M4x Chilton?quote:
neen, gewoon 4quote:
Alle F1-startnummers van Hamilton tot aan dit jaar hebben voor die 44 gezorgdquote:
Lotus past ook wel daarbijquote:Op zondag 6 april 2014 18:10 schreef Dimauro het volgende:
Ik zie alleen maar Ferrari's die ingehaald worden![]()
Denk Grosjean, die zaten bij elkaar in de buurt....Dus niet, Maldonado uit de pitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat 'ie in zijn spiegel Maldonaldo kon zien.quote:Op zondag 6 april 2014 18:15 schreef JohnB52 het volgende:
Gutierez had ook wel van zijn team door mogen krijgen dat er mensen de pits uit kwamen. En inzijn spiegel had ie ook niet gekeken
Niet als een dolle die bocht induiken alsof er niemand voor 'm zit.quote:Op zondag 6 april 2014 18:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Huh. Wat had ie dan moeten doen? Verdwijnen?
Of de softs zijn op?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Nober het volgende:
Jammer dat de Ferrari's op de harde banden moeten blijven omdat ze kennelijk niet 17 ronde's op de softs kunnen rijden.
Die gast zal dat nooit leren. Filmpjes al eens gezien van zijn WSR en GP2 escapades waarbij die al meerdere malen marshals bijna om het leven bracht?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet als een dolle die bocht induiken alsof er niemand voor 'm zit.
Ook nog veel frissere Medium banden dan de Force India's. Waarschijnlijk op het eind nog een gevechtje tussen hen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Bottas en massa gaan de red bulls nog wel inhalen denk ik
Ohja, ze hebben maar een x-aantal sets.quote:
eensquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
De SC is gewoon te snel, Caterham kan m niet bijhoudenquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Oh is er een SC, ik dacht dat ze aan het racen waren. Gebeurt net zoveel met of zonder SC.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Dat kan het positie systeem niet aan.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.
Ik moet nu net gaan etenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn hele bord leeg kunnen eten tijdens de SC en ik eet echt niet snel
Moet toch wel kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kan het positie systeem niet aan.
Op een manier zoals ''die rooie'' uit The New Kids dat ook zou doenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |