Dan kan je de quote 5 jaar in je sig zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom is het eigenlijk relevant of je een 'kwaliteituser' bent of niet? Lijkt een beetje op een lintje krijgen nadat je een been verloren hebt in de oorlog. Allemaal leuk en aardig maar je been krijg je niet meer terug.
Sowieso wat is kwaliteit er zijn bepaalde users op kLB die beweren een druk sociaal leven te hebben met uitgaan en neuken. Terwijl ze eigenlijk 70% van de dag op FOK! doorbrengen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom is het eigenlijk relevant of je een 'kwaliteituser' bent of niet? Lijkt een beetje op een lintje krijgen nadat je een been verloren hebt in de oorlog. Allemaal leuk en aardig maar je been krijg je niet meer terug.
Een lintje staat wel mooi op je jassie, dat trekt de aandacht weg van je ontbrekende been.quote:Op zondag 6 april 2014 16:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:34 schreef Twiitch het volgende:
Gooi het standaard kliekje er maar in, die als enige verdienste hebben dat ze ziekelijk veel posten.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
figuren zoals Braddie, Haan, BT en Nikonlover hebben geen greintje niveau of kwaliteit hoeveel ze ook posten.
Wat ga je mij bij deze infantielen zetten joh hertjequote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef john-hert het volgende:
Haan33, Nikonlover, Blauwetijger, Roadtrip, Erno-BE, Spongeboss, Guus_Geluk7, Mapima, Braddie, Blondje_93 Stuk voor stuk kwaliteitsusers
Ik las Haywood Walk of Fame.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Copthorne het volgende:
Geïnspireerd door de Hollywood Walk of Fame: een lijst met Klaagbaak Kwaliteitsusers.
-
Voor het brullen van een tijger ben jij met vlag en wimpel geslaagd.quote:
Rawwrrr!quote:Op zondag 6 april 2014 17:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Voor het brullen van een tijger ben jij met vlag en wimpel geslaagd.
Er zal wel een reden voor zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat ga je mij bij deze infantielen zetten joh hertje
quote:Op zondag 6 april 2014 17:24 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB eindbazen heb je trouwens ook.
BlauweTijger
Mortaxx
Deadprez
Frank_Drebin
quote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
- VoederTietel
- Hoinkie
- Twenty4 ook wel![]()
- Scuidward
- Ambisletio
- Guus_geluk
_7
![]()
- Sauslepel
- Haywood Ya kwarktassen Blowme
- deadtothefuckingpress
- Bluejeans
- datismijnmenining
- Adnappekid
- GrumpyCat![]()
- Bozedikzakhaas
- Mortaksje
- FRANKKIEEEE
Van deze mensen word ik altijd wel een beetje blij. Probs naar jullie xoxo van je boy BT.
gr
wat een losersquote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef BlauweTijger het volgende:
- VoederTietel
- Hoinkie
- Twenty4 ook wel![]()
- Scuidward
- Ambisletio
- Guus_geluk
_7
![]()
- Sauslepel
- Haywood Ya kwarktassen Blowme
- deadtothefuckingpress
- Bluejeans
- datismijnmenining
- Adnappekid
- GrumpyCat![]()
- Bozedikzakhaas
- Mortaksje
- FRANKKIEEEE
Van deze mensen word ik altijd wel een beetje blij. Probs naar jullie xoxo van je boy BT.
gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |