M4x Chilton?quote:
neen, gewoon 4quote:
Alle F1-startnummers van Hamilton tot aan dit jaar hebben voor die 44 gezorgdquote:
Lotus past ook wel daarbijquote:Op zondag 6 april 2014 18:10 schreef Dimauro het volgende:
Ik zie alleen maar Ferrari's die ingehaald worden![]()
Denk Grosjean, die zaten bij elkaar in de buurt....Dus niet, Maldonado uit de pitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat 'ie in zijn spiegel Maldonaldo kon zien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef JohnB52 het volgende:
Gutierez had ook wel van zijn team door mogen krijgen dat er mensen de pits uit kwamen. En inzijn spiegel had ie ook niet gekeken
Niet als een dolle die bocht induiken alsof er niemand voor 'm zit.quote:Op zondag 6 april 2014 18:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Huh. Wat had ie dan moeten doen? Verdwijnen?
Of de softs zijn op?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Nober het volgende:
Jammer dat de Ferrari's op de harde banden moeten blijven omdat ze kennelijk niet 17 ronde's op de softs kunnen rijden.
Die gast zal dat nooit leren. Filmpjes al eens gezien van zijn WSR en GP2 escapades waarbij die al meerdere malen marshals bijna om het leven bracht?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet als een dolle die bocht induiken alsof er niemand voor 'm zit.
Ook nog veel frissere Medium banden dan de Force India's. Waarschijnlijk op het eind nog een gevechtje tussen hen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Bottas en massa gaan de red bulls nog wel inhalen denk ik
Ohja, ze hebben maar een x-aantal sets.quote:
eensquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
De SC is gewoon te snel, Caterham kan m niet bijhoudenquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Oh is er een SC, ik dacht dat ze aan het racen waren. Gebeurt net zoveel met of zonder SC.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Dat kan het positie systeem niet aan.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.
Ik moet nu net gaan etenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn hele bord leeg kunnen eten tijdens de SC en ik eet echt niet snel
Moet toch wel kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kan het positie systeem niet aan.
Op een manier zoals ''die rooie'' uit The New Kids dat ook zou doenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:
Ah, ja dit tijdstip is echt ruk.quote:
idd, zijn achterlampje knippert.....quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Googolplexian het volgende:
HAM staat volgens mij nog op fuel saving
Yup. Wel slordig als dat zo wasquote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, zijn achterlampje knippert.....
Ik zat net te denken, Ricciardo heeft nog maar 6 ronde te gaan voor zijn traditionele DSQ:quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Beach het volgende:
Zou de fuelsensor van Ricciardo weer niet goed werken dat hij opeens snel is?
Misschien wel sneller dan je denktquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Ergens dit seizoen gaan ROS en HAM nog een keer gezamenlijk de baan af
tegen die tijd staan ze waarschijnlijk al mijlenver voor de rest in het kampioenschapquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Er zijn dit jaar wel meer leuke gevechten binnen de teamsquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Ja de onderlinge verschillen binnen de team zijn veel kleiner.quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar wel meer leuke gevechten binnen de teams
Williams, RB, en van Ferrari verwacht je het eigenlijk ook
Het ligt minder aan de coureur.quote:Op zondag 6 april 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja de onderlinge verschillen binnen de team zijn veel kleiner.
Bwa, als je al vechtend alsnog uitloopt op de concurrentie dan heb je wel reden om te lachen .quote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd naar de koppen van Rosberg en Hamilton, als ze op het podium komen.
Vooral als je dat met bijna 2 sec per ronde doet.quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bwa, als je al vechtend alsnog uitloopt op de concurrentie dan heb je wel reden om te lachen .
Inderdaad erg netjes van hem.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede prestatie van Hamilton trouwens, gewoon Rosberg voor weten te blijven op de hardere band. petje af
Ik ben blij met mjn FI-chassisquote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef merino het volgende:
meer Hulk points voor de manager
verder hele hele toffe race om te zien.
Leukste race sinds tijden.quote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
Leuke race!
De Mercs hebben het gelukkig nog leuk kunnen maken vooraan. De rest was goed aan het knallen!
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 06-04-2014 om 18:46:37RADIO: "Someone tell me this sport is boring!!" @nico_rosberg #F1 reageer retweet
Identiek aan wat Lauda dus nu aan Sky aan het vertellen isquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 06-04-2014 om 18:46:37RADIO: "Someone tell me this sport is boring!!" @nico_rosberg #F1 reageer retweet
McLaren is qua sportieve prestaties laatste tijd ook sub topquote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoe blij moet je dan zijn als je Perez heetGeen poot stijf kunnen houden in een Mclaren, en in je derde race voor een subteam gewoon terug op het podium
Daarvoor waren er ook al genoeg acties. Zelfs zonder de SC was dit een van de betere races van de laatste tijd.quote:
Gokje: Monza.quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Er komt gewoon een race dat de Mercedes iedereen op een ronde zet.
Ik denk het juist niet, want daar hebben ze het niet het voordeel dat de rest van de wagen zoveel beter is dan de andere Mercedes-powered wagens.quote:
Geukkg maarquote:Op zondag 6 april 2014 18:52 schreef Fiorano het volgende:
Guttierez is oké volgens de Sauber Twitter
Niet als hij iets ernstigers heeft dan een gekneusde enkel ofzo.quote:Op zondag 6 april 2014 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee want wij willen Van der Garde in zijn auto.
Brian Johnson van AC/DCquote:
Acdc lead singerquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 19:05 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gaat hij ook nog zingen??? Thunderstorm
In de GP2 rijd er ook nog zo eentje rond. Kun je die er wel naast zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Maldonadowat een baas, meer Venezolanen aub.
Cecotto bedoel?quote:Op zondag 6 april 2014 19:09 schreef Funzel het volgende:
[..]
In de GP2 rijd er ook nog zo eentje rond. Kun je die er wel naast zetten.
Had hem maar 10 plaatsen gegeven, en 5 puntentwitter:f1zone twitterde op zondag 06-04-2014 om 19:12:22Maldonado handed a five place grid penalty for China plus three penalty points on his license #f1 reageer retweet
Vind ik nog magerquote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Had hem maar 10 plaatsen gegeven, en 5 puntentwitter:f1zone twitterde op zondag 06-04-2014 om 19:12:22Maldonado handed a five place grid penalty for China plus three penalty points on his license #f1 reageer retweet
![]()
Dit vat het ook wel aardig goed samen voor mij. Mooie race tussen de Mercedesen. Ferrari heeft twee toprijders, maar die auto kan gewoon geen strijd aanquote:Op zondag 6 april 2014 19:07 schreef Funzel het volgende:
Mercedes en Force India top, Ferrari en McLaren flop. Genoten van de gevechten tussen Hamilton en Rosberg, zo moet het. Geen teamorders, gewoon gaan.Vettel gaat ook een zware dobber hebben aan Ricciardo denk ik zomaar. Jammer dat Williams op het eind er niet aan te pas kwam, deden toch lang mee om de podium plaatsen. Oh en Maldonado
wat een enorm idiote actie was dat bij Gutierrez zeg, echt zo ontzettend lomp.
Had weinig uitgemaakt, Lotus kwalificeert niet goed genoeg om uberhaupt beinvloed te worden door een 10 place grid penalty.quote:Op zondag 6 april 2014 19:14 schreef Sinister-D- het volgende:
![]()
True, dan nog meer een 10s S&G in de komende racequote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Had weinig uitgemaakt, Lotus kwalificeert niet goed genoeg om uberhaupt beinvloed te worden door een 10 place grid penalty.
Dan betaal je 4 euro voor een Sport 1-race. Klaar.quote:Op zondag 6 april 2014 19:15 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dit vat het ook wel aardig goed samen voor mij. Mooie race tussen de Mercedesen. Ferrari heeft twee toprijders, maar die auto kan gewoon geen strijd aanButton ging nog best goed, ben benieuwd waarom hij moest stoppen. Vettel werd, in alle eerlijkheid, gewoon geoverklast door Ricciardo. Niet met een grote marge, maar Ricciardo was zeker beter. Teleurstelling van Williams, ik vind dat zij beter hadden moeten kunnen doen. Heb helaas niet meegekregen wat hun strategie was.
Ik heb via steams moeten kijken maar godverdomme zeg, dat anno 2014 nog niemand weet hoe je een goede stream op zet. Een en al buffering, out of sync, elke 5 minuten reclame, streams die er mee kappen. Helaas deden de P2P streams het ook niet bij mij. Wat een ontzettende incompetentie bij die sites. En kom niet aan met "ja maar het is toch gratis", dat is het niet. Met al die reclames en banners verdienen ze hier prima mee. Ik heb de eerste ~8 rondes van de race niet kunnen zien door het gekut met streams. Daarna elke keer als er iets op de baan gebeurde trok de stream het niet meer of kwam er reclame.
Die Sport1-uitzendingen gaan via internet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:20 schreef twiFight het volgende:
Ik kan hier geen TV ontvangen, er lopen geen kabels naar dit gebouw. Satelliet mag niet. Enige optie is Digitenne maar die zijn nou al twee weken bezig met de levering. Zodra dat werkt kijk ik de BBC samenvatting wel.
Meer strafpunten was beter geweest. Wat een kluns is hetquote:Op zondag 6 april 2014 19:16 schreef twiFight het volgende:
[..]
Had weinig uitgemaakt, Lotus kwalificeert niet goed genoeg om uberhaupt beinvloed te worden door een 10 place grid penalty.
Nee, die 10 plaatsen straf was vanwege een unsafe release. En die staat gewoon in het reglement.quote:Op zondag 6 april 2014 19:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Overigens: Ricciardo 10 plaatsen straf omdat er iemand bij zijn auto staat zonder helm, Maldonado maar 5 plaatsen voor het wederom veroorzaken van een flinke crash.
Nouja hij heb wel een punt. De FIA zou in mijn ogen gewoon zelf online een dienst aan moeten bieden.quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan betaal je 4 euro voor een Sport 1-race. Klaar.
Dan krijgen ze natuurlijk gezeur van degenen die de uitzendrechten opkopen.quote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja hij heb wel een punt. De FIA zou in mijn ogen gewoon zelf online een dienst aan moeten bieden.
Daar laten ze serieus geld liggen.
O ja, klopt. Maar dan nog vind ik de straffen niet in verhouding.quote:Op zondag 6 april 2014 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, die 10 plaatsen straf was vanwege een unsafe release. En die staat gewoon in het reglement.
Gutierrez ging over het voorwiel van Maldonado, had niets met de vorm van de neus te maken.quote:Op zondag 6 april 2014 19:25 schreef LWD-Godius het volgende:
Trouwens, die lage neuzen vormen eerder een gevaar dan dat ze veiliger zijn dan de hoge neuzen Er zijn nu in korte tijd al veel crashes geweest waarbij de voorste auto omhoog werd gelanceerd.
Ik wil de beelden nog wel eens terugzien.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gutierrez ging over het voorwiel van Maldonado, had niets met de vorm van de neus te maken.
Het was de neus, op sky en rtl (duitsland) kon je een duidelijk beeld zien van een goed camerastandpunt. Zal later wel het filmpje posten als het online komt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gutierrez ging over het voorwiel van Maldonado, had niets met de vorm van de neus te maken.
Je kon goed zien dat de neus van Maldonado de sauber in het midden van de zijkant de sauber optilde.quote:Op zondag 6 april 2014 19:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Idd, nu ook analyse op Sky. Was een gevolg van wielen die in elkaar haakten.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Maldonado raakt Gutierrez ook met de neus, maar de Sauber gaat pas van de grond als het rechterachterwiel over het linkervoorwiel van de Lotus gaat.
Ah, van P20 naar P22. Daar zal de botsauto-kampioen uit Venezuela wakker van liggen. Wel een terechte straf natuurlijk, lompe actie weer van hem, zoals we hem kennen eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
De FIA heeft Pastor Maldonado nog twee straffen opgelegd nadat hij Esteban Gutiérrez uit de wedstrijd beukte. Zo krijgt hij bij de volgende race een positiestraf van vijf plaatsen.
Pastor Maldonado liet zich in Bahrein weer eens van zijn aller slechtste kant zien door Esteban Gutiérrez ondersteboven te beuken. De Venezolaan reed de pitstraat uit, kreeg daarvoor zoals altijd een blauwe vlag, maar gunde de Sauber-coureur geen ruimte. Het leverde hem een stop-and-go-straf van tien seconden op.
De FIA houdt het daar echter niet bij, zo blijkt nu. Maldonado kan drie strafpunten op zijn puntenrijbewijs bijschrijven. Ook wordt hij na de kwalificatie voor de volgende race, in China, vijf plaatsen teruggezet.
Ook Jules Bianchi is door de FIA bestraft. De Fransman beukte Adrian Sutil uit de race en krijgt daarvoor twee strafpunten. Aangezien hij al twee strafpuntjes heeft, komt zijn totaal nu op vier.
Ik meende dat overgebleven plaatsen mee gingen naar de volgende race, of was dat alleen als je meer dan vijf motoren hebt verbruikt?quote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef Rodawa het volgende:
Ah, van P20 naar P22. Daar zal de botsauto-kampioen uit Venezuela wakker van liggen.
Ik kan me die regel überhaupt niet herinneren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik meende dat overgebleven plaatsen mee gingen naar de volgende race, of was dat alleen als je meer dan vijf motoren hebt verbruikt?
Jij krijgt dat idee omdat je niet snapt dat een option band sneller slijt dan een prime, Rosberg had het direct moeten doen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had het idee dat de laatste 2 ronden toch wat meer 'bring it home' hadden dan 'let them race'.
huh?quote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef DenS het volgende:
DSQ voor Maldonado volgende race? Belachelijk.
Ik vind dat Maldonado het verdiend om eens een race te gaan bekijken vanaf de zijlijn. Dat bedoelde ik ermeequote:
Bij deze zie je niet het duidelijke camerastandpunt van Sky en RTL. auto gaat eerst omhoog doordat de sauber gelanceerd werd door de neus van Maldonado. terwijl de auto dan deels van de grond is maakt de stoot van de wiel de koprol mogelijk.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Maldonado raakt Gutierrez ook met de neus, maar de Sauber gaat pas van de grond als het rechterachterwiel over het linkervoorwiel van de Lotus gaat.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan me die regel überhaupt niet herinneren eerlijk gezegd.
Maar dat gaat dus alleen over motor en versnellingsbakpenalties.quote:Should a driver use more than five of any one component he faces a penalty ranging from a five-place grid drop, a 10-place grid drop, or (if the entire power unit has to be changed) starting the race from the pit lane.
If the grid penalty imposed cannot be taken in full at one event, the remainder of the penalty is carried over to the following event. For example, if a driver qualifies 15th and is then given a 10-place grid penalty he’ll be dropped seven grid places to 22nd and last at that meeting and then the remaining three grid places from wherever he qualifies at the next event.
Hoe had dit dan goed kunnen gaan?quote:Op zondag 6 april 2014 20:17 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat het pech is dat is over het wiel gelanceerd wordt. Vettel of Hamilton hebben on het verleden ook wel eens domme acties laten zien.
En als hwt goed gaat, ben je de held.
Die blauwe vlaggen bij de pits (en ook de knipperende blauwe lamp bij de pit-exit) hangt daar standaard gedurende de race, toch zeker als er op het rechte stuk rijders zijn. Dat is om te waarschuwen dat er snellere deelnemers aankomen. Dus je mag wel degelijk vechten met iemand die aankomt terwijl je uit de pit komt, ook al een aantal malen gezien tijdens deze race. Maar wat Maldonado deed was gewoon een wanhoopsactie die hij nooit had moeten inzetten omdat Guttie er al ruim langs was.quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef opreis het volgende:
Volgens mij hoorde ik dat maldonado daar blauwe vlaggen had dus hij had daar niks te zoeken.
Voor zover ik weet krijgt iedereen die de pit uit rijdt een blauwe vlag als er een andere deelnemer aankomt. Degene die de pit uitkomt moet zorgen dat hij veilig invoegt in het raceveld. Je komt immers van een ander deel van de baan, met lagere snelheid en koudere banden/remmen er tussen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:18 schreef opreis het volgende:
Volgens mij hoorde ik dat maldonado daar blauwe vlaggen had dus hij had daar niks te zoeken.
pure aanslag dit!quote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een actie van Maldonado, dat is toch écht F1-onwaardig? En dan slechts 3 strafpunten? Dat hadden er toch minstens 4-6 moeten zijn.
[ afbeelding ]
En dat terwijl er al jaren geschreeuwd word het circuit van de kalender te halenquote:Op zondag 6 april 2014 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Bahrein had al meer actie dan de rest van het seizoen bij elkaar, toffe race dus
Daarvoor was het ook al goed.quote:Op zondag 6 april 2014 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
die safety car heeft de slotfase van de race veel goeds gedaan.
is er toch nog iets positiefs aan de actie van Maldonado
idd, op plaats 1 en 2 na was het best een vermakelijke race. Zo tussen ronde 8 en 20 is het ietwat stilgevallen, maar daarna heeft het toch continue kleine gevechten gehad tot aan het Maldonado/Guttie incident.quote:
maldonado 3 en die heeft maar de helft van de mogelijke rondes gereden ofzoquote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Bianchi heeft nu al 4 van de 12 strafpunten bij elkaar
Hij staat met 1x 12de en 2x RET eigenlijk op gelijke hoogte met Sutil die 1x 11de en 2x RET heeft staan. Zo slecht doet ie het dus nietquote:Op zondag 6 april 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Guti een waardeloze coureur maar hij deed door Donaatje een mooie rol.
Sutil vind ik overgewaardeerd.quote:Op zondag 6 april 2014 22:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij staat met 1x 12de en 2x RET eigenlijk op gelijke hoogte met Sutil die 1x 11de en 2x RET heeft staan. Zo slecht doet ie het dus niet
Ik ook hoor.quote:
Kijk dat Guti om z'n oren gereden werd door De Hulk is niet gek. Maar moeite hebben met Sutil is niet heel sterk.quote:
Was dat niet gewoon iemand van Mercedes? Er zijn altijd wel engineers van de motorleverancier aanwezig in de pitboxes van de klantenteams.quote:Op zondag 6 april 2014 23:15 schreef Geralt het volgende:
Het leek wel dezelfde overall als Lewis en Nico aan hebben.
Gebruik je geen torrents/spotnet?quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik probeer dit topic te vermijden, want ik heb de race nog niet kunnen zien.
De race terugkijken wil echter niet zo erg lukken, mijn racingfor.me account blijkt niet meer te werken en de passmailer evenmin.
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me een PM te sturen met een mogelijkheid om de race terug te kijken, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn.
pssst...piratebayquote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef k_man het volgende:
Ik probeer dit topic te vermijden, want ik heb de race nog niet kunnen zien.
De race terugkijken wil echter niet zo erg lukken, mijn racingfor.me account blijkt niet meer te werken en de passmailer evenmin.
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om me een PM te sturen met een mogelijkheid om de race terug te kijken, zou ik die persoon zeer erkentelijk zijn.
Oi, je bent toch niet blij dat Button uitviel hequote:Op maandag 7 april 2014 00:25 schreef Karstman het volgende:
Race gezien via de BBC samenvatting. Ik heb me wel vermaakt. Geweldig om te zien dat ze na de safetycar met een heel stel team bij team reden, op Button na maar die waren we snel kwijtBeetje teleurgesteld in de Williamsen maar blij verrast door de Force India;s
Iemand van Mercedes die uit een McLaren stapt? Nee dat lijkt me niet. Ik dacht dat het Magnussen was.quote:Op zondag 6 april 2014 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon iemand van Mercedes? Er zijn altijd wel engineers van de motorleverancier aanwezig in de pitboxes van de klantenteams.
Edit: of bedoel je met heren Button en Magnussen?
Voor 2MB/s ga je toch geen glasvezel nemen?quote:Op maandag 7 april 2014 00:03 schreef twiFight het volgende:
Geen idee wat racing for me is, maar ik zou gewoon een rip downloaden. Superieure kwaliteit, SkyF1 commentaar, etc. Toen ik nog glasvezel had was dat downloaden ook zo klaar (2+ MB/s zo rond middernacht).
Op zich niet, vind Button altijd wel sympathiek maar vond het vooral leuk om de teams 2 aan 2 te zien rijden en sinds ik de manager speel ben ik toch iets fanatieker over wat er in mijn team zitquote:Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Oi, je bent toch niet blij dat Button uitviel heDie gast reed een goede race en zat op een prima positie.
Het kon ook niet anders dan dat Malle Donado dit gebeurde... Los van dat het best spectaculair was was het ook goed om het effect van de nieuwe lage neuzen een keer in actie te zien. En fijn om te zien dat de roll bar van de Sauber prima in orde isquote:Op maandag 7 april 2014 00:47 schreef 4-elements het volgende:
En Maldonado. Tja. Hij rijdt alleen daar vanwege zijn geld. Niet vanwege zijn talent. En dan ook nog alles ontkennen en Guti de schuld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |