Ja dat sowieso man.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet toch weten of je volgend jaar de KLB blijft sieren, kwalitijdsjoeser
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.quote:Op zondag 6 april 2014 19:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso man.
Hoe gaat het met jouw hbo chemie?
Ja, maar grafisch design dan? Je had zo Fok!'s huispainter kunnen worden.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.
Is het chill werk? en wat verdien jequote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.
Ik had de volgende Salvador Dali kunnen worden ja.quote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar grafisch design dan? Je had zo Fok!'s huispainter kunnen worden.
Lekker manquote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nou, 50% van m'n salaris gaat naar reiskosten en 75% naar de pestkoppen op de hoek vd str.
Ontopic svp.quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker man
Ik heb 2 weken via het uitzendbureau ook zoiets gedaan
van 8 tot 6
en dan ook nog 1 uur heen fietsen 1 uur terug
quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef Seduzione het volgende:
Als newbie zou ik zeggen
Blauwe Tijger
Die hebben de meest grappige klachten.
Pas op je woorden, of ik kom morgen naar dat boerendorp van jequote:
Ja heel geestig, maar je blijft een blank sullig jongetje met rode wangetjes.quote:Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pas op je woorden, of ik kom morgen naar dat boerendorp van je
Morgenochtend sta ik bij die kas van jequote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja heel geestig, maar je blijft een blank sullig jongetje met rode wangetjes.
Tuurlijk. Ik blaas je zo weg met een kamehameha.quote:Op zondag 6 april 2014 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Morgenochtend sta ik bij die kas van je
ik stuur mijn lvl 85 paladin op je afquote:Op zondag 6 april 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik blaas je zo weg met een kamehameha.
wanneer ik dood ben wil ik dat je mijn as op een pizza hete tandoori gooitquote:Op zondag 6 april 2014 20:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stuur mijn lvl 85 paladin op je af
kom world 21
Srs hoe kom je hier opquote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wanneer ik dood ben wil ik dat je mijn as op een pizza hete tandoori gooit
dan kan ik je reet nog een laatste keer openscheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |