Ik snap die Sjoerdhaat sowieso niet zo.quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjoerd is beter dan Willem Vissers.
Tot zover mijn review.
kan ik dat ergens op den internetz kijken?quote:Op zondag 6 april 2014 23:06 schreef Grifte het volgende:
23:30 MOTD BBC1
Met onder andere Arsenal en de beide Merseyside clubs.
Als je een extensie als MediaHint installeert in Chrome dan kan het gewoon via de BBC iPlayer.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan ik dat ergens op den internetz kijken?
quote:Op zondag 6 april 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga niet kijkenheb beide wedstrijden al gezien vanmiddag, geen herhaling waard
MediaHint is Amerika toch?quote:Op zondag 6 april 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een extensie als MediaHint installeert in Chrome dan kan het gewoon via de BBC iPlayer.
Samen met Menno Pot.quote:Op zondag 6 april 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beste columnist van dit land. Die vent heeft zo'n vlotte pen.
Geen idee, je kunt er gewoon BBC iPlayer mee kijken, gister nog gedaan. Alleen is het nu wel betaald geworden. Maar je hebt eerst een 7 dagen trial, dus dat is nu nog geen probleem. Ik moet nog even een alternatief zoeken voor daarna.quote:
Je vriend HMF heeft anders nog wel 100 IP adressen over, daar mag je er vast wel eentje van lenen.quote:
Met Unlocator kun je zelf de regio kiezen: https://unlocator.com/quote:
Top show.quote:Op zondag 13 april 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald Waterreus
Pierre van Hooijdonk
Jan Mulder
Co Adriaanse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |