quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel gezellig hier maar die lijstjes zijn natuurlijk compleet ongefundeerd en gebaseerd op ons nomineert ons.
Nee maar jij maakt ook niet zo veel topics, ik keek mijn laatste actieve topics door, vandaar dusquote:Op zondag 6 april 2014 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wel
Maar jij zou ook in mijn lijst staan
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Wel gezellig hier maar die lijstjes zijn natuurlijk compleet ongefundeerd en gebaseerd op ons nomineert ons.
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.quote:
Ik zoek het nooit om zo'n hele OP te schrijvenquote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar jij maakt ook niet zo veel topics, ik keek mijn laatste actieve topics door, vandaar dus
Oke.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.
Oh.. Even een nieuw lijstje maken dan maarquote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.
Oh verdomme man sorry ik dacht dat ik het tegen r0dawa had!! Jij bent oke.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je me een klootzak vindt hoor.
sws deel 2 met aangepaste OP met alle kwaliteitsusers. Wie maakt?quote:
Ja, daarom mag ik nooit meer op verjaardagsfeestjes komen. Ik blaas altijd alle kaarsjes uit per ongeluk.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Heeft iemand hier last van chronische hyperventilatie ?
Verdikkeme, dan kan ik post #229 ook wel schrappen.quote:Op zondag 6 april 2014 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee je snapt het verkeerd, dit is geen lijstje van users met wie je seksueel verkeer hebt gehad.
Het is dat ik de TR niet kan intrekken.quote:Op zondag 6 april 2014 20:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh verdomme man sorry ik dacht dat ik het tegen r0dawa had!! Jij bent oke.
quote:Op zondag 6 april 2014 20:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, daarom mag ik nooit meer op verjaardagsfeestjes komen. Ik blaas altijd alle kaarsjes uit per ongeluk.
die kutgrap heb je al gemaaktquote:Op zondag 6 april 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
Komt een fictieve marokkaan bij de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |