Jammer dat ik dit heb gemist.quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij gaf commentaar op types die wel een grote camera hadden maar niet konden fotograferen. Toen werd hij uitgedaagd om zelf iets moois te plaatsen. Wat uiteindelijk een erg matige foto was.
Via die foto kwamen er users op z'n flicker waar ze zijn echte naam ontdekte. Toen ontketende zich een ware internetrazzia waarbij verschillende foto's/video's en een badoo profiel van hem werden opgerakeld.
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat die jongen daadwerkelijk bi-seksueel was.
Gaat dit over Nikonlover?quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit heb gemist.
En jammer dat die kerel weg is, ik kon vaak wel om zijn posts en topics lachen.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:14 schreef Copthorne het volgende:
En jammer dat die kerel weg is, ik kon vaak wel om zijn posts en topics lachen.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Grappen van het internet halen om via internet iemand belachelijk te maken.
ik ben niet dik dat is mijn vachtquote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
- VoederTietel
- Hoinkie
- Twenty4 ook wel![]()
- Scuidward
- Ambisletio
- Guus_geluk
_7
![]()
- Sauslepel
- Haywood Ya kwarktassen Blowme
- deadtothefuckingpress
- Bluejeans
- datismijnmenining
- Adnappekid
- GrumpyCat![]()
- Bozedikzakhaas
- Mortaksje
- FRANKKIEEEE
Van deze mensen word ik altijd wel een beetje blij. Probs naar jullie xoxo van je boy BT.
gr
Jup. Zijn topics waren wel grappig. Vooral die backfire die hij standaard kreeg.quote:
Jij had zeker ook niet Hitler vermoord als je de kans had?quote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
- VoederTietel
- Hoinkie
- Twenty4 ook wel![]()
- Scuidward
- Ambisletio
- Guus_geluk
_7
![]()
- Sauslepel
- Haywood Ya kwarktassen Blowme
- deadtothefuckingpress
- Bluejeans
- datismijnmenining
- Adnappekid
- GrumpyCat![]()
- Bozedikzakhaas
- Mortaksje
- FRANKKIEEEE
Van deze mensen word ik altijd wel een beetje blij. Probs naar jullie xoxo van je boy BT.
gr
Wat?quote:Op zondag 6 april 2014 20:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij had zeker ook niet Hitler vermoord als je de kans had?
Jij had zeker ook niet Hitler vermoord als je de kans had?quote:
Wat een josti is datquote:Op zondag 6 april 2014 20:21 schreef TwentyFourr het volgende:
EricOscuro blijft toch wel de FOK!held
Wat?quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja. Jij?quote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij had zeker ook niet Hitler vermoord als je de kans had?quote:
vanwege deze post nomineer ik eendquote:Op zondag 6 april 2014 20:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom die huillachs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom die huillachs?
Omdat jij dat kan hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Ach Hitler had vast ook zachte kantenquote:Op zondag 6 april 2014 20:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
vanwege deze post nomineer ik eend
Oké we zullen er rekening mee houden. gr gr.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef Rodawa het volgende:
Ik reserveer post #227 om de mensen te quoten die sowieso in dit lijstje horen.
Enfaquote:Op zondag 6 april 2014 17:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe mensen, zelfs op het internet, kliekjes vormen om elkaar de lucht in te prijzen.
Dit was milliseconde werk. Ik stuur een advocaat op je af.quote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Post #227 is te koop voor slechts 50 euro
Ja dag hoor, ik edit mijn post wel.quote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef TwentyFourr het volgende:
Post #227 is te koop voor slechts 50 euro
Als je zo bijdehand gaat doen haal ik je quote eruit.quote:Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké we zullen er rekening mee houden. gr gr.
Is dat je lijstje? Ik sta er wel wat vaak in.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja dag hoor, ik edit mijn post wel.
[..]
Als je zo bijdehand gaat doen haal ik je quote eruit.
Doe maar.quote:Op zondag 6 april 2014 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja dag hoor, ik edit mijn post wel.
[..]
Als je zo bijdehand gaat doen haal ik je quote eruit.
Eén quote voor elke keer dat ik naar je prachtige groene ogen heb gekeken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is dat je lijstje? Ik sta er wel wat vaak in.
*oogquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eén quote voor elke keer dat ik naar je prachtige groene ogen heb gekeken.
vanwege deze post nomineer ik rodawaquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eén quote voor elke keer dat ik naar je prachtige groene ogen heb gekeken.
Mijn maat DP laten vallenquote:Op zondag 6 april 2014 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent allang verleden tijd. BlauweTijger is nu gepromoveerd.
Ok ook doeiquote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Al die FOK! broeders (Hoink, MAHL, deadprez, Blauwe Tijger, eend112, Guus_Geluk) die mij zomaar vergeten.
Stelt mij erg teleur.
Stik er nu ook maar in.
mijn lijst moet nog komen, ik ben nog bezig jij staat er al lang inquote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Al die FOK! broeders (Hoink, MAHL, deadprez, Blauwe Tijger, eend112, Guus_Geluk) die mij "zomaar" vergeten, zelf bij de meest uitgebreide lijstjes hier.
Stelt mij erg teleur.
Stik er nu ook maar in.
Ik heb niet eens een lijstje gemaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 20:32 schreef Zaktabak het volgende:
Al die FOK! broeders (Hoink, MAHL, deadprez, Blauwe Tijger, eend112, Guus_Geluk) die mij "zomaar" vergeten, zelf bij de meest uitgebreide lijstjes hier.
Stelt mij erg teleur.
Stik er nu ook maar in.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een lijstje gemaakt.
De grootste baas natuurlijk weer bovenaanquote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Zaktabak het volgende:
Komtie, de meest bazige users der bazige users. Gedraag je net zo nuchter en kwalitief al hen en je mag erbij.
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zakkie Tabakkie)
- hugecooll
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- TARDIS
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
DM me als ik jou vergeten ben.
Gr gr
Willekeurige volgordequote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De grootste baas natuurlijk weer bovenaan
quote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Zaktabak het volgende:
Komtie, de meest bazige users der bazige users. Gedraag je net zo nuchter en kwalitief al hen en je mag erbij.
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zakkie Tabakkie)
- hugecooll
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- TARDIS
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Gr gr
quote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef eend112 het volgende:
- Rodawa
- r0dawa
- Djakka
- Zaktabak
- Chroestjov
- Hoink581
- Jelfrikadel
- Blauwetijger ( mits hij zich verbeterd)
- Tropanzia
- Aberella
- Donnie
- Deadprez (voor jouw leventje )
- Ambio
- Carltonbanks
- madeliefffff
- Frank derbin
- wenfer
- dat ismijnmening
gebaseerd op laatste 10 pagina's
ik kan iemand vergeten zijn
Allusz slopenquote:
quote:
was ik jou helemaal vergeten :$quote:
niet eens wederzijdse nominatie, wat is dezequote:Op zondag 6 april 2014 20:38 schreef eend112 het volgende:
- Rodawa
- r0dawa
- Djakka
- Zaktabak
- Chroestjov
- Hoink581
- Jelfrikadel
- Blauwetijger ( mits hij zich verbeterd)
- Tropanzia
- Aberella
- Donnie
- Deadprez (voor jouw leventje )
- Ambio
- Carltonbanks
- madeliefffff
- Frank derbin
- wenfer
- datismijnmening
gebaseerd op laatste 10 pagina's
ik kan iemand vergeten zijn
Goeien lijstjequote:Op zondag 6 april 2014 20:37 schreef Zaktabak het volgende:
- Guus_Geluk7
- hoink581
- wenfer2
- Iwanius
- eend112
- BozeHaas
- moi (Zakkie Tabakkie)
- hugecooll
- datismijnmening
- Frank_Drebin
- Smack10
- TARDIS
- deadprez
- MAHL
- HaywoodJablome
- DonnieDarkno
- TwentyFourr
- BlauweTijger
- Karina
Gr gr
Jawel jawel je kijkt verkeerdquote:Op zondag 6 april 2014 20:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
niet eens wederzijdse nominatie, wat is deze
quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel gezellig hier maar die lijstjes zijn natuurlijk compleet ongefundeerd en gebaseerd op ons nomineert ons.
Nee maar jij maakt ook niet zo veel topics, ik keek mijn laatste actieve topics door, vandaar dusquote:Op zondag 6 april 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel
Maar jij zou ook in mijn lijst staan
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel gezellig hier maar die lijstjes zijn natuurlijk compleet ongefundeerd en gebaseerd op ons nomineert ons.
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.quote:
Ik zoek het nooit om zo'n hele OP te schrijvenquote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar jij maakt ook niet zo veel topics, ik keek mijn laatste actieve topics door, vandaar dus
Oke.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.
Oh.. Even een nieuw lijstje maken dan maarquote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.
Oh verdomme man sorry ik dacht dat ik het tegen r0dawa had!! Jij bent oke.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.
sws deel 2 met aangepaste OP met alle kwaliteitsusers. Wie maakt?quote:
Ja, daarom mag ik nooit meer op verjaardagsfeestjes komen. Ik blaas altijd alle kaarsjes uit per ongeluk.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft iemand hier last van chronische hyperventilatie ?
Verdikkeme, dan kan ik post #229 ook wel schrappen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.
Het is dat ik de TR niet kan intrekken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh verdomme man sorry ik dacht dat ik het tegen r0dawa had!! Jij bent oke.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ik nooit meer op verjaardagsfeestjes komen. Ik blaas altijd alle kaarsjes uit per ongeluk.
die kutgrap heb je al gemaaktquote:Op zondag 6 april 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
Komt een fictieve marokkaan bij de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |