Geen dank bro maar blijf uit de buurt van Turkse chicks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
Ik heb
[..]
Thanks Weissman, Dima, Levolution en de rest
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriendquote:
30 euro = 300 eieren = 60 liter melkquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 euro over voor de rest van de maand, gaat 'm niet worden vriend
posten negerquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:51 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een geniaal recept bedacht voor protein brownies. Geen boter, geen suiker.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:quote:
Upload die piccas G.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oké ik moet hem nog optimaliseren omdat hij nog iets vochtiger mag maar dit is mijn voorlopige recept:
1 scoop vanilla whey
2 volle eetlepels cacao
2 volle eetlepels meel
100 mL melk (ik ga nog een keer met meer melk proberen om het moister te maken).
eventueel nog wat zoetstof
goed mengen in een rechthoekige schaal
2 minuten in magnetron
~330 kcal voor alles (komen meerdere brownies uit)
Heb wel pics maar te lui om te uploaden.
Er bestaan ook varianten op internet zonder meel maar met ei maar ik vond dit meer de structuur van een brownie hebben, die met ei zijn cake-achtig en droog.
Op http://proteinpow.com/ staan ook allemaal whey recepten waaronder ook brownies, maar die brownies zijn allemaal ingewikkeld en benodigen ingrediënten die je toch niet in huis hebt.
Oké toch maar even de moeite nemen gezien er wel animo voor is.quote:
dat wordt je kontje verkopen achter het stationquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar hoe smaakt het tegenover de ekte ekte?
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Droger en minder zoet.
Maar dat is met wat meer melk en zoetstof wel te verbeteren denk ik, maar zal nooit zo goed als de ekte zijn natuurlijk.
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
All right, nice mi mangos. Ben je aan het cutten?
Lol.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Soort van. Zit wel onder behoefte maar gaat te traag. Cheat te veel.
Jij al cut ingezet?
Beste man. Gewoon groter en sterker worden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.
Nee man, denk eind dit jaar een keer.
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beste man. Gewoon groter en sterker worden.
Tijdens en na mijn vakantie ga ik sowieso weer vol vreten.
Turkije.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.
Waar ga je naartoe?
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom. Cutten terwijl je weinig mass of kracht hebt is imo zonde van de tijd, tenzij je niet goed in je vel zit met wat vet.
Waar ga je naartoe?
Is wel waar, maar ik heb gewoon pech, ik sla niks op op mijn lichaam maar alles op mijn buik, gewoon forearm vascularity enzo maar wel dikke pens.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.
Ja precies, ga ik tzt ook wel doen. Even korte recomp van paar weken om het buikvet beetje weg te krijgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel waar, maar ik heb gewoon pech, ik sla niks op op mijn lichaam maar alles op mijn buik, gewoon forearm vascularity enzo maar wel dikke pens.
Dus pens even wat wegwerken voor het t-shirtweer. Ik ga niet cutten tot shredded ofzo.
Waarom vroeg ik het ook.quote:
Op zich heb je wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cutten als natty is gewoon zonde van je tijd. Zit je daar met je 7% BF er dik DYEL uit te zien als je kleding aan hebt.
Mee eens dat het gewoon stilstaan is, hoewel ik op de DL nog progressie boek zit de rest echt muurvast nu en met OHP zelfs achteruitgang.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, ga ik tzt ook wel doen. Even korte recomp van paar weken om het buikvet beetje weg te krijgen.
De echte hardcore bulk/cut cycles zijn volgens mij ook meer bedoeld voor juicende IFBB pro's die eerst een paar jaar bulken en aan de gear zitten. En dan cutten voor competitie. Als natty sta je gewoon de helft van het jaar stil in progress als je cut voor de zomer.
Ja OHP merkte ik ook direct.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mee eens dat het gewoon stilstaan is, hoewel ik op de DL nog progressie boek zit de rest echt muurvast nu en met OHP zelfs achteruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |