SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierYou had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de restquote:Turkse dating site
asikiss.com/Turkse-singles
1e dating site voor de Turkse gemeenschap.100% gratis registratie
geen dank a mattiequote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Ik heb
[..]
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de rest
Je zegt het zelf hé, als ik dit zou zeggen zou ik een racist zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:13 schreef Levolution het volgende:
Wel buitenproportioneel veel Turken in de gym t.o.v. de Nederlandse bevolkingssamenstelling, niet?
Komt het omdat Turken meer te compenseren hebben dan Nederlanders?
Het gaat erom hoe je het verkoopt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hé, als ik dit zou zeggen zou ik een racist zijn.
Deze versie is beter ja toch lekker twerkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:18 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wtf_van_de_dag.html
seto maakt al die chicks wild
de stad in en winkelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:20 schreef Drinky het volgende:
godver, moet morgen het huis uit van 11:00-15:00, wut do?
Ik kan echt niet zonder me kamer
Als ik lift op dit soort muziek voel ik me/beeld ik me in dat ik in zo'n badass motivatiefilmpje zit en zo een perfecte form squat uitvoer en dat je dan in slowmotion al m'n spieren ziet aanspannen enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:27 schreef Levolution het volgende:
Ik train duidelijk op de verkeerde muziek. Ik ga dit soort muziek ook eens proberen.
Geen dank bro maar blijf uit de buurt van Turkse chicks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Ik heb
[..]
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de rest
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriendquote:
30 euro = 300 eieren = 60 liter melkquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriend
posten negerquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een geniaal recept bedacht voor protein brownies. Geen boter, geen suiker.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:quote:
Upload die piccas G.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:
1 scoop vanilla whey
2 volle eetlepels cacao
2 volle eetlepels meel
100 mL melk (ik ga nog een keer met meer melk proberen om het moister te maken).
eventueel nog wat zoetstof
goed mengen in een rechthoekige schaal
2 minuten in magnetron
~330 kcal voor alles (komen meerdere brownies uit)
Heb wel pics maar te lui om te uploaden.
Er bestaan ook varianten op internet zonder meel maar met ei maar ik vond dit meer de structuur van een brownie hebben, die met ei zijn cake-achtig en droog.
Op http://proteinpow.com/ staan ook allemaal whey recepten waaronder ook brownies, maar die brownies zijn allemaal ingewikkeld en benodigen ingrediënten die je toch niet in huis hebt.
Oké toch maar even de moeite nemen gezien er wel animo voor is.quote:
dat wordt je kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar hoe smaakt het tegenover de ekte ekte?
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.
Maar dat is met wat meer melk en zoetstof wel te verbeteren denk ik, maar zal nooit zo goed als de ekte zijn natuurlijk.
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?
Lol.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.
Jij al cut ingezet?
Beste man. Gewoon groter en sterker worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.
Nee man, denk eind dit jaar een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |