Ik vond jou wel tussen dit rijtje passen. Ik heb het rijtje gebaseerd op bekende Trollen, klonen en FOK!-nerds.quote:Op zondag 6 april 2014 17:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat ga je mij bij deze infantielen zetten joh hertje
ik ben alle drie niet. Dus je gaat helaas niet door naar de volgende ronde.quote:Op zondag 6 april 2014 17:33 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ik vond jou wel tussen dit rijtje passen. Ik heb het rijtje gebaseerd op bekende Troll's, klonen en FOK!-nerds.
Mortaxx en Frank over het hoofd gezien?quote:Op zondag 6 april 2014 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haywood staat er tussen. Ik denk dat dit als een crewbash kan worden ge'TR'ed.
Ja kak. Dat zijn dan 3 TR's.quote:Op zondag 6 april 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx en Frank over het hoofd gezien?
aah, daarom staan ze er tussenquote:Op zondag 6 april 2014 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haywood staat er tussen. Ik denk dat dit als een crewbash kan worden ge'TR'ed.
Of een troll die reacties oproept. Dat was namelijk mijn doel toen ik mezelf nomineerde, en tekeer dat ze gingen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jezelf promoten als kwaliteitsuser.. Het feit dat je dat nodig hebt, geeft al aan dat je geen kwaliteituser bent..
quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef hoink581 het volgende:
Ik vind voederbietel wel goed. En chroestjov.
Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef Sauslepel het volgende:
MAHL
Frank_Drebin (als je die onder users schaart)
Pharkus (idem)
voederbietel
Verder komen er nog wel een aantal, maar kan ik niet zo snel bedenken.
Of je er blij mee bent weet ik niet. Maar je posts zijn nooit achterlijk.Sterker nog, je posts zijn vaak relevant en inhoudelijk, ook niet zelden bevatten ze een scherp staaltje humor. Kan ik waarderen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn.
De liefde is wederzijdsquote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Of je er blij mee bent weet ik niet. Maar je posts zijn nooit achterlijk. Posts zijn vaak relevant en inhoudelijk, ook niet zelden bevatten ze een scherp staaltje humor. Kan ik waarderen.
Ik vind eigenlijk dat we binnen KLB ook best waardering richting elkaar uit mogen spreken. Dit in plaats van het gebruikelijke gebash en ge-quote:
Ja eens, alleen is 90% van de tijd dat ik iemand ''quote:Op zondag 6 april 2014 18:11 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we binnen KLB ook best waardering richting elkaar uit mogen spreken. Dit in plaats van het gebruikelijke gebash en ge-op iedereen.
Dat je op een bepaald punt een verschil van mening hebt, wil natuurlijk niet zeggen dat dit altijd het geval is. Maar er wordt (zeker richting bepaalde users) te veel gebashed, dat is gewoon jammer. Als zo'n user met een legitiem en goed onderbouwd standpunt komt in een discussie, zal hij/zij simpelweg weggehoond worden door middel van eenquote:Op zondag 6 april 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja eens, alleen is 90% van de tijd dat ik iemand '''' zie doen het weer met diegene eens in een ander topic
. Het is een soort van communicatief falen wat er in KLB gebeurd.
R.I.P. Nikonloverquote:Op zondag 6 april 2014 15:16 schreef Rezania het volgende:
INB4: Figuren zoals Wickedman, Nikonlover, Haan33, etc. die vinden dat ze kwaliteit posten.
Ik had niet verwacht dat hij ook echt weg zou blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |