Dank je! Ik heb geen idee hoe ik een nieuw topic moet openenquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:33 schreef Leandra het volgende:
Deel 1: SHO / Koninklijk nieuws vandaag
Deel 2: SHO / Koninklijk nieuws - deel 2
Deel 3: SHO / Koninklijk nieuws- deel 3
Deel 4: SHO / Koninklijk nieuws en foto's - deel 4
Deel 5: SHO / Koninklijk nieuws & foto's - deel 5
Deel 6: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's- Deel 6
Deel 7: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's- Deel 7
Deel 8: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - deel 8
Deel 9: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 9
Deel 10: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 10
Deel 11: SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's - Deel 11
Laatste nieuws:
• Het Zweedse koningspaar is op bezoek in NL
Laatste foto's:
[ [url=http://l2.yimg.com/bt/api/res/1.2/VXmQJLPYZXw6NAm9kW5zJg--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTEzMDM7cHlvZmY9MDtxPTc1O3c9OTYw/http://media.zenfs.com/en(...)LANDS.JPG]afbeelding[/url] ]
Informatie over het koninklijk huis: http://www.koninklijkhuis.nl/
Door te klikken op 'open nieuw deel'?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:44 schreef Irrem het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb geen idee hoe ik een nieuw topic moet openen
Tsja, zover was ik inmiddels wel gekomen. Maar daarna, hopeloosquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Door te klikken op 'open nieuw deel'?![]()
quote:[..]
Aan Silvia is volgens de geruchten het nodige verbouwd.
Wat ziet koningin Maxima er hier fantastisch uit, prachtig wat ze aan heeft.quote:
Zou het niet een corset-achtig iets kunnen zijn? In haar gewone kleren zien haar verhoudingen er vrij normaal uit voor een slanke dame van haar leeftijdquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat ziet koningin Maxima er hier fantastisch uit, prachtig wat ze aan heeft.
En koningin Sylvia heeft (op de foto in de OP) een taille waar menige vrouw van 25 jaar jonger jaloers op kan zijn.
quote:Op maandag 7 april 2014 07:22 schreef Irrem het volgende:
George maakt z'n eerste reis. Naar Nieuw-Zeeland
Wat een leuk ventje![]()
[ afbeelding ]
Ok, dus ze doen nog steeds bij dezelfde vreselijke babykledingleverancier de meisjes kleding afnemen en proppen hun jongetjes erin.quote:Op maandag 7 april 2014 15:07 schreef Leandra het volgende:
Vrijwel hetzelfde als William als baby aanhad toen hij met z'n ouders naar Australië ging, alleen het vestje is een bonus.
[ afbeelding ]
Ja, al sinds Elisabeth een baby was zo te zien.....quote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok, dus ze doen nog steeds bij dezelfde vreselijke babykledingleverancier de meisjes kleding afnemen en proppen hun jongetjes erin.
quote:
Ja, vind ik ook. Ook op een van de foto's hierbovenquote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef maryen65 het volgende:
Prins George, lijkt veel op zijn vader
[ afbeelding ]
Sprekend zijn papa, toen die net zo oud wasquote:
Een vreselijke site met wannabee modekenners.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:07 schreef Gwywen het volgende:
Jullie kennen vast deze site: http://www.modekoninginmaxima.nl/
Maakster houdt al sinds 2001 bij wat Máxima draagt, waar het vandaan komt, of ze het al eerder aangehad heeft enzovoorts. En er is nu ook een boek van!
Ik kan er niks aan doen, maar als ik die vrouw van Armin zie, dan denk ik meteen aan Urkquote:Op donderdag 10 april 2014 07:24 schreef Irrem het volgende:
Het Koningsdagconcert is dus blijkbaar al geweest. De koninklijke familie was uiteraard aanwezig maar ook Armin van Buuren en Brigitte Kaandorp waren ook uitgenodigd.
[ afbeelding ]
Neuh, hij is gewoon een studentikoos geval uit Leidenquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nou inderdaad, haha... komt hij ook uit de zwarte kousen-gemeenschap?
flink afgevallen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:25 schreef kvd het volgende:
Een selfie van prins Laurent...hij ziet er niet goed/anders/niet als zichzelf uit
[ afbeelding ]
Haarlakhelmquote:Op donderdag 10 april 2014 12:29 schreef Leandra het volgende:
Maar het zal best lastig zijn een middenweg te vinden tussen los haar op z'n plek houden en zo'n haarlakhelm als Beatrix vaak had.
Hij is toch ziek geweest? In (kunstmatige) coma gelegen enzo?quote:
Er wordt nu gesproken over een mogelijke zelfmoordpogingquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is toch ziek geweest? In (kunstmatige) coma gelegen enzo?
http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-ziekenhuis.html
Neemt niet weg dat ik het een verschrikkelijke kwal van een vent vind, en z'n vrouw waarschijnlijk beter af is zonder hem... maar dat mag ook gewoon met een scheiding, hij hoeft van mij niet het tijdelijke met het eeuwige te verwisselen.
http://www.dailymail.co.u(...)vered-PNEUMONIA.htmlquote:King of Belgium’s younger brother 'tried to kill himself during bout of depression that was covered up as PNEUMONIA'
Schattig mannekequote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef maryen65 het volgende:
Prins George, lijkt veel op zijn vader
[ afbeelding ]
quote:Een vervelend autoritje voor koningin Máxima en een die ze niet snel zal vergeten. Ze kwam met panne langs de snelweg tussen Antwerpen en Brussel te staan. Dat meldt Albert Verlinde dinsdag in RTL Boulevard.
Vorige week ging de Máxima op bezoek bij Edouard Vermeulen van Modehuis Natan in Brussel. Ze reed zelf naar België toe. Dat ging niet helemaal zonder slag of stoot: ze was vergeten te tanken en dus kwam ze zonder benzine te staan op de snelweg tussen Antwerpen en Brussel. De beveiliging reed voorbij en zorgde voor een jerrycannetje benzine, waarna Máxima haar weg kon vervolgen.
Maxima zag er inderdaad heel mooi uit, Beatrix vond ik nog meevallen. Margriet daarentegen.........quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Die jurk van Maxima is prachtig, maar heeft Beatrix nou gordijnen verknipt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens een klein berichtje van enkele dagen geleden:
[..]
Margriet had inderdaad een vreemde jurk aan, vond die van Marilène ook niks trouwens!quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:29 schreef Irrem het volgende:
[..]
Maxima zag er inderdaad heel mooi uit, Beatrix vond ik nog meevallen. Margriet daarentegen.........
Doe eens een foto plaatsenquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:29 schreef Irrem het volgende:
[..]
Maxima zag er inderdaad heel mooi uit, Beatrix vond ik nog meevallen. Margriet daarentegen.........
ik vond het haar van Marilene ook helemaal niksquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Margriet had inderdaad een vreemde jurk aan, vond die van Marilène ook niks trouwens!
Dat ook inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vond het haar van Marilene ook helemaal niks
Dat was een beetje dom.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hier staan er altijd veel: http://www.royalsbyrobin.com/quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:33 schreef Irrem het volgende:
Nog niet veel foto's, maar die verwacht ik dus wel hier
Lukt me niet om de foto hier te plaatsen, maar heftig om Bernhard (jr) zo te zienquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Hier staan er altijd veel: http://www.royalsbyrobin.com/
Ik wist niet dat hij er bij was. Blijkbaar gaat het de goede kant op!quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lukt me niet om de foto hier te plaatsen, maar heftig om Bernhard (jr) zo te zien
Prachtige jurk had Maxima aan..ik ga nou Blauw Bloed kijken begint overigens om 19.30 op ned 2 Leuk dat de prinsesjes er waren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bea-kapselquote:Op zaterdag 26 april 2014 14:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vond het haar van Marilene ook helemaal niks
Het bleef ook prachtig zitten, scheiding werkte prima. Niet telkens haar in het gezicht. En idd, verder ook gewoon mooi haarquote:Op zondag 27 april 2014 09:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vond ze er ook fantastisch uitzien! Die haren, juist prachtig toch als ze gezegend zijn met zulk haar!
Dan heb je vast niet gezien hoe Maxima het haar uit het gezicht van Amalia veegde en Amalia daar nogal chagrijnig op reageerdequote:Op zondag 27 april 2014 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het bleef ook prachtig zitten, scheiding werkte prima. Niet telkens haar in het gezicht. En idd, verder ook gewoon mooi haar
Ik had niet de illusie dat het twee uur uit het gezicht zou blijvenquote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet gezien hoe Maxima het haar uit het gezicht van Amalia veegde en Amalia daar nogal chagrijnig op reageerde![]()
Ik dacht dat ze het laatst al hadden losgelaten, met die fotoshoot in Argentinië (?). Ik vind Amalia ook te oud ervoor worden. Tijd voor een eigen persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb je vast niet gezien hoe Maxima het haar uit het gezicht van Amalia veegde en Amalia daar nogal chagrijnig op reageerde![]()
Ik vind Amalia te oud worden voor dit soort outfits. Ik vind de kleding werkelijk prachtig maar wel echt iets voor kleine meisjes.
Ze is niet meteen volwassen als ze een ander jurkje aantrekt, hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ze is 10, laat haar nog gewoon kind zijn tot ze gaat puberen.
waarom doet Maxima een hitlergroet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ah oké, tnx.quote:Op zondag 27 april 2014 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij had ze die alleen even aan als ze in de stad aan kwam en wist dat ze bloemen zou krijgen bij aankomst. Misschien is ze daar allergisch voor?![]()
Daarna had ze de hele middag die handschoen weer uit, toen ze de bloemen 'kwijt' was, volgens mij.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor, ik kon geen handschoen ontdekken op de eerder geplaatste foto's hierboven maar nu zie ik er inderdaad een paar foto's van. Ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 27 april 2014 11:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah oké, tnx.
Ik vind die jurk zo mooi!
quote:Op zondag 27 april 2014 10:37 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind Amalia te oud worden voor dit soort outfits. Ik vind de kleding werkelijk prachtig maar wel echt iets voor kleine meisjes.
Misschien is het een vorm van bescherming dat juist niet te doen tijdens dit soort officiële gelegenheden. Is het een keuze om die eigen persoonlijkheid buiten het oog van de camera te laten ontwikkelen en bij dit soort officiële gelegenheden gewoon 'een van de prinsesjes' te zijn... het lijkt me dat ze hier goed over nagedacht hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het laatst al hadden losgelaten, met die fotoshoot in Argentinië (?). Ik vind Amalia ook te oud ervoor worden. Tijd voor een eigen persoonlijkheid.![]()
De jurkjes zijn op zich niet lelijk, maar de kleurstelling vind ik zo blah..
Volgens mij gaf Willem Alexander dat een paar jaar geleden ook aan in een interviewquote:Op zondag 27 april 2014 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is het een vorm van bescherming dat juist niet te doen tijdens dit soort officiële gelegenheden. Is het een keuze om die eigen persoonlijkheid buiten het oog van de camera te laten ontwikkelen en bij dit soort officiële gelegenheden gewoon 'een van de prinsesjes' te zijn... het lijkt me dat ze hier goed over nagedacht hebben
quote:Op zondag 27 april 2014 12:13 schreef Irrem het volgende:
Afgelopen week bracht het Zweeds koningshuis deze foto naar buiten![]()
Estelle en Leonore
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto! Spontaanquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Selfie op een selfie.
[ afbeelding ]
Over die jurkjes, brrrrrrquote:Op zondag 27 april 2014 11:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Over die jurkjes: Amalia is 10, gewoon nog een klein kind dus
Hallo maar toch niet alle drie het zelfde gekleed! Ik vind Amalia ook zo oud gekleed ! een eigen karakter zou mooier zijn.quote:Op zondag 27 april 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ze is 10, laat haar nog gewoon kind zijn tot ze gaat puberen.
Hier nog één, nog eerder zelfs, vanaf 3 ofzo!!!quote:Op zondag 27 april 2014 13:21 schreef Ole het volgende:
Mij kreeg je niet in zo'n jurk hoor. Al vanaf mijn zesde of zo.
Ik denk dat die (wellicht) verplichte jurk nog het minst erg is, als je geboren wordt als prinses en je geen normaal leven hebtquote:Op zondag 27 april 2014 13:21 schreef Ole het volgende:
Mij kreeg je niet in zo'n jurk hoor. Al vanaf mijn zesde of zo.
kan ook. Ik was al vroeg stronteigenwijs. Als ik iets niet wilde deed ik het ook niet.quote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef soapie het volgende:
[..]
Hier nog één, nog eerder zelfs, vanaf 3 ofzo!!!
Och ik denk dat dat ook wel weer meevalt als je niet anders gewend bent. En als ze weer ouder zijn staat daar een mooie financiële vergoeding tegenover, dat maakt ook veel goed.quote:Op zondag 27 april 2014 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die (wellicht) verplichte jurk nog het minst erg is, als je geboren wordt als prinses en je geen normaal leven hebt
Alleen voor Amalia.quote:Op zondag 27 april 2014 16:09 schreef TimeJumper het volgende:
En als ze weer ouder zijn staat daar een mooie financiële vergoeding tegenover, dat maakt ook veel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |