Smooth G, dit ga ik proberen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
kcal 330
e 37
k 22
v 9
[ afbeelding ]
Samen met Jacky Brownie, hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Samen met Jacky Brownie, hahaMweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond gaan we blondie brownie J&B eten
eten we eigenlijk onszelf snap jeDeathlift or Die.
jullie zijn sow ondeugentquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehehe
vanavond gaan we blondie brownie J&B eten
eten we eigenlijk onszelf snap je
Niet gymmen dit weekend, vannacht een hotelletje in Bloemendaal zonder gymquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet gymmen dit weekend, vannacht een hotelletje in Bloemendaal zonder gym
Ik zal naar je zwaaien als ik op station Haarlem benquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]bij mij om de hoek
kom ff pompe dan
Zekers Montell, zo echt heerlijke lower body/back workout zetten in mn gloedjenieuwe yogapantsje.quote:
ff low weight 5*10 geconcentreerde bench presses doen voor die pomp a mattiquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja nog ff pull doen. Komt goed uit want vanavond weer eens uit dus kan ik mooi biceps pompen
Waar train je?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zekers Montell, zo echt heerlijke lower body/back workout zetten in mn gloedjenieuwe yogapantsje.
Attention whore level: Expert
6 km cardio in de benen hiero... Lekker door het bos. Gewoon beetje genieten toch!quote:
Srry gapp!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
JMF is wel een homo erectus maximus omdat hij OP niet heeft aangepast vind ik
Het is zo gevarieerd, dat ik me in een perfecte paddotrip waan als ik aan het lopen ben.quote:
lkrquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:08 schreef fathank het volgende:
Gym gesloopt, lekker uurtje voor de spiegel biceps gepompt zonder shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |