In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Waar wil je het over hebben dan.quote:Op zondag 6 april 2014 22:51 schreef Seconde het volgende:
Waarom praten ze niet over Heerenveen - PSV..
dumpertquote:Op zondag 6 april 2014 22:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_dumpert_top5.html
wtf
De geweldige spelende Sinkgraven, de zelfopgeleide Bilal die meer rendement heeft dan de aan 20 miljoen gekochte aanval van PSV? De solide verdediging van Heerenveen en het falende middenveld van PSV?quote:
Die Bilal is wel een leuk spelertje. Benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:53 schreef Seconde het volgende:
[..]
De geweldige spelende Sinkgraven, de zelfopgeleide Bilal die meer rendement heeft dan de aan 20 miljoen gekochte aanval van PSV? De solide verdediging van Heerenveen en het falende middenveld van PSV?
Ik als Heerenveen supporter, snap de woede ook helemaal.quote:Op zondag 6 april 2014 22:56 schreef Gramulanion het volgende:
Eindelijk mensen die de woede onder de supporters begrijpen.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
Cambuur gaat volgend jaar in Heerenveen Dwight een tikkie terug te geven door een geniepige 0-1 overwinning in de 93e minuut door Oebele Schokker
Ik hoopte eigenlijk op Oebele als opvolger van Pellèquote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
Cambuur gaat volgend jaar in Heerenveen Dwight een tikkie terug te geven door een geniepige 0-1 overwinning in de 93e minuut door Oebele Schokker
Gewoon een notoire aandachtszoeker.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Jan Mulder is een vieze volksmenner.
Doe mij maar Higdon, mooi figuur.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op Oebele als opvolger van Pellè
Volgens mij staat geen enkel wijf te springen om daar haar tong in te douwen.quote:Op zondag 6 april 2014 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij meurt die ouwe van Heracles echt gigantisch uit z'n bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |