Inderdaad erg netjes van hem.quote:Op zondag 6 april 2014 18:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede prestatie van Hamilton trouwens, gewoon Rosberg voor weten te blijven op de hardere band. petje af
Ik ben blij met mjn FI-chassisquote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef merino het volgende:
meer Hulk points voor de manager
verder hele hele toffe race om te zien.
Leukste race sinds tijden.quote:Op zondag 6 april 2014 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
Leuke race!
De Mercs hebben het gelukkig nog leuk kunnen maken vooraan. De rest was goed aan het knallen!
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 06-04-2014 om 18:46:37RADIO: "Someone tell me this sport is boring!!" @nico_rosberg #F1 reageer retweet
Identiek aan wat Lauda dus nu aan Sky aan het vertellen isquote:Op zondag 6 april 2014 18:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 06-04-2014 om 18:46:37RADIO: "Someone tell me this sport is boring!!" @nico_rosberg #F1 reageer retweet
McLaren is qua sportieve prestaties laatste tijd ook sub topquote:Op zondag 6 april 2014 18:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoe blij moet je dan zijn als je Perez heetGeen poot stijf kunnen houden in een Mclaren, en in je derde race voor een subteam gewoon terug op het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |