Die gast zal dat nooit leren. Filmpjes al eens gezien van zijn WSR en GP2 escapades waarbij die al meerdere malen marshals bijna om het leven bracht?quote:Op zondag 6 april 2014 18:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet als een dolle die bocht induiken alsof er niemand voor 'm zit.
Ook nog veel frissere Medium banden dan de Force India's. Waarschijnlijk op het eind nog een gevechtje tussen hen?quote:Op zondag 6 april 2014 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Bottas en massa gaan de red bulls nog wel inhalen denk ik
Ohja, ze hebben maar een x-aantal sets.quote:
eensquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
De SC is gewoon te snel, Caterham kan m niet bijhoudenquote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Die SC-situaties duren veel te lang sinds ze die regel van unlappen hebben ingevoerd
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Oh is er een SC, ik dacht dat ze aan het racen waren. Gebeurt net zoveel met of zonder SC.quote:Op zondag 6 april 2014 18:22 schreef Wombcat het volgende:
Dat kan het positie systeem niet aan.quote:Op zondag 6 april 2014 18:24 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar langzamer rijden en achteraan aansluiten.
Ik moet nu net gaan etenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Ik heb mijn hele bord leeg kunnen eten tijdens de SC en ik eet echt niet snel
Moet toch wel kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat kan het positie systeem niet aan.
Op een manier zoals ''die rooie'' uit The New Kids dat ook zou doenquote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:Op zondag 6 april 2014 18:25 schreef JohnB52 het volgende:
En hier weer op Maldonado haten.
Zorgt voor spektakel en nog een 10 lap Sprint race.
quote:
Ah, ja dit tijdstip is echt ruk.quote:
idd, zijn achterlampje knippert.....quote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Googolplexian het volgende:
HAM staat volgens mij nog op fuel saving
Yup. Wel slordig als dat zo wasquote:Op zondag 6 april 2014 18:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, zijn achterlampje knippert.....
Ik zat net te denken, Ricciardo heeft nog maar 6 ronde te gaan voor zijn traditionele DSQ:quote:Op zondag 6 april 2014 18:33 schreef Beach het volgende:
Zou de fuelsensor van Ricciardo weer niet goed werken dat hij opeens snel is?
Misschien wel sneller dan je denktquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Ergens dit seizoen gaan ROS en HAM nog een keer gezamenlijk de baan af
tegen die tijd staan ze waarschijnlijk al mijlenver voor de rest in het kampioenschapquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Er zijn dit jaar wel meer leuke gevechten binnen de teamsquote:Op zondag 6 april 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Ja de onderlinge verschillen binnen de team zijn veel kleiner.quote:Op zondag 6 april 2014 18:36 schreef opreis het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar wel meer leuke gevechten binnen de teams
Williams, RB, en van Ferrari verwacht je het eigenlijk ook
Het ligt minder aan de coureur.quote:Op zondag 6 april 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja de onderlinge verschillen binnen de team zijn veel kleiner.
Bwa, als je al vechtend alsnog uitloopt op de concurrentie dan heb je wel reden om te lachen .quote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd naar de koppen van Rosberg en Hamilton, als ze op het podium komen.
Vooral als je dat met bijna 2 sec per ronde doet.quote:Op zondag 6 april 2014 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bwa, als je al vechtend alsnog uitloopt op de concurrentie dan heb je wel reden om te lachen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |