SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de restquote:Turkse dating site
asikiss.com/Turkse-singles
1e dating site voor de Turkse gemeenschap.100% gratis registratie
geen dank a mattiequote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Ik heb
[..]
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de rest
Je zegt het zelf hé, als ik dit zou zeggen zou ik een racist zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:13 schreef Levolution het volgende:
Wel buitenproportioneel veel Turken in de gym t.o.v. de Nederlandse bevolkingssamenstelling, niet?
Komt het omdat Turken meer te compenseren hebben dan Nederlanders?
Het gaat erom hoe je het verkoopt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hé, als ik dit zou zeggen zou ik een racist zijn.
Deze versie is beter ja toch lekker twerkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:18 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wtf_van_de_dag.html
seto maakt al die chicks wild
de stad in en winkelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:20 schreef Drinky het volgende:
godver, moet morgen het huis uit van 11:00-15:00, wut do?
Ik kan echt niet zonder me kamer
Als ik lift op dit soort muziek voel ik me/beeld ik me in dat ik in zo'n badass motivatiefilmpje zit en zo een perfecte form squat uitvoer en dat je dan in slowmotion al m'n spieren ziet aanspannen enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:27 schreef Levolution het volgende:
Ik train duidelijk op de verkeerde muziek. Ik ga dit soort muziek ook eens proberen.
Geen dank bro maar blijf uit de buurt van Turkse chicks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Ik heb
[..]
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de rest
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriendquote:
30 euro = 300 eieren = 60 liter melkquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriend
posten negerquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een geniaal recept bedacht voor protein brownies. Geen boter, geen suiker.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:quote:
Upload die piccas G.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:
1 scoop vanilla whey
2 volle eetlepels cacao
2 volle eetlepels meel
100 mL melk (ik ga nog een keer met meer melk proberen om het moister te maken).
eventueel nog wat zoetstof
goed mengen in een rechthoekige schaal
2 minuten in magnetron
~330 kcal voor alles (komen meerdere brownies uit)
Heb wel pics maar te lui om te uploaden.
Er bestaan ook varianten op internet zonder meel maar met ei maar ik vond dit meer de structuur van een brownie hebben, die met ei zijn cake-achtig en droog.
Op http://proteinpow.com/ staan ook allemaal whey recepten waaronder ook brownies, maar die brownies zijn allemaal ingewikkeld en benodigen ingrediënten die je toch niet in huis hebt.
Oké toch maar even de moeite nemen gezien er wel animo voor is.quote:
dat wordt je kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar hoe smaakt het tegenover de ekte ekte?
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.
Maar dat is met wat meer melk en zoetstof wel te verbeteren denk ik, maar zal nooit zo goed als de ekte zijn natuurlijk.
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?
Lol.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.
Jij al cut ingezet?
Beste man. Gewoon groter en sterker worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.
Nee man, denk eind dit jaar een keer.
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beste man. Gewoon groter en sterker worden.
Tijdens en na mijn vakantie ga ik sowieso weer vol vreten.
Turkije.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.
Waar ga je naartoe?
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.
Waar ga je naartoe?
Is wel waar, maar ik heb gewoon pech, ik sla niks op op mijn lichaam maar alles op mijn buik, gewoon forearm vascularity enzo maar wel dikke pens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.
Ja precies, ga ik tzt ook wel doen. Even korte recomp van paar weken om het buikvet beetje weg te krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel waar, maar ik heb gewoon pech, ik sla niks op op mijn lichaam maar alles op mijn buik, gewoon forearm vascularity enzo maar wel dikke pens.
Dus pens even wat wegwerken voor het t-shirtweer. Ik ga niet cutten tot shredded ofzo.
Waarom vroeg ik het ook.quote:
Op zich heb je wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.
Mee eens dat het gewoon stilstaan is, hoewel ik op de DL nog progressie boek zit de rest echt muurvast nu en met OHP zelfs achteruitgang.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ga ik tzt ook wel doen. Even korte recomp van paar weken om het buikvet beetje weg te krijgen.
De echte hardcore bulk/cut cycles zijn volgens mij ook meer bedoeld voor juicende IFBB pro's die eerst een paar jaar bulken en aan de gear zitten. En dan cutten voor competitie. Als natty sta je gewoon de helft van het jaar stil in progress als je cut voor de zomer.
Ja OHP merkte ik ook direct.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mee eens dat het gewoon stilstaan is, hoewel ik op de DL nog progressie boek zit de rest echt muurvast nu en met OHP zelfs achteruitgang.
jij hebt echt een elepsie AV/UIquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:45 schreef Levolution het volgende:
Sowieso PMS-gedrag enzo als je honger hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
binnenkort maar eens proberen. Proteinbars zijn wel te nassen maar kun je beter op brood smeren soms (als het vocht er niet uit komt). Laatst in de oven gemikt, ook geen succesquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
Er bestaan ook varianten op internet zonder meel maar met ei maar ik vond dit meer de structuur van een brownie hebben, die met ei zijn cake-achtig en droog.
Thug life G, money moet flowen.quote:
gvd, moet ik hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
kcal 330
e 37
k 22
v 9
[ afbeelding ]
Thnx man maar no worries, heb nog een creditcard en noodmoney mocht ik echt te skeer worden. Deze week of volgende week krijg ik mijn erasmus money, iets van 330 euro, maar dat hadden ze eigenlijk eind vorige maand al moeten storten dus nu een beetje skeer ondanks dat ik 20 euro aan uitgaan heb uitgegeven en voor de rest alleen boodschappenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drinky, je kan wel wat geld van mij lenen als je wilt.
Hangt van de taak af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is er hier iemand die echt pro in Photoshop is?
Goed om te horen, was geen probleem geweest. Uiteraard wel met een woekerrente.quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Thnx man maar no worries, heb nog een creditcard en noodmoney mocht ik echt te skeer worden. Deze week of volgende week krijg ik mijn erasmus money, iets van 330 euro, maar dat hadden ze eigenlijk eind vorige maand al moeten storten dus nu een beetje skeer ondanks dat ik 20 euro aan uitgaan heb uitgegeven en voor de rest alleen boodschappen
Ben je er echt goed goed in? Kun je toevallig ook een afbeelding vectorizen met Illustrator? Ik bedoel, ik kan wel redelijk goed photoshoppen, maar geen PRO.quote:
leugens, leugens, leugens!quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Money aint a thing bro, ik zorg dat ik mijn finances redelijk in orde heb, alleen deze maand beetje wazigquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed om te horen, was geen probleem geweest. Uiteraard wel met een woekerrente.
Nee, zo goed nou ook weer niet. Kan wel wat dingen maken, foto's editen, maar echt heel pro is het niet ( voor schoolprojecten e.d. en voor mensen die op kantoor zitten is het wel "pro", maar dat zijn simpele mensenquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je er echt goed goed in? Kun je toevallig ook een afbeelding vectorizen met Illustrator? Ik bedoel, ik kan wel redelijk goed photoshoppen, maar geen PRO.
Ik haat pasta maat, ranzige smaak en slechte macro's. Voor 30 euro kan ik trouwens veel langer overleven op rijst. Heb nog 1kg gehakt en 6 cornetto's over, samen met nog 3,5kg whey en een pot pindakaas. Dirty kcalsquote:Op zaterdag 5 april 2014 02:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor ¤ 30,- kun je trouwens 2 weken pasta maken.
Ah jammer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 03:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Money aint a thing bro, ik zorg dat ik mijn finances redelijk in orde heb, alleen deze maand beetje wazig
[..]
Nee, zo goed nou ook weer niet. Kan wel wat dingen maken, foto's editen, maar echt heel pro is het niet ( voor schoolprojecten e.d. en voor mensen die op kantoor zitten is het wel "pro", maar dat zijn simpele mensen).
[..]
Ik haat pasta maat, ranzige smaak en slechte macro's. Voor 30 euro kan ik trouwens veel langer overleven op rijst. Heb nog 1kg gehakt en 6 cornetto's over, samen met nog 3,5kg whey en een pot pindakaas. Dirty kcals
Smooth G, dit ga ik proberen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
kcal 330
e 37
k 22
v 9
[ afbeelding ]
Samen met Jacky Brownie, hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Samen met Jacky Brownie, hahaMweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond gaan we blondie brownie J&B eten
eten we eigenlijk onszelf snap jeDeathlift or Die.
jullie zijn sow ondeugentquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe
vanavond gaan we blondie brownie J&B eten
eten we eigenlijk onszelf snap je
Niet gymmen dit weekend, vannacht een hotelletje in Bloemendaal zonder gymquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet gymmen dit weekend, vannacht een hotelletje in Bloemendaal zonder gym
Ik zal naar je zwaaien als ik op station Haarlem benquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij mij om de hoek
kom ff pompe dan
Zekers Montell, zo echt heerlijke lower body/back workout zetten in mn gloedjenieuwe yogapantsje.quote:
ff low weight 5*10 geconcentreerde bench presses doen voor die pomp a mattiquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja nog ff pull doen. Komt goed uit want vanavond weer eens uit dus kan ik mooi biceps pompen
Waar train je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zekers Montell, zo echt heerlijke lower body/back workout zetten in mn gloedjenieuwe yogapantsje.
Attention whore level: Expert
6 km cardio in de benen hiero... Lekker door het bos. Gewoon beetje genieten toch!quote:
Srry gapp!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
JMF is wel een homo erectus maximus omdat hij OP niet heeft aangepast vind ik
Het is zo gevarieerd, dat ik me in een perfecte paddotrip waan als ik aan het lopen ben.quote:
lkrquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:08 schreef fathank het volgende:
Gym gesloopt, lekker uurtje voor de spiegel biceps gepompt zonder shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |