Het zou me niks verbazen als dit ook nog echt zo isquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef OProg het volgende:
Sjek stond klaar om te presenteren toen hij nog dacht dat AFC vandaag kampioen zou worden. Nu dat niet zo is kan de kijker de klote krijgen en moet hij ineens rusten.
volgens mij wel hoorquote:Op zondag 13 april 2014 22:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jack is niet Joods hoor. Je bent in de war met iemand anders denk ik.
"Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten"quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat doet van Gaal trouwens met Van Persie heel de tijd.
Het was ook echt niet om aan te zienquote:
van Persie aan het voor bereiden voor het bondscoachschap van het WK 2022quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat doet van Gaal trouwens met Van Persie heel de tijd.
Misschien denken ze dat we alles wat daarna komt dan serieus nemenquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Wie heeft eigenlijk bepaald dat Jan elke uitzending met onzin mag openen?
Ojaquote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Zal deze trainer jou eens helemaal volspuiten"
Ging meer om alles. Gaan ze janken over dat Messi niet presteert, maar heb het dan over Atletico die het goed doet of Liverpool.quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het was ook echt niet om aan te zien
Omdat hij dement is.quote:Op zondag 13 april 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doet die Mulder dit? Hij weet toch wel dat hij hier niet goed in is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |