk bepaald dat Jan elke uitzending met onzin mag openen?
Ojaquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten"
Ging meer om alles. Gaan ze janken over dat Messi niet presteert, maar heb het dan over Atletico die het goed doet of Liverpool.quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het was ook echt niet om aan te zien
Omdat hij dement is.quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doet die Mulder dit? Hij weet toch wel dat hij hier niet goed in is?
Tom Egbers is niet Kopsterk.quote:
020 werd geen kampioen, dus hij wilde vandaag overslaan zodat hij kan presenteren als ze dat wel zijn geworden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is Sjek eigenlijk? Opgesloten in de zonnebank?
Die manquote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef alors het volgende:
Waarom zetten ze Henry Schut hier nou nooit neer?
Staat niet zo hoog in de hierarchie.quote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef alors het volgende:
En dat terwijl hij Ajax altijd probeert te vermijden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
020 werd geen kampioen, dus hij wilde vandaag overslaan zodat hij kan presenteren als ze dat wel zijn geworden.
De NPO vond hem te blank worden.quote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan hij even live bellen met een feestende Frank de Boer.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
020 werd geen kampioen, dus hij wilde vandaag overslaan zodat hij kan presenteren als ze dat wel zijn geworden.
Henryquote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef alors het volgende:
Competitievervalsing.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In quatar gooien ze een Aziaat de tribune af als het stadion niet op tijd klaar is.quote:Op zondag 13 april 2014 22:23 schreef OverRated het volgende:
In Qatar snijden ze echt je vingers eraf als je slechte resultaten haalt.
AFC is inderdaad nog geen kampioen van de Topklasse.quote:Op zondag 13 april 2014 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat elke dag.quote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
In quatar gooien ze een Aziaat de tribune af als het stadion niet op tijd klaar is.
FC Twente, Feyenoord en Vitesse ookquote:
Van de Jupiler League bedoelde ik.quote:
Dan ben je een grote hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 22:24 schreef OverRated het volgende:
Frankie heeft een einde gemaakt aan het Fräser effect
Tom wordt ook geen dag ouder héquote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Tom Egbers zit er al zo'n 30 jaar en nog steeds een stijve hark
dat ze ooit Tom boven de Cuil hebben gekozen is nog altijd belachelijkquote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Tom Egbers zit er al zo'n 30 jaar en nog steeds een stijve hark
Kunnen ze Anderlecht en Club Brugge aan dan?quote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de Jupiler League bedoelde ik.
Moeten ze maar doorwerken. Eigen schuld.quote:
de Cuil vond ik meer geschikt om Sesamstraat te presenteren.. wat een druif was dat zegquote:Op zondag 13 april 2014 22:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat ze ooit Tom boven de Cuil hebben gekozen is nog altijd belachelijk
Ach Bojan heft zich ook niet echt laten zien.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder meer is Ajax kampioen geworden zonder Vermeer.
Alle clubs in Nederland.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft een dramatisch aankoopbeleid.
Hij dacht dat ie vandaag een feestje hadquote:Op zondag 13 april 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb vanavond friet gehaald bij De Cuil.quote:
Wie?quote:
Is AFC kampioen geworden?quote:Op zondag 13 april 2014 22:28 schreef eight het volgende:
[..]
Hij dacht dat ie vandaag een feestje had
Inderdaad. Aanstellers daar. Lekker elke dag buiten werken, heerlijk zonnetje erbij. Niks mis mee.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Moeten ze maar doorwerken. Eigen schuld.
Hier hebben ze medicijnen voor.quote:
Ajax domineert altijd omdat de rest van de eredivisie met 11 man op de eigen 16 ligt.quote:Op zondag 13 april 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het spel van Ajax is heel matig.
Maar ze winnen wel en dat telt.
Alsof nederlandse clubs uberhaupt het budget hebben om goede spelers te kopen,en deze weten te behouden zodra ze 3 leuke wedstrijdjes weten te ballen.quote:Op zondag 13 april 2014 22:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft een dramatisch aankoopbeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |